• Bedacht door mij en LoveLost

    Na jaren strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort is er eindelijk een einde gekomen. Echter is dit einde heel anders dan iedereen gehoopt had en in de boeken geschreven staat. Hoewel iedereen gehoopt had dat Harry Potter aan het einde van zijn zevende leerjaar sterk genoeg zou zijn om Lord Voldermort te kunnen vermoorden, is het tegendeel bewezen. Na een één op één strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort, kwam Lord Voldermort terug naar Hogwarts met een dode Harry Potter in zijn handen. Iets wat voor hem de overwinning betekende.

    Nu, vijf jaar later, is Voldermort nog altijd aan de macht. De leerlingen op Hogwarts krijgen les van Death Eathers en hebben Snape als hun headmaster. De vier afdelingen zijn gebleven, waarin Gryffindor wordt gezien als de laagste afdeling en Slytherin als de beste. Iets wat de leerlingen overal in merken. Zo is het leven voor een Slytherin geweldig en het leven voor een Gryffindor een hel. Modderbloedjes zijn er op de school niet meer te vinden, bloedverraders alleen zolang niemand hier achterkomt. Iets wat het leven nog erger maakt voor de Gryffindors, maar ergens ook voor de Ravenclaws en Hufflepuf, is dat er een groepje Slytherins is ontstaan, aanhangers van Dreven Malum, dat alles voor het zeggen heeft. De Gryffindors behandelen ze als oud afval, de Ravenclaws en Hufflepuffs kunnen het beste ook uitkijken en zelfs in Slytherin heeft dit groepje alles voor het zeggen. Hoewel dit groepjes heel sterk lijkt te blijven, komt er heel langzaam ook verzet tegen hen. Verzet van leerlingen die weten wat er echt met Harry Potter aan de hand is.

    Wat Voldermort en de Death Eathers namelijk niet weten, is dat Harry Potter helemaal niet dood is. Hij was alleen bewusteloos en nog niet sterk genoeg, maar hij wordt steeds sterker en sterker. Samen met de Orde van de Feniks, die steeds groter en groter wordt, schuilt hij onder Hogwarts, op een plek geheim voor de Death Eathers. Hier trainen ze en trainen ze, om uiteindelijk Lord Voldermort in een tweede strijd te kunnen verslaan en Hogwarts weer terug te kunnen nemen.



    Gryffindor
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Gereserveerd - Zeke

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 1 Chasers

    Captain: MelodyvJane McCarter
    Beaters:
    Seeker: Eleazer Philippe Santiago
    Keeper:
    Chasers: Melody Jane McCarter, en

    Leerlingen
    Eleazar Philippe Santiago - 18 - jaar 7 - Seeker - Happiny
    Gereserveerd - Lizor
    Melody Jane McCarter - 16 - jaar 6 - Chaser + captain - Piaffe
    Gereserveerd - chaser - Klassenoudste - Zeke

    Ravenclaw
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    /

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers

    Captain:
    Beaters: en
    Seeker:
    Chaser: , en

    Leerlingen
    Gereserveerd - Seeker + captain - Zeke
    Gereserveerd - Reksje



    Hufflepuf
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    /

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers
    Captain:
    Beater:
    Seeker:
    Keeper:
    Chaser:


    Leerlingen
    Gereserveerd - MyselfOnly


    Slytherin
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Chanel Faye Black - TheseWords
    Gereserveerd - WillNotLearn

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 31 Chasers

    Captain: Dreogan Kaeleb Aisen Kasai
    Beater:
    Seeker: Lawrence Cedric Santiago
    Keeper:
    Chaser: Chanel Faye Black, Dreogan Kaeleb Kasai en

    Het groepje dat zo goed als alles te zeggen heeft en 1 aanvoerder
    Leider -gereserveerd - WillNotLearn
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords

    Leerlingen
    Lawrence Cedric Santiago - 18 - jaar 7 - Seeker - Happiny
    Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - 18 - jaar 6 - Chaser + captain - Lizor
    Gereserveerd - Luna2013
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords
    Gereserveerd - Leider van het groepje Slytherins - Klassenoudste - WillNotLearn

    Schoolhoofd
    Serverus Snape - WillNotLearn

    Leraren (+ afdelingshoofden) - voor elk vak één
    Gereserveerd - MyselfOnly

    Leden van de Orde van de Feniks
    Cosette Juliette Capulet - 20 - Happiny
    Lucka McKinnon - 29 - LyraPhoenix

    Invullijst leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Beste vakken:
    Slechte vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie zwerkbalteam?:
    Klassenoudste?:
    Huisdier:
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?:
    Extra:


    Invullijst leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?:
    Afdelingshoofd?:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijst lid Orde van de Feniks:
    Naam:
    Leeftijd:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Hoe is hij/zij bij de Orde van de Feniks terecht gekomen, wat is er in het verleden gebeurt dat voor hem haar belangrijk is, andere belangrijke gebeurtenissen uit het verleden)
    Extra:


    Regels:
    -Je mag een faunaat of weerwolf zijn, tenzij ik hier een stop op roep omdat het er te veel worden
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 200 woorden, het liefst meer
    - 16+ is toegestaan
    - Stelletjes zijn toegestaan
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Er zit geen maximum aan het aantal personages dat je mag spelen, zolang je maar aan allen aandacht blijft besteden.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 18:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Luna2013 schreef:
    (...)


    Zo ongeveer klaar zit alleen te twijfelen over haar innerlijk, of ik hem wat zal veranderen.


    Je moet wel het uiterlijk nog invullen en daarnaast bestaat het vak Dark Arts niet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Happiny > Miserables


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sorry dat ik nog steeds mijn rol niet heb afgewerkt, maar ik heb aan TheseWords de reden gegeven. Ik werk ze dit weekend af!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En dan ben je je rollen kwijt... ik had ze helemaal afgewerkt, urgh. Tomorrow, I'll finish them. I promise.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wanneer gaan we beginnen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sorry, ik krijg mijn rollen niet meer af en ik doe aan te veel RPG's mee, je mag mijn reservaties verwijderen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lizor schreef:
    Wanneer gaan we beginnen?


    take me back to the basics and the simple life

    Lizor schreef:
    Wanneer gaan we beginnen?

    We moeten nog even wachten tot LoveLost klaar is met een ochtendprofeet. Zij wilde daar namelijk het RPG mee beginnen


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)
    We moeten nog even wachten tot LoveLost klaar is met een ochtendprofeet. Zij wilde daar namelijk het RPG mee beginnen

    Oké (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Oké (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik schrijf me uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Deze rpg gaat niet meer verder denk ik?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 21:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Deze rpg gaat niet meer verder denk ik?


    take me back to the basics and the simple life

    WillNotLearn schreef:
    Deze rpg gaat niet meer verder denk ik?


    Ik zou hem echt graag willen beginnen, alleen reageert de persoon met wie ik de RPG gemaakt heb helemaal niet meer en zijn er ook bijna geen spelers. Waardoor ik eigenlijk niet echt weet wat ik het beste kan doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik zou hem echt graag willen beginnen, alleen reageert de persoon met wie ik de RPG gemaakt heb helemaal niet meer en zijn er ook bijna geen spelers. Waardoor ik eigenlijk niet echt weet wat ik het beste kan doen

    Misschien kan je een nieuw rollentopic aanmaken en dan iedereen die nu meedoet een pb sturen of ze nog mee doen en dat ze gewoon hun oude rol opnieuw kunnen gebruiken?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.