mijn 'routine':
- foundation, ik heb al lang die 3 in 1 van MaxFactor, light ivory (heel erg lopende, ik vind hem wel goed maar sommigen vinden hem net iets te wit bij me). Momenteel heb ik een cc creme van bourgeois die ik echt te lopend vind, maar ik kan mijn foundation helaas al een tijdje niet meer vinden in de winkel
- omdat mijn foundation zo lopen is doe ik altijd een goedkope poeder erover (van catrice meestal, maar ik heb ook wel al eens een van essence gehad, hangt er vanaf wat er ligt als ik in de winkel ben)
- liquid eyeliner soms, ik heb zeker twee jaar dezelfde van catrice gebruikt, was er heel tevreden van, maar tegenwoordig heb ik er eentje van essence waarmee ik niet goed kan werken. Ik draag ook wel minder vaak eyeliner dan vroeger tegenwoordig dus zo erg is het niet :]
- Blush, ik gebruik ofwel makeup palet van Yves Rocher ofwel van 'Only You' een goedkoper merk van Ici Paris
- lippenstift of kleurende lipgloss omdat er onvermijdelijk altijd foundation op m'n lippen komt, dus zo werk ik dat weg
- mascara, zelf koop ik altijd maybeline mascara's, de gele vind ik nog steeds de beste. Maar ik gebruik ook vaak die van m'n mama, en zij heeft alles zo wat liggen (nivea, maybeline, l'oreal,...)
effort never betrays you