• Bedacht door mij en LoveLost

    Na jaren strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort is er eindelijk een einde gekomen. Echter is dit einde heel anders dan iedereen gehoopt had en in de boeken geschreven staat. Hoewel iedereen gehoopt had dat Harry Potter aan het einde van zijn zevende leerjaar sterk genoeg zou zijn om Lord Voldermort te kunnen vermoorden, is het tegendeel bewezen. Na een één op één strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort, kwam Lord Voldermort terug naar Hogwarts met een dode Harry Potter in zijn handen. Iets wat voor hem de overwinning betekende.

    Nu, vijf jaar later, is Voldermort nog altijd aan de macht. De leerlingen op Hogwarts krijgen les van Death Eathers en hebben Snape als hun headmaster. De vier afdelingen zijn gebleven, waarin Gryffindor wordt gezien als de laagste afdeling en Slytherin als de beste. Iets wat de leerlingen overal in merken. Zo is het leven voor een Slytherin geweldig en het leven voor een Gryffindor een hel. Modderbloedjes zijn er op de school niet meer te vinden, bloedverraders alleen zolang niemand hier achterkomt. Iets wat het leven nog erger maakt voor de Gryffindors, maar ergens ook voor de Ravenclaws en Hufflepuf, is dat er een groepje Slytherins is ontstaan, aanhangers van Dreven Malum, dat alles voor het zeggen heeft. De Gryffindors behandelen ze als oud afval, de Ravenclaws en Hufflepuffs kunnen het beste ook uitkijken en zelfs in Slytherin heeft dit groepje alles voor het zeggen. Hoewel dit groepjes heel sterk lijkt te blijven, komt er heel langzaam ook verzet tegen hen. Verzet van leerlingen die weten wat er echt met Harry Potter aan de hand is.

    Wat Voldermort en de Death Eathers namelijk niet weten, is dat Harry Potter helemaal niet dood is. Hij was alleen bewusteloos en nog niet sterk genoeg, maar hij wordt steeds sterker en sterker. Samen met de Orde van de Feniks, die steeds groter en groter wordt, schuilt hij onder Hogwarts, op een plek geheim voor de Death Eathers. Hier trainen ze en trainen ze, om uiteindelijk Lord Voldermort in een tweede strijd te kunnen verslaan en Hogwarts weer terug te kunnen nemen.



    Gryffindor
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Gereserveerd - Zeke

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 1 Chasers

    Captain: MelodyvJane McCarter
    Beaters:
    Seeker: Eleazer Philippe Santiago
    Keeper:
    Chasers: Melody Jane McCarter, en

    Leerlingen
    Eleazar Philippe Santiago - 18 - jaar 7 - Seeker - Happiny
    Gereserveerd - Lizor
    Melody Jane McCarter - 16 - jaar 6 - Chaser + captain - Piaffe
    Gereserveerd - chaser - Klassenoudste - Zeke

    Ravenclaw
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    /

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers

    Captain:
    Beaters: en
    Seeker:
    Chaser: , en

    Leerlingen
    Gereserveerd - Seeker + captain - Zeke
    Gereserveerd - Reksje



    Hufflepuf
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    /

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers
    Captain:
    Beater:
    Seeker:
    Keeper:
    Chaser:


    Leerlingen
    Gereserveerd - MyselfOnly


    Slytherin
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Chanel Faye Black - TheseWords
    Gereserveerd - WillNotLearn

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 31 Chasers

    Captain: Dreogan Kaeleb Aisen Kasai
    Beater:
    Seeker: Lawrence Cedric Santiago
    Keeper:
    Chaser: Chanel Faye Black, Dreogan Kaeleb Kasai en

    Het groepje dat zo goed als alles te zeggen heeft en 1 aanvoerder
    Leider -gereserveerd - WillNotLearn
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords

    Leerlingen
    Lawrence Cedric Santiago - 18 - jaar 7 - Seeker - Happiny
    Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - 18 - jaar 6 - Chaser + captain - Lizor
    Gereserveerd - Luna2013
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords
    Gereserveerd - Leider van het groepje Slytherins - Klassenoudste - WillNotLearn

    Schoolhoofd
    Serverus Snape - WillNotLearn

    Leraren (+ afdelingshoofden) - voor elk vak één
    Gereserveerd - MyselfOnly

    Leden van de Orde van de Feniks
    Cosette Juliette Capulet - 20 - Happiny
    Lucka McKinnon - 29 - LyraPhoenix

    Invullijst leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Beste vakken:
    Slechte vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie zwerkbalteam?:
    Klassenoudste?:
    Huisdier:
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?:
    Extra:


    Invullijst leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?:
    Afdelingshoofd?:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijst lid Orde van de Feniks:
    Naam:
    Leeftijd:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Hoe is hij/zij bij de Orde van de Feniks terecht gekomen, wat is er in het verleden gebeurt dat voor hem haar belangrijk is, andere belangrijke gebeurtenissen uit het verleden)
    Extra:


    Regels:
    -Je mag een faunaat of weerwolf zijn, tenzij ik hier een stop op roep omdat het er te veel worden
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 200 woorden, het liefst meer
    - 16+ is toegestaan
    - Stelletjes zijn toegestaan
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Er zit geen maximum aan het aantal personages dat je mag spelen, zolang je maar aan allen aandacht blijft besteden.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 18:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Is dit beter?


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Reksje schreef:
    Is dit beter?


    Nee, sorry. Ik wil dat je hem minimaal net zo lang als de andere rollen die al af zijn maakt. Daarnaast heb ik liever njet té bekende personen als foto


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Nee, sorry. Ik wil dat je hem minimaal net zo lang als de andere rollen die al af zijn maakt. Daarnaast heb ik liever njet té bekende personen als foto


    Als ze haar faceclaim moet veranderen, moet ik ook die van mij veranderen. Francisco is hartstikke bekend.

    EDIT: Ik las net ergens dat er een lid van de Orde nog op Hogwarts zat. Volgens mij mag dat niet in verband met de leeftijd. c:

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 14:29 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naam
    Dreven Malum
    Malum is Latijn voor Evil

    Leeftijd
    Dreven is 18 jaar en verjaard op 21 mei.

    Afdeling
    Slytherin

    Leerjaar
    Leerjaar 7

    Beste vakken
    - (Defence Against The) Dark Arts
    - History of Magic
    - Potions

    Slechtste vakken
    - Astronomy
    - Herbology
    - Care of Magical Creatures

    Innerlijk
    Dreven kun je kort beschrijven als Kill, Arrogant en Verwend.
    Zijn vader werkt op het Ministerie van Toverkunst, als lid van de Wikenweegschaar (Wizengamot) en zijn moeder werkt bij het St. Holisto's Hospitaal voor Magische Ziektes en Zwaktes (St Mungo's Hospital for Magical Maladies and Injuries) eerst als Heler en nu als hooft van de Spell Damage. Door de banen van zijn ouders is hij vaak alleen thuis, de afwezigheid van zijn ouders word duur hun gecompenseerd door het verwennen van zijn zoon; de nieuwste bezems, gewaden enzovoort. Hij hoeft het maar te zeggen en het word voor hem gekocht. Eén van de dingen die hij goed kan is het manipuleren van mensen, het zoeken naar hun zwakke punten en hier gebruik van maken.
    Ook maakt hij maar al te graag gebruik van de macht die hij heeft op school, zowel als leider van zijn eigen groep en klassenoudste.

    Ondanks zijn kille, arrogante en verwende imago laat hij ook nog wel eens andere delen van zijn karakter zien, in ieder geval aan de kleine aantal mensen waar hij mee op kan schieten.

    Uiterlijk




    klik - klik
    klik - klik
    klik

    Dreven is 1,75 meter lang, heeft donkerbruin haar -dat je bijna nooit zonder gel ziet- en licht blauwe ogen die er vaak meer grijs dan blauw uitzien. Qua kleren draagt hij vaak een gewaad of iets dergelijks, nooit zul je hem -tenzij het echt niet anders kan- echte Muggle kleren zien dragen. Dreven is tevreden met zijn uiterlijk, al is het gene waar hij het meest trots niet iets wat er al zat toen hij geboren werd. Dit kreeg hij een jaar geleden op zijn verjaardag; zijn Dark Mark hij heeft ook geen problemen met het laten zien van het teken op zijn arm.

    Positie zwerkbalteam
    No.

    Klassenoudste
    Yes.
    Zijn positie als klassenoudste is een positie waar hij graag misbruik van maakt, vooral door wanneer hij maar kan punten af te trekken van Gryffindor.

    Huisdier
    Dreven bezit een zwarte uil, deze echter alleen voor het bezorgen van briefen. Hij heeft een hekel aan wat dier dan ook, in ieder geval wanneer het leeft. Dit en zijn overtuiging dat het vak compleet zinloos is zijn de reden waarom Care of Magical Creatures één van zijn slechtste vakken is.

    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?
    Aanvoerder.
    De macht die dit hem geeft vind hij geweldig, hij geniet ervan en probeert deze altijd tot het uiterste te rekken.

    Extra
    De familie Malum is een volbloed tovenaars familie die volledig bestaat uit vroegere Slytherins en Death Eaters. De familie Malum is trots op hun volbloed status en leeft ook bij de overtuigingen van de meeste volbloed families en Death Eaters; volbloeden zijn de besten, en modderbloedjes en zelf halfbloeden horen niet op tovenaarsscholen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 17:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik ook nog een vrouwelijke klassenoudste van Gryffindor reserveren? (Ik veronderstel dat je dan geen positie in het zwerkbalteam meer mag, maar als het wel mag, graag).
    Trouwens, is er ook een groepje studenten die ongeveer hetzelfde doel hebben als de Orde, maar nog niet oud genoeg zijn erbij te horen en het dus op hun eentje doen (zoiets als de SVP, denk maar)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik neem aan dat er nu ook nieuwe vakken bij zijn gekomen (zoals dark arts)


    Don't be like the rest of them, darling

    Happiny, ik bedoel hiermee meer het type hollywood sterren.

    Zeke, dat mag. Iemand uit het zwerkbalteam kan ook nog tot dat vol is.

    Dat van orde leden die nog op school zitten wilde LoveLost graag. Dit is ook haar RPG dus ik heb daar niks over te zeggen. Ik denk dat een reden dat ze erbij kunnen zou zijn dat de orde b.v. ook oren en ogen binnen de school wil hebben

    WillNotLearn, ik denk dat ze nu ook Dark Arts bij DADA leren ipv dat er nieuwe vakken zijn

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 16:17 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volgens mij heb ik alles weer goed aangepast/erbij gezet. Zeg het maar als ik iets vergeten ben


    Keep your head up, keep your heart strong

    Oké, dan werk ik Ella af, en bij die klassenoudste Gryff dan ook chaser zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    Oké, dan werk ik Ella af, en bij die klassenoudste Gryff dan ook chaser zijn?

    Ik zal het erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    naam: lucrezia serena rossini
    leeftijd: 18 jaar
    afdeling:/b] zwadderich
    leerjaar: 7e
    beste vakken:
    dark art
    toverdranken
    verzorging van fabeldieren
    slechtste vakken
    Astronomie
    waarzegerij
    innerlijk
    Lucrezia is een meisje dat mensen niet zo snel mag en vertrouwt, tegen sommige kan ze zelfs gemeen en arrogant doen ook al is dat het grootste reden dat ze bang is dat de Zwadderaars tegen haar zullen keren en gemeen tegen haar zullen doen. Als ze je mag en 100% vertrouwt kan je alles tegen haar kwijt en probeert ze je te helpen, wel is Lucrezia zo dat haar veiligheid voorgaat en ze altijd eerst zichzelf in veiligheid zal brengen.
    positie zwerkbal: geen
    uiterlijk:


    klasseoudste nee
    huisdier een afrikaanse oehoe
    lid/aanvoerder van slytherin clubje die de baas speelt ze is lid
    extra

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:43 ]

    Naam:
    Jonathan Gold
    Leeftijd:
    16, hij verjaart op 27 Oktober.
    Afdeling:
    Huffelpuf.
    Leerjaar:
    6
    Beste vakken:
    Charms en Transfiguration.
    Slechte vakken:
    History of Magic.
    Innerlijk:
    Jonathan is altijd een vechter geweest. Zijn doorzettingsvermogen is ontzettend groot en hij pakt dingen graag serieus aan. Hij is de perfecte leider, al ziet hij zichzelf niet zo. Hij ziet het leiderschap eerder als een plicht dan als iets waar hij macht mee heeft. Hij kan goed kalm blijven in ernstige situaties. In die gevallen zet hij zijn boosheid opzij en zorgt er voor dat alles zo snel mogelijk weer volgens plan gaat. Hij kan onder druk beslissingen nemen. Hij zal het nooit opgeven als hij ervoor kiest. Hij is erg trots op het feit dat hij een Huffelpuf is. Hij zal de strijd tegen het slechte nooit opgeven, hoe veel pijn hij ook heeft.
    Zijn zwakke plek zijn zijn emoties. Als er iets ergs gebeurt met een familielid of een vriend, zal hij daar eerst het hoofd koel houden, totdat alles weer een beetje rustig is. Daarna zal hij pas verdrietig worden, en daar absoluut nooit meer overheen komen.
    Uiterlijk:


    Positie zwerkbalteam?:
    Chaser en captain.
    Klassenoudste?:
    Nee
    Huisdier:
    Een uil.
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?:
    Nee, hij is geen Slytherin.
    Extra:
    -

    Ik zal hem later nog wel bijwerken, dit is alvast een begin.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Naam
    Severus Snape
    Aka De Halfbloed Prins
    Zoon van Tobias Snape en Eileen Prince (Snape)

    Leeftijd
    Snape is geboren op 9 January, 1960.
    In Spinner's End, Cokeworth

    Taakomschrijving
    Snape is de headmaster van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.

    Vroegere Afdeling
    Slytherin

    Afdelingshoofd?
    Nee, hij is echter wel een lange tijd afdelingshooft geweest van zijn vroegere afdeling; Slytherin.

    Innerlijk
    Net zoals zijn stem kun je zijn innerlijk beschrijven als ijzig en kil, qua leerlingen heeft hij een duidelijke voorkeur voor de Slytherins. Snape komt echter niet vaak zijn kantoor uit, en wanneer hij dit wel doet kun je problemen verwachten. Als je echter tot de kleine groep behoort van mensen die hij echt mag zie je een hele andere kant die anders nooit aan het licht komt, op dat moment zal hij bereid zijn alles te dken voor de mensen waarvan hij houd. Het probleem daarmee is alleen het feit dan er bijna geen mensen meer zijn waar hij om geeft de liefde van zijn leven is vermoord door voldermort zelf.

    Uiterlijk





    klik - klik

    Snape heeft een bleke huid, vettig zwart haar dat tot zijn schouders rijkt, een kromme neus. En pikzwarte ogen die doen denken op donkere, eindeloze tunnels.

    Zijn ijzige, kille stem laat kippelvel op de armen van bijna iedereen op Hogwarts verschijnen -als hij er voor kiest om tegen iemand te praten-.

    Zijn kleding bestaat uit zwarte gewaden, muggle kleren zal je hem waarschijnlijk nooit zien dragen.

    Extra
    Direct nadat Snape afgestudeerd was, heeft hij zich met een grote groep van zijn mede Slytherin's aangesloten bij de Death Eathers. Later is hij ook lid geweest van de Order of the Phoenix, -als dubbelspion- dit tot na de overwinning van Lord Voldermort.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 17:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizor schreef:
    Naam
    Dreogan Kaeleb Aiden Kasai
    Leeftijd
    18
    Afdeling
    Slytherin
    Leerjaar
    6
    Beste vakken
    DADA, Charms en Potions
    Slechte vakken
    Transfiguration en Divination
    Uiterlijk


    One & two
    Dreogan is een jongen die door de meeste mensen ouder wordt ingeschat dan hij in werkelijkheid is. Dit komt vooral door zijn stoppelbaardje en zijn manier van doen. Hij heeft een flinke bos blonde haren, met lichtelijk slag erin en groen/bruine ogen. Zijn donkere wenkbrauwen tekenen duidelijk af tegen de lichtere kleur van zijn blonde haar, waardoor hij al snel een wat strengere en boze blik lijkt te hebben. Zijn smalle, licht gekleurde lippen dragen niet vaak een glimlach, eigenlijk bijna nooit. Als je Dreogan ooit hebt zien glimlachen, dan heb je een wereldwonder zien gebeuren.
    Dreogan heeft een gespierd lichaam, hij traint veel en dat is duidelijk te zien aan zijn voorkomen. Op zijn zij heeft hij een litteken die hij ooit heeft opgelopen tijdens een gevecht met zijn broer. Dreagon is redelijk lang, langer dan de gemiddelde man, hierdoor kan hij redelijk intimiderend over komen als hij wilt. Dit is één van zijn vele voordelen als het gaat om mensen op afstand te houden.
    Karakter
    Dreogan is boos op alles en iedereen. Hij wil met niemand iets te maken hebben en sluit iedereen buiten. Dit heeft veel te maken met zijn geschiedenis. Vroeger leefde hij in een gelukkig gezin met zijn moeder, vader en oudere broer. Toen hij acht jaar was, werden zijn ouders vermoord door de deatheathers van Voldemort. Zijn broer en hij moesten met z'n tweeën verder leven, maar dat verliep niet echt soepel. Ze kregen ruzie en in die ruzie verwondde de broer van Dreogan hem en vluchtte daarna het huis uit om Dreogan alleen achter te laten met een enorme wond, geen familie, geen eten en geen geld. Dreogan reageert zijn woede af op iedereen die hem ook maar een klein beetje in de weg staat, dit is zijn voornaamste manier om iedereen op een flinke afstand te houden en het werkt heel goed. Dreogan is gedisciplineerd, ondoorgrondbaar en onbeschroomd. Hij is niet echt bepaald het onderdanige type en hij houdt van zijn positie als Captain in het Quidditch team. Verder houdt hij zich het grootste deel van de tijd het liefst op de achtergrond.
    Als je al dit ziet, dan zou je denken dat Dreogan een vreselijk persoon is om mee om te moeten gaan, maar hij heeft zo ook zijn goede kanten. Die zijn echter diep binnen in hem verborgen en het zal veel moeite kosten om die naar boven te halen, maar hij hield van zijn ouders en de dag van hun dood heeft hem compleet veranderd en gebroken.
    Het feit dat Dreogan bijna heel zijn leven alleen geweest, heeft ervoor gezorgd dat hij goed in zijn eentje kan overleven en hij is dan ook graag alleen, maar dat neemt niet weg dat hij soms het gezelschap van andere mist. Hij staat het hemzelf niet toe om vrienden te maken, omdat hij niet afhankelijk wil zijn van andere, maar hij kan niet ontkennen dat hij soms verlangt naar het hebben van iemand om zijn leven mee te delen. Een beste vriend, net zoals elk ander.
    Positie zwerkbalteam
    Chaser en Captain
    Huisdier
    Bruine uil
    Extra
    Dreogan traint enorm veel voor Quidditch, hij houdt ervan om alleen op het veld te zijn en de sport te beoefenen. Dreogan is door zijn vele trainingen dan ook een uitstekende Chaser.



    Naam
    Katherina "Kate/Kath" Belle Golding
    Leeftijd
    16
    Afdeling
    Gryffindor
    Leerjaar
    4
    Beste vakken
    Charms en Transfiguration
    Slechte vakken
    DADA en Potions
    Innerlijk
    Katherina heeft enorm veel zelfvertrouwen en dat straalt ze ook uit. Ze loopt door de hallen van Hogwarts zonder zich ook maar iets van iemand aan te trekken. Ze is echt een meisjes meisje, maar heeft ook een stoere kant. Haar ouders zijn allebei - ze is dus een pureblood, maar hier is ze niet trots op omdat ze hierdoor gelijk wordt gezien als het "betere" ras en ze wil eigenlijk niet dat er onderscheid wordt gemaakt daartussen. Één van haar beste vriendinnen, was een Mudblood, maar omdat ze op de "nieuwe" Hogwarts geen Mudbloods toe laten werd ze gedwongen om naar een andere school, ver weg van Katherina te gaan. Verder is ze enorm slim, maar dat verteld ze niemand omdat ze niet gezien wil worden als een nerd. Ze heeft de Sorting hat ook zover gekregen om haar in Gryffindor te plaatsen en niet in Ravenclaw.
    Katherina is erg onhandig, wat soms hele rare situaties oplevert en ze houdt er absoluut niet van om vies te worden, daarom is Quidditch niks voor haar.
    Uiterlijk


    One & two
    Katherina heeft oranje-rood, golvend haar dat tot haar middel valt. Ze heeft volle rode lippen en twee paar enorme bruine ogen, haar ogen worden omgeven door fragriele bruine wimpers en ze heeft donker bruine wenkbrauwen. Ze heeft een klein dop neusje en haar gezicht is bedekt met sproetjes.
    Katherina is redelijk klein en is niet super dun, maar daar zit ze verder niet over in. Katherina draagt bijna altijd jurkjes of rokjes, meer heeft ze bijna niet in haar kledingkast. Ze loopt bijna altijd op hakken omdat ze dan minder klein lijkt en ze heeft een hekel aan de Hogwarts gewaden en outfits.
    Huisdier
    Kat
    Extra
    Katherina heeft een muggle zus, ze is de enige uit haar gezin die een heks/tovenaar.

    Hopelijk is het zo goed :3

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 8:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Luna2013 schreef:
    naam: lucrezia serena rossini
    leeftijd: 18 jaar
    afdeling:/b] zwadderich
    leerjaar: 7e
    beste vakken:
    dark art
    toverdranken
    verzorging van fabeldieren
    slechtste vakken
    Astronomie
    waarzegerij
    innerlijk
    Lucrezia is een meisje dat mensen niet zo snel mag en vertrouwt, tegen sommige kan ze zelfs gemeen en arrogant doen ook al is dat het grootste reden dat ze bang is dat de Zwadderaars tegen haar zullen keren en gemeen tegen haar zullen doen. Als ze je mag en 100% vertrouwt kan je alles tegen haar kwijt en probeert ze je te helpen, wel is Lucrezia zo dat haar veiligheid voorgaat en ze altijd eerst zichzelf in veiligheid zal brengen.
    positie zwerkbal: geen
    uiterlijk:


    klasseoudste nee
    huisdier een afrikaanse oehoe
    lid/aanvoerder van slytherin clubje die de baas speelt ze is lid
    extra



    Zo ongeveer klaar zit alleen te twijfelen over haar innerlijk, of ik hem wat zal veranderen.