• Mij leek het heel erg leuk om een website op te zetten, waar elke Quizletter die in nood is van een cover die hier gewoon kan aanvragen.
    Wie lijkt dit nog meer een leuk idee en wil graag meehelpen? Ik wil zelf best al het codeer werk doen. Maar het is wel handig als er een team die de covers kan maken.

Als er meer mensen dit een leuk idee vinden ga ik er een soort aanmelding-topic voor maken, hier om te zien wie allemaal in het team zit dan.

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Assassin schreef:
    Ik snap niet waarom je aan Rutger moet gaan vragen of je je eigen site op mag zetten voor covers. Daar gaat hij helemaal niet over.

Het gaat mij niet om het idee van de site, maar of ik de naam Quizlet er in mag gebruiken de ja of de nee.
    Als hij hier niet mee akkoord gaat dan haal ik gewoon het Quizlet gedeelte uit de naam en dan kunnen we er alsnog mee verder gaan lijkt me XD

McClair schreef:
    (...)

Het gaat mij niet om het idee van de site, maar of ik de naam Quizlet er in mag gebruiken de ja of de nee.
    Als hij hier niet mee akkoord gaat dan haal ik gewoon het Quizlet gedeelte uit de naam en dan kunnen we er alsnog mee verder gaan lijkt me XD

Haha, ja eigenlijk wel.
    Het valt altijd wel te proberen/

made a list of my regrets and you were the first, love

McClair schreef:
    (...)

En misschien is het een idee om dan iedereen zijn/haar pagina te laten ontwerpen. (In photoshop of Gimp). Want het is wel een must als er met redelijke programma's gewerkt worden xD

Ik gebruik ook enkel gratis programma's en dat werkt prima. Ik vind dit wel een understatement, hoor. Als je goed met die programma's kunt omgaan kom je veel verder dan je denkt, vooral als je het gaat vergelijken met mensen die wat rommelen met Photoshop en Gimp.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Happiny schreef:
    (...)

Ik gebruik ook enkel gratis programma's en dat werkt prima. Ik vind dit wel een understatement, hoor. Als je goed met die programma's kunt omgaan kom je veel verder dan je denkt, vooral als je het gaat vergelijken met mensen die wat rommelen met Photoshop en Gimp.
    Dat het prima werkt, betekent niet dat je mooie covers maakt.

Over het algemeen zijn de covers die mensen maken met gratis programma's gewoon niet mooi. Omdat die mensen niet professioneel zijn.

[ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:51 ]

I live for the applause, you will die for it.

Nyl schreef:
    (...)

Haha, ja eigenlijk wel.
    Het valt altijd wel te proberen/

Ja precies :3

@de rest
    Misschien is het ook een leuk idee om gewoon een soort sollicitatie ronde te houden ?
    En dan niet dat ik gelijk mensen ga afwijzen maar zo zie je wel of er mensen tussen zitten die wat kunnen (Al ken ik de meeste namen zelf al van redelijk mooie covers :D )

Happiny schreef:
    (...)

Ik heb ook niks tegen gratis programma's (Gimp is ook gewoon gratis)
    Maar ik bedoel meer dat ze er wel goed uit moeten zijn. En ja dat kan ook heel goed met die programa's.
    Ik vind zelf alleen Photoshop fijner en beter werken.

Daarom denk ik ook handig om een solicitatie rondje te doen ofzo.

Rivaille schreef:
    (...)Dat het prima werkt, betekent niet dat je mooie covers maakt.

Over het algemeen zijn de covers die mensen maken met gratis programma's gewoon niet mooi. Omdat die mensen niet professioneel zijn.

Dat vind ik nog steeds geen feit. De cover die bij mijn story staat heb ik ook met gratis programma's bewerkt en naar mijn idee is deze niet bepaald onprofessioneel. Ik zie ook allerlei, mooie covers van anderen die zonder programma's tegen betaling zijn gemaakt.
    Maar enfin, het is jouw mening. Ik vind het alleen een benadeling die feitelijk niet helemaal klopt.

[ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:55 ]

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Rivaille schreef:
    (...)Dat het prima werkt, betekent niet dat je mooie covers maakt.

Dit is ook niet waar want ik weet dat Happiny toevallig hele mooie covers maakt.

Ik zeg ook niet dat ALLES lelijk is wat met gratis programma's zijn gemaakt.
    Het is gewoon zo dat mensen die wat beter zijn, betalen voor een goed programma.

._.

I live for the applause, you will die for it.

Rivaille schreef:
    Ik zeg ook niet dat ALLES lelijk is wat met gratis programma's zijn gemaakt.
    Het is gewoon zo dat mensen die wat beter zijn, betalen voor een goed programma.

._.

Ik gebruik zelf ook idd liever photoshop en als ik in linux zit werk ik met GIMP.

Edit :

But keep up the well based arguments ;)

[ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:00 ]

Ikzelf wil niet in het team zitten omdat ik daar te slecht voor ben. Maar het lijkt me een leuk idee, ik wens je veel succes.
    Houd dan een sollicitatieronde dat iedereen die erin wil minstens drie zelfgemaakte covers laat zien. De beste vijf (of hoeveel leden je ook wil) mogen in het proefteam en als het goed gaat breid je de site uit en zo. En dat iedere covermaker een eigen pagina krijgt, zoals iemand al had voorgesteld. Ik word ook helemaal gek van die topics, terwijl ik regelmatig ook zulke topics maak, haha. (;

Some people are art and do art at the same time

Paenitet schreef:
    Ikzelf wil niet in het team zitten omdat ik daar te slecht voor ben. Maar het lijkt me een leuk idee, ik wens je veel succes.
    Houd dan een sollicitatieronde dat iedereen die erin wil minstens drie zelfgemaakte covers laat zien. De beste vijf (of hoeveel leden je ook wil) mogen in het proefteam en als het goed gaat breid je de site uit en zo. En dat iedere covermaker een eigen pagina krijgt, zoals iemand al had voorgesteld. Ik word ook helemaal gek van die topics, terwijl ik regelmatig ook zulke topics maak, haha. (;

Bij deze ik ga ik dat ook even opzetten ^^
    Ik denk alleen wel dat dit een week-plan wordt en dat ik het pas na de meivakantie in de lucht kan gooien.

Misschien kan je één groot topic maken met allerlei cover stores er in. Zo kun je mensen doorverwijzen naar aparte coverstores.

Caille schreef:
    Misschien kan je één groot topic maken met allerlei cover stores er in. Zo kun je mensen doorverwijzen naar aparte coverstores.

Dan worden die coverstores alsnog naar boven geschopt. Ik denk dat een site maken dan wel een beter idee is.

Some people are art and do art at the same time

Caille schreef:

Dat wou ik eigenlijk juist niet doen, maar goed ik ga zomenteen even het officiële aanmeld topic maken en dan zal ik hier het linkje in zetten.