• Hoi allemaal!
    Ik heb van het weekend (toen het Pasen was) een paasei geschilderd en ingestuurd voor de AD paaswedstrijd.
    De hoofdprijs is een dagje Walibi, en dat zou ik graag willen winnen (wie niet?), maar daar heb ik wel stemmen voor nodig.
    Zouden jullie mij willen helpen door te stemmen op mijn paasei?
    Hier is de link voor het stemmen.
    Je moet wel je gegevens invullen, maar als adres kun je een random adres opgeven (van Google Maps bijvoorbeeld) als je niet je eigen adres op wilt geven en als telefoonnummer kun je het Q-music dumpnummer kunnen gebruiken (06-12324444) als je je eigen telefoonnummer niet in wilt vullen.

    Dit is mijn paasei:



    Als je wilt stemmen, alvast bedankt :)
    Als je niet wil stemmen, bedankt dat je toch de moeite hebt gedaan om dit bericht te lezen ;)


    Groetjes,
    Vincie


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan hem niet vinden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pagina drie of vier, ben bezig met dingen te verzinnen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gestemd (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je kan blijkbaar al geboren zijn in 2015, dan ben je dus -1 jaar. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Bedankt voor iedereen die gestemd heeft :)
    Morgen sluiten de stemdingen, dus ik ben benieuwd, haha :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly