• Mij leek het heel erg leuk om een website op te zetten, waar elke Quizletter die in nood is van een cover die hier gewoon kan aanvragen.
    Wie lijkt dit nog meer een leuk idee en wil graag meehelpen? Ik wil zelf best al het codeer werk doen. Maar het is wel handig als er een team die de covers kan maken.

    Als er meer mensen dit een leuk idee vinden ga ik er een soort aanmelding-topic voor maken, hier om te zien wie allemaal in het team zit dan.




    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    De website is er meer voor gemaakt dan dat die topics niet perse hoeven aangemaakt te worden.
    Het kan nog wel natuurlijk en niemand is verplicht om naar de site te gaan. Maar je kan het het beste zien als een soort "short cut".
    En mij leek het juist leuk ook omdat je dan met een team werkt.


    Ja, en daar zit het probleem. Het is geen shortcut. Je moet dan eerst naar een andere website, om die dan ook in de gaten te houden of je cover dan klaar is, en vervolgens plaats je die cover alsnog hier op Q. Terwijl ik nu gewoon op Q een topic aanmaak, iedereen die een cover wil maken er één kan maken. Ik snap niet zo goed waarom die topics niet aangemaakt zouden moeten worden. Wat je nu gaat krijgen als je met één team werkt, dat nieuwe mensen de kans niet krijgen om óf te gaan beginnen met covers óf de kans nog krijgen om ze te maken.

    Het idee is leuk en ik snap dat jullie het willen doen, het is ook zeker niet mijn bedoeling om jullie af te kraken of de grond in te boren. Maar ik zal er bijvoorbeeld geen gebruik van maken simpelweg omdat het me meer moeite kost om dan een cover te krijgen, dan nu gewoon een topic te openen en van iedereen wat te krijgen die zin heeft om iets te maken.

    Fawkes schreef:
    McClair schreef:
    (...)

    De website is er meer voor gemaakt dan dat die topics niet perse hoeven aangemaakt te worden.
    Het kan nog wel natuurlijk en niemand is verplicht om naar de site te gaan. Maar je kan het het beste zien als een soort "short cut".
    En mij leek het juist leuk ook omdat je dan met een team werkt.


    Ja, en daar zit het probleem. Het is geen shortcut. Je moet dan eerst naar een andere website, om die dan ook in de gaten te houden of je cover dan klaar is, en vervolgens plaats je die cover alsnog hier op Q. Terwijl ik nu gewoon op Q een topic aanmaak, iedereen die een cover wil maken er één kan maken. Ik snap niet zo goed waarom die topics niet aangemaakt zouden moeten worden. Wat je nu gaat krijgen als je met één team werkt, dat nieuwe mensen de kans niet krijgen om óf te gaan beginnen met covers óf de kans nog krijgen om ze te maken.

    Het idee is leuk en ik snap dat jullie het willen doen, het is ook zeker niet mijn bedoeling om jullie af te kraken of de grond in te boren. Maar ik zal er bijvoorbeeld geen gebruik van maken simpelweg omdat het me meer moeite kost om dan een cover te krijgen, dan nu gewoon een topic te openen en van iedereen wat te krijgen die zin heeft om iets te maken.


    Het hoeft ook niet door iedereen gebruikt te worden, en we kunnen het vroeg of laat ook naar meerdere verhalen sites trekken. Maar ik zie dit meer als een pilot om te kijken of zoiets nu werkt de ja of de nee.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je kan ook elke covermaker die meewerkt een eigen pagina geven waarop hun covers komen te staan, waardoor mensen kunnen zien wat hun style is zodat ze ook een specifieke maker aan kunnen vragen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je kan ook elke covermaker die meewerkt een eigen pagina geven waarop hun covers komen te staan, waardoor mensen kunnen zien wat hun style is zodat ze ook een specifieke maker aan kunnen vragen?


    Dat is inderdaad ook een heel goed idee :D
    Daar had ik nog niet eens aan gedacht :#


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hm, ik weet het niet. Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje raar om buiten Q een website voor coveraanvragen tussen leden van Q te maken, want de topics werken wat mij betreft prima. Iedereen die covers aanbiedt of ernaar vraagt kan in een eigen topic zelf alles netjes bijhouden, wat me gemakkelijker lijkt dan wanneer jij alles op die site steeds moet aanpassen, of zo. Maar goed, als je het graag wilt proberen en als je voldoende enthousiaste mensen kunt vinden die je willen helpen, wens ik jullie veel succes.

    Trouwens, ik weet niet of dit nodig is, maar misschien moet je uit voorzorg Rutger eens vragen of hij het oké vindt als je zo'n site maakt die met Q te maken heeft en voor Q users bedoeld is?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm, ik weet het niet. Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje raar om buiten Q een website voor coveraanvragen tussen leden van Q te maken, want de topics werken wat mij betreft prima. Iedereen die covers aanbiedt of ernaar vraagt kan in een eigen topic zelf alles netjes bijhouden, wat me gemakkelijker lijkt dan wanneer jij alles op die site steeds moet aanpassen, of zo. Maar goed, als je het graag wilt proberen en als je voldoende enthousiaste mensen kunt vinden die je willen helpen, wens ik jullie veel succes.

    Trouwens, ik weet niet of dit nodig is, maar misschien moet je uit voorzorg Rutger eens vragen of hij het oké vindt als je zo'n site maakt die met Q te maken heeft en voor Q users bedoeld is?


    Ja ik was hier al over aan het nadenken,

    Er zijn twee opties, of ik haal gewoon simpelweg Q uit de naam, of ik vraag toestemming aan Rutger of ik het mag gebruiken. Maar op dit moment is dat totaal nog niet aan de orde omdat ik de site nog niet eens af heb. En de site zie ik op dit moment juist als afleiding want ik moet wat aan mn handen hebben xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    We kunnen er inderdaad gewoon een site buiten Q van maken, maar wordt het dan niet eerder een soort bedrijfje ? :x Aangezien dan ook mensen eventueel van Wattpad, etc. aanvragen kunnen doen en misschien ook wel mensen daarbuiten ? Of zit ik nu weer helemaal verkeerd ?
    Dat van die eigen pagina per covermaker is idd wel een leuk idee.


    Credendo Vides

    Het lijkt me wel een leuk idee. Ik wou dat ik covers kon maken, fuck. :c


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    DreamerN schreef:
    We kunnen er inderdaad gewoon een site buiten Q van maken, maar wordt het dan niet eerder een soort bedrijfje ? :x Aangezien dan ook mensen eventueel van Wattpad, etc. aanvragen kunnen doen en misschien ook wel mensen daarbuiten ? Of zit ik nu weer helemaal verkeerd ?
    Dat van die eigen pagina per covermaker is idd wel een leuk idee.


    Misschien is dat ook wel een leuk idee, voor later dan. Dat we het gewoon breed gaan trekken.
    Maar laten we eerst even kijken of dit iets is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kies aub wel goede mensen uit.
    Ik heb ze niet nodig maar zoveel kunnen echt geen covers maken :')
    Plakken alleen wat plaatjes bij elkaar, blenden die een beetje, opacity aanpassen. Done.
    Gebruiken gratis programma's..
    pls


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Kies aub wel goede mensen uit.
    Ik heb ze niet nodig maar zoveel kunnen echt geen covers maken :')
    Plakken alleen wat plaatjes bij elkaar, blenden die een beetje, opacity aanpassen. Done.
    Gebruiken gratis programma's..
    pls

    Dit inderdaad. Het handige aan de coverstore's hier op Q is dat je gelijk kan zien of je diegene er wat van kan of niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rivaille schreef:
    Kies aub wel goede mensen uit.
    Ik heb ze niet nodig maar zoveel kunnen echt geen covers maken :')
    Plakken alleen wat plaatjes bij elkaar, blenden die een beetje, opacity aanpassen. Done.
    Gebruiken gratis programma's..
    pls


    Er is niets mis met gratis programma's..

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:44 ]


    Credendo Vides

    Ik snap niet waarom je aan Rutger moet gaan vragen of je je eigen site op mag zetten voor covers. Daar gaat hij helemaal niet over.


    Your make-up is terrible

    DreamerN schreef:
    We kunnen er inderdaad gewoon een site buiten Q van maken, maar wordt het dan niet eerder een soort bedrijfje ? :x Aangezien dan ook mensen eventueel van Wattpad, etc. aanvragen kunnen doen en misschien ook wel mensen daarbuiten ? Of zit ik nu weer helemaal verkeerd ?
    Dat van die eigen pagina per covermaker is idd wel een leuk idee.


    En misschien is het een idee om dan iedereen zijn/haar pagina te laten ontwerpen. (In photoshop of Gimp). Want het is wel een must als er met redelijke programma's gewerkt worden xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Er is niets mis met gratis programma's..
    Meestal zijn diegene dan niet professioneel en maken geen mooie covers (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.