• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 17
    Miriam - Transfer - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Lunsford - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Allister - 24 december | 15
    Noek - Nymphe- 27 juni | 15
    Marie - Daddario- 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls- 21 januari | 14
    Aline - Schuester- 14 maart | 14
    Fren - Poppies- 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 17:54 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Memoria schreef:
    HEHE
    Hij heeft zijn haar geknipt en zijn blokjes zijn eruiiiit. Dus vlak voor Frans was ik zo van; hé je blokjes zijn weg!
    Antwoordt hij echt niet normaal. 'Ja, eindelijk! Nu kunnen we eindelijk normaal kussen!' Ik lag plat. :'D
    Na Frans was het dus middag, en toen stond hij op me te wachten en toen gaf hij me een super grote knuffel. Ik was echt super verbaasd, maar ik had hem twee weken niet meer gezien en hij mistte mij blijkbaar.
    Toen, is hij na het laatste uur met mij en mijn vriendin mee gelopen en het was echt hilarisch. (liep in het midden) Het ging er dus over dat ik nog super lang met die stomme blokjes moet zitten, terwijl die andere twee 'perfecte tanden' hadden. Duwde ik ze allebei een kant op, lachen ze allebei en E. kwam weer naast mij lopen en hij gaf me een suuuuper lief kusje. :3 Ik heb twee keer door zijn haar gewoeld en hij sloeg zijn arm om mijn middel heen. Toen stonden we met zijn drieën vlak voor zijn bus, loopt die vriendin weg om haar bus te zoeken en ze gaf hem dus een kus. Hij deed het super snel en toen stonden wij daar echt nog vijf minuten te praten. Toen moest ik ook weg, maar onze bussen stonden naast elkaar en toen gaf hij me een knuffel en een kus. Het was echt super raar, want toen hij me een kus gaf, gleed hij expres met zijn gezicht naar mijn mondhoek, dus daar duwde hij zijn wang tegen. :3
    En nee, altijd op mijn wang. :'D


    JEEZ HEBBEN JULLIE IETS OF ZO. WOW


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)

    JEEZ HEBBEN JULLIE IETS OF ZO. WOW

    Volgens mij er tussen in. :3

    Het is niet echt makkelijk uitleggen, aangezien ik het zelf ook niet helemaal begrijp.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 17:46 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    HEHE
    Hij heeft zijn haar geknipt en zijn blokjes zijn eruiiiit. Dus vlak voor Frans was ik zo van; hé je blokjes zijn weg!
    Antwoordt hij echt niet normaal. 'Ja, eindelijk! Nu kunnen we eindelijk normaal kussen!' Ik lag plat. :'D
    Na Frans was het dus middag, en toen stond hij op me te wachten en toen gaf hij me een super grote knuffel. Ik was echt super verbaasd, maar ik had hem twee weken niet meer gezien en hij mistte mij blijkbaar.
    Toen, is hij na het laatste uur met mij en mijn vriendin mee gelopen en het was echt hilarisch. (liep in het midden) Het ging er dus over dat ik nog super lang met die stomme blokjes moet zitten, terwijl die andere twee 'perfecte tanden' hadden. Duwde ik ze allebei een kant op, lachen ze allebei en E. kwam weer naast mij lopen en hij gaf me een suuuuper lief kusje. :3 Ik heb twee keer door zijn haar gewoeld en hij sloeg zijn arm om mijn middel heen. Toen stonden we met zijn drieën vlak voor zijn bus, loopt die vriendin weg om haar bus te zoeken en ze gaf hem dus een kus. Hij deed het super snel en toen stonden wij daar echt nog vijf minuten te praten. Toen moest ik ook weg, maar onze bussen stonden naast elkaar en toen gaf hij me een knuffel en een kus. Het was echt super raar, want toen hij me een kus gaf, gleed hij expres met zijn gezicht naar mijn mondhoek, dus daar duwde hij zijn wang tegen. :3
    En nee, altijd op mijn wang. :'D


    Dat is zo ongelooflijk schattig. <3


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle schreef:
    (...)

    Dat is zo ongelooflijk schattig. <3


    Reality's overrated.

    Hehe <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    HEHE
    Hij heeft zijn haar geknipt en zijn blokjes zijn eruiiiit. Dus vlak voor Frans was ik zo van; hé je blokjes zijn weg!
    Antwoordt hij echt niet normaal. 'Ja, eindelijk! Nu kunnen we eindelijk normaal kussen!' Ik lag plat. :'D
    Na Frans was het dus middag, en toen stond hij op me te wachten en toen gaf hij me een super grote knuffel. Ik was echt super verbaasd, maar ik had hem twee weken niet meer gezien en hij mistte mij blijkbaar.
    Toen, is hij na het laatste uur met mij en mijn vriendin mee gelopen en het was echt hilarisch. (liep in het midden) Het ging er dus over dat ik nog super lang met die stomme blokjes moet zitten, terwijl die andere twee 'perfecte tanden' hadden. Duwde ik ze allebei een kant op, lachen ze allebei en E. kwam weer naast mij lopen en hij gaf me een suuuuper lief kusje. :3 Ik heb twee keer door zijn haar gewoeld en hij sloeg zijn arm om mijn middel heen. Toen stonden we met zijn drieën vlak voor zijn bus, loopt die vriendin weg om haar bus te zoeken en ze gaf hem dus een kus. Hij deed het super snel en toen stonden wij daar echt nog vijf minuten te praten. Toen moest ik ook weg, maar onze bussen stonden naast elkaar en toen gaf hij me een knuffel en een kus. Het was echt super raar, want toen hij me een kus gaf, gleed hij expres met zijn gezicht naar mijn mondhoek, dus daar duwde hij zijn wang tegen. :3
    En nee, altijd op mijn wang. :'D



    OMG wat cute! ^^

    Shailene schreef:
    (...)


    OMG wat cute! ^^

    :3 <3

    Ik weet dat ik cute ben. -gayhand-


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    We are perfectly imperfect.
    Like fire & rain
    You can drive me insane
    But I can't stay mad at you for anything
    <3

    HAHAHA GOOD OLD TIMMMES


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heylo.


    Reality's overrated.

    Memoria schreef:
    We are perfectly imperfect.
    Like fire & rain
    You can drive me insane
    But I can't stay mad at you for anything
    <3

    HAHAHA GOOD OLD TIMMMES



    We're like venus and mars
    we're like different stars

    Camp rocksels <3

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 8:52 ]

    Hey Noekerd c:

    Memoria schreef:
    (...)
    :3 <3

    Ik weet dat ik cute ben. -gayhand-


    (Y) - gayhands - You see what I did there?

    Ik voel me gewoon enorm - hoe zeg ik dat netjes? -, damn.


    Reality's overrated.

    Nymphe schreef:
    Ik voel me gewoon enorm - hoe zeg ik dat netjes? -, damn.

    Ik vind het niet erg als het niet netjes is. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aaaahw Aniekie so cute! :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.