• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor - cheaser

    Campbell liep de kamer uit en zei nog wat tegeb brooke maar die negeerde ik.
    'Bedankt, jij bent ook heel goed, ik had niet verwacht dat ik echt gekozen zou worden" antwoorde ze, wat ongemakkelijk. Ik lachte.
    'Dan is het er twee van ons; ik namelijk ook niet. Jij bent goed, ik ben klunzig.' Praten met iemand die ik kende deed me inderdaad goed. Ik draai me om en keerde me naar de raam toe.
    'Eigenlijk wil ik gewoon dat dit alles zo snel mogelijk voorbij is. Hopelijk win je..' mijn stem dempte langzaam toen ik vier bekende figuren buiten zag staan; Fred en George naast elkaar, Fred zijn been zag er ernstig uit. Maar wat me verbazend nog meer aandacht teok was Ginny, die zich strak knuffelde met Campbell Saunders. Mijn kaak viel open en ik schudde met mijn hoofd. Langzaam hees ik mijn vinger naar de twee koppels toe en draaide mijn hoofd terug naar Brooke.
    'Is.. is dat Campbell Saunders die liefdevol aan het knuffelen is met mijn Ginny..?' Mijn stem klonk zo onschuldig, wat ook waar was. Wat kon ik doen als Ginny het zat van me was en nu achter de wereldberoemde zwerkbalspeler aan zit..? Zonder nog iets te zeggen, marcheerde ik de kamertje uit, naar buiten toe en voor ik het wist stond ik vlak achter de twee mensen.
    'Ginny?' Begon ik snel en ik voelde me lijkbleek worden alsof ik een of ander boeman had tegengekomen.
    'Jij - uh - serieus Gin, na al die dingen die ik zei..
    ??' Deze keer voelde ik me rood worden en stampte naar de twee koppels toe en trok aan Campbell zijn arm. Wat kon ik doen, ik was ook maar een klein hulpeloze zwakke en domme jongetje die al zijn vriendin voor de 4de keer heeft verloren. Op een dag. In een uur.

    [Dum dum dummm Ralf is wel heel erg onzelverzekerd :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zullen we een vaste volgorde zetten zodat het niet door elkaar gaat;

    Ralf - Campbell - Ginny - brooke - Fred - George

    Alleen een ronde, dan zien wr wel :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    och dan moet ik nu al reageren :< haha Campbell houd niet van Ginny ja :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Twee koude armen plaatste zich om mij heen en ik voelde hoe een hoofd tegen mijn borstkast aangedrukt werd. Verbaasd keek ik naar onder en ik zag hoe het roodharige meisje zich aan mij vast hield. Ik legde mijn armen ook om haar heen terwijl ik zachtjes over haar rug wreef en oogcontact met George probeerde te zoeken. Ik was super slecht in troosten en ik had ook geen flauw idee wat ik moest of kon zeggen. Ik voelde haar schokkende bewegingen wat mij schuldig liet voelen.
    ‘Ginny?’ hoorde ik plotseling en mijn blik haalde ik van de rode haren van het meisje dat mij vast hield die blijkbaar Ginny heette af en ik zag een andere jongen staan. Ook een kampioen; Ralf.
    ‘Jij – uh – serieus Gin, na al die dingen die ik zei?’ ik kon de teleurstelling duidelijk in zijn stem horen. Waarschijnlijk was dat haar vriendje en dan zag dit er nogal gênant uit.
    Hij stampte op mij af en ik voelde hem aan mijn arm trekken en automatisch liet ik los.
    ‘Ze was verdrietig.’ Verklaarde ik met een rood hoofd. Snel deed ik een paar passen richting George en Fred maar ik merkte dat ik ook daar geen hulp kon bieden. Ik zuchtte zachtjes.
    ‘Kunnen we Fred niet het best naar het ziekenzaal brengen?’ zei ik zachtjes. Ergens was ik bang dat iemand het gehoord had. Straks vonden ze het een dom idee. Ik beet op de binnenkant van mijn wang terwijl ik langzaam bewust van werd dat ik de 5e wiel aan de wagen was.

    Ginny Weasley

    Zachtjes drukte ik me dichter tegen Campbell Saunders aan. Nog steeds zag ik het meisje in de weerwolfs bek liggen. Lijkbleek en levenloos terwijl ondanks dat ze dood was nog steeds haar gelaat pure angst vertoonde. Ik voelde de zachte strelingen van Campbells hand over mijn rug maar ondanks alles kon het me niet troost bieden. Ik miste Ralf maar die was waarschijnlijk te druk met zijn kampioenschap.
    ‘Ginny?’ hoorde ik plotseling. Ik deed mijn hoofd omhoog en ik zag Ralf staan. Meteen ging er een steek door mij heen. Hij dacht waarschijnlijk iets heel verkeerds. ‘Jij – uh – serieus Gin, na al die dingen die ik zei..’ ik wilde Campbell los laten maar voordat ik wat kon doen stampte Ralf al op Campbell die direct los liet.
    ‘Ze was verdrietig.’ Hoorde ik Campbell zeggen die direct rood werd. Ik was te lijkbleek om nog rood te worden. Ik begreep wel dat hij rood werd. Hij had ook niet gevraagd om een meisje die haarzelf helemaal tegen hem aandrukt om iets wat ze zojuist gezien had. Hij had liever iemand anders gehad die dat deed.
    ‘Ralf.. ik en Campbell Saunders hebben niks verkeerds gedaan.. ‘ ik wees naar Fred.
    ‘H-hij is gebeten d-d-oor een w-weerwolf.’ Stotterde ik terwijl ik omlaag keek. ‘Het spijt me oke.’ Voordat hij iets kon doen begroef ik mijn gezicht al tegen zijn borst en ondanks alles kon ik het niet laten om mij als het meisje te zien die verslonden werd door de weerwolf.

    (trauma d’r bij voor ginneh :D)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf - Campbell - Ginny - brooke - Fred - George

    Ik post ralf wel samen met georgir. Man, ik (ralf) voelt zich zo vreemd en overbezorgd. Hij heeft net ginny uit de armen van een troostende jingen getrokken zodat ze in zijn armen kan liggen ;(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wow wow wow Brooke wat ga jij vreemd met andere jongens. Nog even en Kelvin pleegt zelfmoord doordat hij gebroken is.....!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SphinxX schreef:
    Ralf - Campbell - Ginny - brooke - Fred - George

    Ik post ralf wel samen met georgir. Man, ik (ralf) voelt zich zo vreemd en overbezorgd. Hij heeft net ginny uit de armen van een troostende jingen getrokken zodat ze in zijn armen kan liggen ;(



    Kuckuchjaloeziekuch xd. Maar goed dat campbell een lieve jongen is anders xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ik hoor iemand een spreuk uitspreken. Ginny. Ze komt me redden. Het meisje heeft geen hoop meer, dat weet ik. Ginny sleept me mee, het verbode bos uit. Ik heb veel bloed verloren, dus wordt alles wazig. Ik hoor mensen aankomen, maar ben er niet bewust van. Ik ben een monster. Een moordend wezen dat niet weet wat hij doet als het volle maan is. Een enkele traan rolt langs mijn gezicht. Vele mensen zullen mij haten vanaf nu.
    'W-water,' smeek ik. Ik heb dorst. Ik ben er niet honderd procent zeker van of ik het hard genoeg gezegd heb zodat iemand het kan horen. Ik kijk naar de lucht. Natuurlijk is het volle maan. Verander ik vandaag al? Of duurt dat nog een maand. Ik weet het niet precies, ik moet het denk ik maar eens op gaan zoeken in de boeken. Ik kruip uit Ginny's armen en ga op weg naar het meer. Ik heb water nodig, het voelt alsof ik uitdroog. Na een tijdje kom ik aan bij het water. Ik drink eruit en ga dan gewoon zitten. Er is maar een gedachte die zich de hele tijd herhaalt. Ik ben een monster.

    Draco Malfoy

    Terwijl iedereen eet zie ik een boel mensen naar buiten gaan. Griffoendors. Maar ook Campbell Saunders. Ik sta op en mompel iets als 'ik heb geen honger meer'. Daarna loop ik de zaal uit, naar buiten. Zoals ik al zei, allemaal Griffoendors. Ik loop naar Campbell toe.
    'Het boeit me echt helemaal niks wat er allemaal in jullie miezerige leventjes gebeurt, ik ben hier alleen voor Campbell. Ik wil hen feliciteren dat hij een van de kampioenen is,' zeg ik terwijl ik me tot Campbell richt. 'Gefeliciteerd. Hoe gaat het met je? Ik bedoel,het zag er niet aar uit dat je gewoon gezond was toen je jou naam in de beker gooide. Maar je hebt geluk. Je moet het opnemen tegen twee Griffoendors. Niet dat ze ook maar iets kunnen, dus ga jij sowieso winnen. Ik moet toegeven dat ik veel liever zie dat jij wint. Je verdient het,' geef ik toe. Ik kijk niet naar de andere kinderen hier. De miezerige kampioenen van Zweinstein. Ik heb zoveel zin om te zien hoe Campbell ze allemaal inmaakt.
    'Heb je zin in een, uh... Wandeling?' vraag ik. Ik wil liever niet bij deze Griffoendors zijn. Zometeen denkt iemand nog dat ik bevriend met ze ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco is zo mean to campbell friends


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf en george post bijna klaar.. wat is ralf roxh aardig :'D en wat is george toch gemeen x') tegen draco alleen..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor - cheaser

    'Ze was verdrietige' zei Campbell en liep weg. Ik voelde me roder worden, rood van schaamte.
    ‘Ralf.. ik en Campbell Saunders hebben niks verkeerds gedaan.. ‘ ze wees naar Fred. ‘H-hij is gebeten d-d-oor een w-weerwolf.’ Stotterde ze terwijl ze omlaag keek en ik beet op mijn lil. ‘Het spijt me oke.’ voor ik het wist begroef ze haar gezicht in mijn en ik zuchtte. Wat ben ik ook een jaloerse monster. Maar toen ik Fred zijn been weer zag, kwamen mijn hersenen tot stilstand. Fred kende ik, net als George van zwerkbal. Ze haalden altijd vreemde dingen met me uit, net als de anderen van het team.
    'Het spijt mij juist, ik ben diegene die zo blind is en nog zo onbeschoft aan het doen is.' Ik wreef wat over haar rug en liet haar los. Ik kan hem helpen.. ik ben de enige hier die verstand heeft van weerwolven, en als we hem naar madama plijater gaan brengen gaat ze niet echt blij worden denk ik. Fred weasley trok zich uit de groepje en wankelde naar de meeetje toe waarna hij er water uit dronk, en rustig weer ging zitten. Spontaan huppelde ik naar zijn richting toe en hurkte achter hem neer. Zonder dat hij her door had, bestudeerde ik de wond die groot en bloederig was, en begon met praten.
    'Lijden aan bloedverlies is niet zo erg meer als je eenmaal een weerwolf bent.' Ik stop even en ik wist dat ik het erger maakte. Fantastisch.
    'Ik weet er wel wat van omdat ik namelijk o..' ik haakte af en draaide me om naar ginny. Ben ik gek dat ik mijn geheim met een fobben maker ga delen? Niet dus. Ik grabbelde in mijn broekzak en haalde een nieuwe doosje met pillen tevoorschijn, en een derde deel gooit ik in mijn hand en stak en balancerend op mijn tenen aan.
    'Voor het geval dat.' Zei ik er snel er achter.

    [Toen Fred gebeten werd had ik gewoon de gevoel dat Ralf hem moest helpen omdat hij ook een weerwolf was (: gewoon even helpen hoor ^^]






    George weasley

    'W-water,' smeek hij. Ik keek even rond naar ern meer maar Fred trok zich al van ons af en wankelde naar de meer toe. Ik liep naar hem toe en hurkte naast hem neer.
    'Doet het - uh - pijn Fred?' Begin ik. Dom, natuurlijk doet het pijn.. hij leed aan te veel bloedverlies. Zonder te denken trok ik mijn gewaad van me af eaarna ik overbleef in mijn glimmende witte shirt en broek, en wikkelde mijn gewaad om zijn bloedende been.
    'Dit houd het bloeden wel wat tegen,' zuchtte ik en stond op toen Ralf kwam aanlopen.
    'Je moet het opnemen tegen twee Griffoendors. Niet dat ze ook maar iets kunnen, dus ga jij sowieso winnen. Ik moet toegeven dat ik veel liever zie dat jij wint. Je verdient het,'
    Ik draaide me om toen ik Draco zijn stem hoorde en al snel voelde ik woedde opborrelen.
    'Heb je zin in een, uh... Wandeling?'
    Ik stampvoette naar hem toe en duwde hem van me af, eenmaal toen ik voor hem stond.
    'Ja, hij heeft zeker zin in een wandeling, kan hij net zo goed ook gebeten worden,' riep ik gewelddadig en wees naar Fred. Ik keek terug naar Campbell en ik wist dat hij zich nu ongemakkelijk voelde. Beschaamd zette ik weer een paar stappen achferuit.
    'ik - ik kom je alleen waarschuwen.' Zei ik zachtje tegen Campbell, maar ik wist dat het een leugen was.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Iomfg wat moet campbell nuuu doen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Komop, laat die badass-spontanere kant van campie zien x'D

    We maken het altijd moeilijk voor jou, ghehe :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ja indd... zucht.. ik twijfel.. als ik bij george fred en gin blijf stel ik draco teleur en andersom ook :0


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar wat je het meest wilt, George verzint wel iets bij elke situatie (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••