• Zoek jij een trailer voor jou story? Of een cover?
    Dan ben je bij het goede adres!
    Ik maak ze voor jou! Geheel naar jou smaak.
    Wat je moet doen:
    - Stuur een PB of een reactie hier onder met de volgende vragenlijst;
    1. Hoe heet het verhaal
    2. Korte samenvatting van het verhaal
    3. De personages (evt. met een korte beschrijving)
    4. De genre
    5. Welke filmpjes wil/ móét in de trailer komen. (voor de cover; welke foto wil/móét gebruikt worden)
    6. Eventuele muziek of tekst voor in de trailer.
    7. Eventuele tekst voor op de cover.
    8. Wil je de tekst in het Engels of Nederlands

    - Jij hoort zo snel mogelijk van mij
    - Ik maak ze voor je en stuur een PB met het resultaat
    - Jij keurt het goed en dan is hij geheel voor jou


    Enkele voorbeelden:
    trailer
    cover
    cover
    svp op klikken.

    Groetjes Cupla

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:15 ]


    Love is compared of a soul in habiting two bodies.

    1. Hoe heet het verhaal: The Mortal Instruments: City of Broken Promises.
    2. Korte samenvatting van het verhaal: Het gaat groten deels over Lian(nea) Nachtschade[Ashley Benson] die op het Instituut woont samen met haar zusje Vanessa. Haar vrienden voelen net als familie voor haar vooral Jace. Lian en Ness hun familie is overleden. Totdat Lucian Graymark met hun praat en ze vertelt dat hun oudere broer Anthony blijkbaar nog leeft. Als vampier. Lian wilt hem zoeken, alleen laten Jace,Isabelle,Alec en Clary haar niet alleen gaan en gaan mee. Onderweg komen ze nog steeds trouwe volgers van de dode Valentijn tegen die het hun kantje boord maken. Zullen ze het redden?
    3. De personages (evt. met een korte beschrijving) : Liannea Nachtschade, Vanessa Nachtschade(India Eisley), Morrison Nachtschade(Logan Lerman(Dan wel iets ouder dan in de PJ films)), Isabelle Lightwood, Alec Lightwood, Jace Lightwood Herondale, Clary Fray, Simon Lewis.
    4. De genre: Fantasy - Thriller - Roman
    5. Welke filmpjes wil/ móét in de trailer komen. (voor de cover; welke foto wil/móét gebruikt worden) : Iets met Ashley Benson en iets van de film City of Bones. Waarin Alec Lightwood(Kevin Zegers) Isabelle Lightwood(Jemima West) Jace Lightwood Herondale(Jamie C. Bower) en Clary Fray(Lily Collins) in voor komen.
    6. Eventuele muziek of tekst voor in de trailer: Heart By Heart - Demi Lovato.
    7. Eventuele tekst voor op de cover/trailer: Some one promised to her. And he broke it. She can't trust anyone more. Only her friends. But can she trust her friens? The Mortal Instruments: City of Broken Promises.
    8. Wil je de tekst in het Engels of Nederlands: Engels graag.

    Hopelijk kun je er iets mee.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als ik naar je voorbeeld trailer wil kijken komt erop 'deze video is prive, sorry'


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    @CatchADreamx Ohh,, als het goed is kan je nu kijken.

    Xx


    Love is compared of a soul in habiting two bodies.

    Oh gosh nu voel ik me gemeen, je hebt al een trailer en cover voor me gemaakt maar ik vind ze echt heel erg mooi!
    Zou je weer een trailer kunnen maken? *Knipperknipperknipper* Het spijt me als je het vervelend vind! ;$

    1. Hoe heet het verhaal. Teenage Dreams { Zayn J. Malik 16+ }
    2. Korte samenvatting van het verhaal. Ellen gaat op vakantie naar Ibiza met haar beste vriendinnen (heb nog geen naam of uiterlijk maar dat is niet belangrijk). Als ze daar zijn draait het om drinken, drugs en feesten. Ze komt daar Zayn tegen en hij word haar 'vakantieliefde'. Ze is ervan overtuigd dat hij goed is en niet fout zoals haar vriendinnen zeggen. ^^
    3. De personages (evt. met een korte beschrijving) Zayn Malik, de flirterige badboy. En Vanessa Hudgens (in het verhaal Ellen Sadler) is een vrij populair, vaak feestend meisje ^^
    4. De genre. Het is een fanfiction maar hoofdgenre is romantiek.
    5. Welke filmpjes wil/ móét in de trailer komen. (voor de cover; welke foto wil/móét gebruikt worden) Niet echt iets, het moet alleen niet enorm depressief worden. (Ik wil wel voor je kijken maar dat kan dus niet door iets op mijn laptop)
    6. Eventuele muziek of tekst voor in de trailer. Teenage dream van Katy Perry of Live While we're young van One Direction misschien?
    7. Eventuele tekst voor op de cover. -
    8. Wil je de tekst in het Engels of Nederlands. Ik vind Engels mooier maar als je dat te moeilijk vind mag Nederlands ook altijd.


    wat was dit ookalweer

    1. Hoe heet het verhaal: A penpal love story

    2. Korte samenvatting van het verhaal: Hope houdt van schrijven met penvriendinnen, maar op een dag leert ze een jongen kennen (dit gebeurd allemaal via instagram) en zo beginnen Hope en Oryan elkaar te schrijven. Wat als een vriendschap begint, leidt al snel tot gevoelens voor elkaar. Het enige probleem is dat Hope in Bradenton Florida woont en Oryan in Londen. Wanneer de gevoelens te sterk voor elkaar beginnen te worden, besluit Hope van de touwtjes in handen en boekt ze een reis naar Londen. Daar leert ze Oryan kennen en worden de gevoelens voor elkaar steeds sterker, zo sterk dat Hope besluit om bij Oryan in te trekken.

    3. De personages (evt. met een korte beschrijving): Hope Clark (gebaseerd op Emilia Clarke liefst ook voor de trailer en misschien cover foto's/filmpjes van haar gebruiken)
    Oryan Thomsen (gebaseerd op Kit Harington liefst ook voor de trailer en misschien cover foto's/filmpjes van haar gebruiken)

    4. De genre: romantiek

    5. Welke filmpjes wil/ móét in de trailer komen. (voor de cover; welke foto wil/móét gebruikt worden): Trailer, maakt niet uit, het liefst van Emilia Clarke en Kit Harington en de brieven moeten er zeker in voorkomen, welja een filmpje van brieven, als dat kan natuurlijk!

    6. Eventuele muziek of tekst voor in de trailer.: maakt niet uit :)

    7. Eventuele tekst voor op de cover.: de titel

    8. Wil je de tekst in het Engels of Nederlands: Engels aub

    alvast bedankt!

    1. Hoe heet het verhaal Just an ordinary girls
    2. Korte samenvatting van het verhaal het gaat over een meisje die prinses is heeft een broer Thomas (drew tyler bell) Zus Jade (aria van pretty little liars) en zusje Nicole (mackenzie foy) ouders maakt niet uit heten Louise en John. Ze gaat naar hogwarts en zat op die franse school het is het vierde jaar en word vrienden met Harry potter enzo. Ze word verliefd op Cedric die meedoet en ze mag dat dus niet ze willen dat ze met draco gaat.
    3. De personages (evt. met een korte beschrijving) Serena is de hoofdpersoon is Kristina Bazan.
    4. De genre Fanfiction en harry potter
    5. Welke filmpjes wil/ móét in de trailer komen. Beelden van het toernooi en harry, ron, hermelien, draco en Cedric. Van haar Kristina Bazan haar familie die ik erboven heb genoemd. Beelden van een kasteel en beelden van de clip right there Ariana grande.
    6. Eventuele muziek of tekst voor in de trailer. nee
    7. Eventuele tekst voor op de cover. heb ik niet mag wel maar zelf geen tekst
    8. Wil je de tekst in het Engels of Nederlands
    Engels

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:28 ]

    Lieve mensen!
    Het programmatjes waar ik trailers mee maakt doet het niet meer! Ik probeer zo snel mogelijk iets te vinden voor vervanging. Ondertussen is het enkel mogelijk om cover te vragen.
    Sorry voor het ongemak!!!

    x


    Love is compared of a soul in habiting two bodies.

    geef maar even een seintje dan kom ik dan met een aanvraag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."