• Ik had even een vraag: Is het nog toegestaan formules voor bijv. natuurkunde in je grafische rekenmachine te zetten bij je Centraal Examen?
    Want mijn school doet ontzettend vaag dus ik wil het graag even weten (cat)

    Edit: Ja ik weet dat de formules voor natuurkunde in de Binas staan, maar het gaat mij ook om o.a. M&O. Of basiskennis van scheikunde die ik altijd vergeet.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 14:57 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bij mij was het verboden en moest je je geheugen wissen voordat je begon aan een toets waarbij je je GR nodig had. Deed je dat niet en kwamen ze erachter dat je je GR gebruikte om mee vals te spelen (want dat vonden zij het) dan was het dag dag toets en hoi hoi 1.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 10:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor bètavakken weet ik het niet, maar bij economie en M&O mochten wij de GR niet gebruiken, alleen bij wiskunde.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Voor bètavakken weet ik het niet, maar bij economie en M&O mochten wij de GR niet gebruiken, alleen bij wiskunde.


    Zelfs bij M&O niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Zelfs bij M&O niet?


    Volgens mij niet nee, al kan ik dit niet met 100 % zekerheid zeggen, aangezien ik zelf geen M&O had. Maar bij economie weet ik het wel heel erg zeker.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit jaar is het nog toegestaan om alles in je GR te zetten.
    Leraren mogen je GR niet resetten!! Ze mogen er ook geen kijkje in nemen en jou vragen om hem te resetten.

    Bij ons wordt het zelfs aangemoedigd om zoveel mogelijk er in te zetten, omdat het dit jaar nog mag.
    Vanaf volgend jaar is dit inderdaad verboden.


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Het is bij natuurkunde, wiskunde B en scheikunde toegestaan je GR met alle opgeslagen kennis erbij te houden. Bij economie, biologie en talen niet. Voor andere vakken weet ik het niet, want ik heb alleen deze vakken.


    Happy Birthday my Potter!

    Wij mochten überhaupt geen GRM gebruiken.
    Alleen maar bij wiskunde, omdat je hem daar echt nodig had.

    Maar misschien heb je hier iets aan: http://www.examenblad.nl/veel-gevraagd/grafische-rekenmachine/2014?regime=hflinks&horizon=vg41h1h8s8w3


    I am an idiot, I move.

    Grafische rekenmachine bij M&O mag gewoon, bij vwo tenminste. Ik weet niet of dat bij havo anders is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik dacht dat het wel toegestaan was, maar ik heb zelf geen scheikunde dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor vakken zoals m&o en economie mag je geen GR. Alleen bij wiskunde, scheikunde geloof ik.


    Alleen maar tranen van geluk

    Parachutes schreef:
    (...)

    Volgens mij niet nee, al kan ik dit niet met 100 % zekerheid zeggen, aangezien ik zelf geen M&O had. Maar bij economie weet ik het wel heel erg zeker.

    Voor M&O mag ik wel een GR gebruiken, voot economie inderdaad bij ons op school niet.


    From these ashes, I will rise