• Hallo iedereen!

    Zoals vele hier, ben ik ook op zoek naar co-writers, deze keer naar meerdere. Het is waarschijnlijk handiger als ik even uitleg waarover het zal gaan, zodat je kan zien of het je interesseert.

    Misschien kennen jullie het boek Holy's Inbox? Zo niet, dan leg ik het even kort uit.
    Holy is een receptioniste die haar leventje gewoon leidt als ieder ander mens zijn leventje leidt. Het hele boek staat vol met haar persoonlijke e-mails die ze ontvangt van en verzend naar collega's, vrienden en familie tijdens haar werkuren. Ik vind het een interessant boek aangezien je via haar mails toch veel over het leven van haar en andere leert kennen, dat wekt je nieuwsgierigheid toch wel en ook omdat je stiekem in haar privéleven kan kijken door de mails.

    Mijn idee was dus om een story te schrijven met alleen maar e-mails. Ik heb de story dus gebaseerd op het boek van Holy, maar uiteraard nemen we niks specifiek over als alleen het idee rondom het verhaaltype. Mij leek het dus leuk om de story met meerdere te schrijven, zo kunnen we ieder een rol of meerdere uitwerken en die collega's, vrienden of familie van elkaar maken. Door gebeurtenissen en zo die we aan de rollen gaan koppelen kunnen we mails versturen naar elkaar over van alles. Als je met meerdere schrijft weet je van elkaar ook niet wat hij of zij zal schrijven en dat lijkt gewoon leuker, zo kunnen we ook echt naar elkaar mailen zeg maar. Goed, beter dan dit krijg ik het niet uitgelegd.

    Als er geïnteresseerde onder jullie zijn, dan hoor ik het graag. Het maakt me op zich niet uit met wie ik zal schrijven, al is het wel fijn als je al een beetje ervaring hebt met schrijven en een beetje op je grammatica en zo let, zo kunnen we elkaar af en toe ook even helpen. Teamwork is ook altijd fijn, dus het zou fijn zijn als je sociaal bent en kunt omgaan met andere in team. Aardig zijn en respect tonen is natuurlijk ook wat er verwacht wordt.

    Ik ben ongeveer op zoek naar vier co-writers, ik kies niet altijd de eerste beste er uit.

    Dat is het volgens mij.

    Co-writers:
    - Nestroy
    - Unwritable
    - passmeby
    - JamesPotter
    Evt extra co:
    -

    Ps: Voorlopig heb ik genoeg mensen met interesse en zoek ik voorlopig niemand meer.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 22:34 ]


    16 - 09 - '17

    Het klinkt leuk. I'm in!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh yay, ik heb er nu al zin in : D

    Unwritable schreef:
    Oh yay, ik heb er nu al zin in : D

    Ik ook!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.