• Ik zit nu op atletiek, en ik vind het NIET leuk. Maar ik moet er op blijven van mijn ouders. Tenzij ik een goed alternatief heb gevonden, moet ik het blijven doen.
    Weet iemand een goede sport voor mij?

    Oh ja: ik sluit nu alvast een heleboel uit. Team en/of balsporten zijn uitgesloten.


    I dress to kill, but tastefully

    Wat raar dat je ouders je er verplicht op laten. Een sport hoort leuk te zijn.
    Anyways, ik zou het eigenlijk niet weten. Tenzij je ouders denksporten goedkeuren. :Y)

    Welke tak van Atletiek doe je? Misschien kun je iets anderrs gaan doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Paardrijden, vechtsporten, dansen.


    I am an idiot, I move.

    Badminton?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Paardrijden en zwemmen zijn de enige niet-balsporten die ik zo snel kan bedenken.


    :)

    Judo. Geen teamsport en geen balsport.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fisher schreef:
    Paardrijden, vechtsporten, dansen.

    + turnen en zwemmen.


    From these ashes, I will rise

    Ik ken dit, ik heb er ook last van gehad. Even denken.
    Vechtsporten en dansen lijken me wel goede alternatieven. Maar het ligt er vooral aan wat jij leuk vind.
    Wielrennen misschien?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dank jullie wel voor al de tips (;


    I dress to kill, but tastefully

    Oh dit is een topic voor mij. Mt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wilde zeggen voetbal. Maar dat is een team- én balsport. Maar voetbal is leuk :____;

    Je weet dat je met atletiek veel verschillende richtingen op kan? Als je het lopen niet leuk vind kan je ook werpen of springen proberen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    zoals de meeste al gezegd hebben. Maar denk ook eens aan de sporten als Klimmen, Zeilen en gewoon Fitnissen of hartlopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hardlopen, tafeltennis, schermen, badminton?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh.

    Ik heb heel veel sporten gedaan, misschien zit er iets leuks voor je tussen? (denk het niet...)
    - Turnen
    - Korfbal (voor een of twee weken en toen vond ik het al stom)
    - Hardlopen
    - Zumba
    - Jazz-ballet (ik kan echt niet dansen)
    - Atletiek (ik zat in de selectie, moest 4x in de week trainen en dan was het ook nog bloedheet dus na een jaartje dacht ik doei)
    - Bowlen
    - Tennis
    - Voetbal


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly