• Ik zit nu op atletiek, en ik vind het NIET leuk. Maar ik moet er op blijven van mijn ouders. Tenzij ik een goed alternatief heb gevonden, moet ik het blijven doen.
    Weet iemand een goede sport voor mij?

    Oh ja: ik sluit nu alvast een heleboel uit. Team en/of balsporten zijn uitgesloten.


    I dress to kill, but tastefully

    Handbal, wilde ik zeggen maar dat is een team- en balsport dus dat wordt 'm niet. Iets van fitness, badminton of een bepaalde vorm van dansen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zwemmen? Schaatsen en/of wielrennen?
    Ik zou echt depressief worden als ik gedwongen werd op een sport te blijven. Serieusly, ik ben zo asportief als maar kan.
    -Paardenrijden misschien? Maar dan ben je wel een team met je paard...

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 21:23 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Boogschieten :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Trampolinespringen, hehe :Y)
    Oh sorry, die was gemeen.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zwemmen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kajak. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    mensen, jullie zijn geweldig (: Super bedankt voor alle tips
    @curuxa maakt niet uit joh. Alleen wel jammer voor de bijen :Y)


    I dress to kill, but tastefully

    Boogschieten?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Als je wilt stoppen met atletiek neem ik aan dat je hardlopen niet echt ziet zitten. Zelf doe ik naast hardlopen aan piloxing, dat is een combinatie tussen pilates en boksen. Zumba heb ik ook een tijdje gedaan en dat vind ik nog steeds erg leuk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Boogschieten:
    Je gebruikt geen bal en het is ook individueel.
    De beste sport die er dus is voor jou.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Boogschieten. Ik ga er waarschijnlijk op. Het is een alternatief hahah. Of zwaardvechten, is ook erg leuk :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat dacht je van fitness? Dan kan je gewoon zelf, misschien met een begeleider die een programma opstelt, van die apparaten doen. Zoals zo'n fiets of dingen met gewichtjes, maar daar kan je ten minste zelf bepalen wat je wil doen en toch goed sporten ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind dansen, paardrijden en zwemmen heel leuk. Het leuke aan dansen is dat er heel veel verschillende stijlen zijn en dat er dus bijna altijd wel iets tussenzit dat je leuk vindt :)


    Love is louder than the pressure to be perfect

    Ikzelf doe aan dansen, namelijk hiphop en streetdance maar dat vind ik waarschijnlijk als een van de weinige mensen een teamsport
    Iets als aerobics kan ook nog^^, voor hoever ik zag nog niet genoemd


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb boogschieten gedaan.


    I live for the applause, you will die for it.