• Bedacht door mij en LoveLost

    Na jaren strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort is er eindelijk een einde gekomen. Echter is dit einde heel anders dan iedereen gehoopt had en in de boeken geschreven staat. Hoewel iedereen gehoopt had dat Harry Potter aan het einde van zijn zevende leerjaar sterk genoeg zou zijn om Lord Voldermort te kunnen vermoorden, is het tegendeel bewezen. Na een één op één strijd tussen Harry Potter en Lord Voldermort, kwam Lord Voldermort terug naar Hogwarts met een dode Harry Potter in zijn handen. Iets wat voor hem de overwinning betekende.

    Nu, vijf jaar later, is Voldermort nog altijd aan de macht. De leerlingen op Hogwarts krijgen les van Death Eathers en hebben Snape als hun headmaster. De vier afdelingen zijn gebleven, waarin Gryffindor wordt gezien als de laagste afdeling en Slytherin als de beste. Iets wat de leerlingen overal in merken. Zo is het leven voor een Slytherin geweldig en het leven voor een Gryffindor een hel. Modderbloedjes zijn er op de school niet meer te vinden, bloedverraders alleen zolang niemand hier achterkomt. Iets wat het leven nog erger maakt voor de Gryffindors, maar ergens ook voor de Ravenclaws en Hufflepuf, is dat er een groepje Slytherins is ontstaan, aanhangers van Dreven Malum, dat alles voor het zeggen heeft. De Gryffindors behandelen ze als oud afval, de Ravenclaws en Hufflepuffs kunnen het beste ook uitkijken en zelfs in Slytherin heeft dit groepje alles voor het zeggen. Hoewel dit groepjes heel sterk lijkt te blijven, komt er heel langzaam ook verzet tegen hen. Verzet van leerlingen die weten wat er echt met Harry Potter aan de hand is.

    Wat Voldermort en de Death Eathers namelijk niet weten, is dat Harry Potter helemaal niet dood is. Hij was alleen bewusteloos en nog niet sterk genoeg, maar hij wordt steeds sterker en sterker. Samen met de Orde van de Feniks, die steeds groter en groter wordt, schuilt hij onder Hogwarts, op een plek geheim voor de Death Eathers. Hier trainen ze en trainen ze, om uiteindelijk Lord Voldermort in een tweede strijd te kunnen verslaan en Hogwarts weer terug te kunnen nemen.



    Gryffindor
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Gereserveerd - Zeke

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 1 Chasers

    Captain: MelodyvJane McCarter
    Beaters:
    Seeker: Eleazer Philippe Santiago
    Keeper:
    Chasers: Melody Jane McCarter, en

    Leerlingen
    Eleazar Philippe Santiago - 18 - jaar 7 - Seeker - Happiny
    Gereserveerd - Lizor
    Melody Jane McCarter - 16 - jaar 6 - Chaser + captain - Piaffe
    Gereserveerd - chaser - Klassenoudste - Zeke

    Ravenclaw
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    /

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers

    Captain:
    Beaters: en
    Seeker:
    Chaser: , en

    Leerlingen
    Gereserveerd - Seeker + captain - Zeke
    Gereserveerd - Reksje



    Hufflepuf
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    /

    Quidditch team + captain - 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 3 Chasers
    Captain:
    Beater:
    Seeker:
    Keeper:
    Chaser:


    Leerlingen
    Gereserveerd - MyselfOnly


    Slytherin
    Klassenoudste - 1 jongen, 1 meisje
    Chanel Faye Black - TheseWords
    Gereserveerd - WillNotLearn

    Quidditch team + captain- 2 Beaters, 1 Seeker, 1 Keeper en 31 Chasers

    Captain: Dreogan Kaeleb Aisen Kasai
    Beater:
    Seeker: Lawrence Cedric Santiago
    Keeper:
    Chaser: Chanel Faye Black, Dreogan Kaeleb Kasai en

    Het groepje dat zo goed als alles te zeggen heeft en 1 aanvoerder
    Leider -gereserveerd - WillNotLearn
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords

    Leerlingen
    Lawrence Cedric Santiago - 18 - jaar 7 - Seeker - Happiny
    Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - 18 - jaar 6 - Chaser + captain - Lizor
    Gereserveerd - Luna2013
    Chanel Faye Black - 16 - jaar 6 - Chaser - klassenoudste- TheseWords
    Gereserveerd - Leider van het groepje Slytherins - Klassenoudste - WillNotLearn

    Schoolhoofd
    Serverus Snape - WillNotLearn

    Leraren (+ afdelingshoofden) - voor elk vak één
    Gereserveerd - MyselfOnly

    Leden van de Orde van de Feniks
    Cosette Juliette Capulet - 20 - Happiny
    Lucka McKinnon - 29 - LyraPhoenix

    Invullijst leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Leerjaar:
    Beste vakken:
    Slechte vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Positie zwerkbalteam?:
    Klassenoudste?:
    Huisdier:
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?:
    Extra:


    Invullijst leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?:
    Afdelingshoofd?:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijst lid Orde van de Feniks:
    Naam:
    Leeftijd:
    Heeft op welke school/in welke afdeling gezeten?
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Hoe is hij/zij bij de Orde van de Feniks terecht gekomen, wat is er in het verleden gebeurt dat voor hem haar belangrijk is, andere belangrijke gebeurtenissen uit het verleden)
    Extra:


    Regels:
    -Je mag een faunaat of weerwolf zijn, tenzij ik hier een stop op roep omdat het er te veel worden
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 200 woorden, het liefst meer
    - 16+ is toegestaan
    - Stelletjes zijn toegestaan
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Er zit geen maximum aan het aantal personages dat je mag spelen, zolang je maar aan allen aandacht blijft besteden.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 18:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ZaIa schreef:
    Mag ik een vrouwelijke Gryffindor die ook 5dejaars en Seeker is reserveren?


    Sorry, maar im de regels staat dat ik geen mensen wil die na een hele korte tijd alweer stoppen en aangezien je vanochtend bij mijn andere RPG bent gestopt terwijl sie er nog niet zo lang is, je al bij meerdere RPGs bent afgemeld toen gevraagd werd of je nog mee deed en omdat je me vanochtend nog verteld hebt dat je het te druk hebt met de RPGs die je al hebt, moet ik helaas nee zeggen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een lerares en een mannelijke huffelpuf reserveren?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    MyselfOnly schreef:
    Mag ik een lerares en een mannelijke huffelpuf reserveren?

    Natuurlijk, ik zal ze erbij zetten als ik weer op m'n laptop zit


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam:
    Melody Jane McCarter. Melody's ouders hebben haar vernoemd naar haar beide oma's, Melody McCarter en Jane Springs. Melody is echter niet altijd blij dat ze vernoemd is naar haar oma's, ze vindt het vaak zo tuttig of, ouderwets. Melody heeft dezelfde achternaam als haar moeder, in tegenstelling tot de meeste andere gezinnen, waarbij de kinderen de achternaam van hun vader dragen.

    Leeftijd:
    Melody is nu zestien jaar en verjaart op 4 oktober.

    Afdeling:
    Melody is gesorteerd in Gryffindor. In het begin was ze heel bang, bang voor de slytherins, de leraren, het schoolhoofd.. Bang voor alles wat er kan gebeuren in Gryffindor maar nu niet meer. Ze is erg blij met Gryffindor als afdeling en is er trots op dat ze een Gryffindor is.

    Leerjaar:
    Melody zit nu in haar zesde leerjaar en heeft dus in haar eerste leerjaar op Hogwarts de oorlog meegemaakt. Ook weet ze niet anders dan dat Snape het schoolhoofd is.

    Beste vakken:
    Melody is ondanks dat de Deatheaters haar en haar mede Gryffindors niet mogen erg goed in DADA en haalt hier, wonder boven wonder, ook aalt erg hoge cijfers in. Ook is ze goed in Potions.

    Slechte vakken:
    Melody's slechtste vakken zijn Herbology en Divination. Ze vindt het ook geen interessante vakken en doet haar best daarom ook niet. Ook is ze niet erg goed in History of Magic maar hier doet ze wel meer haar best voor aangezien ze het interessant vindt. Dat ze een saaie leraar hebben maakt dat ze het toch een stom vak vindt.

    Innerlijk:
    Melody is een vrolijk en brutaal iemand. Ze durft erg veel. Ergens geen zin in? Dan doet ze het ook gewoon niet. Mag ze je niet? Pech voor jou. Melody houdt erg veel van lachen en Quidditch. Van jongs af aan heeft ze al op een bezem gezeten. Melody verbergt haar verdriet onder een vrolijke lach. Het is zo dat als ze iets wil ze er voor zorgt dat ze het krijgt. Ze houdt ook erg van grappen uit halen en is dus goede vrienden met, de door velen gehate klopgeest, Foppe. Melody geeft heel veel om haar vrienden en vriendinnen. Deze zijn haar alles om het zo maar even te zeggen. Zonder dat ze het zelf doorheeft is ze best wel egoïstisch, dit kunnen mensen verkeerd opvatten maar de meesten kunnen er wel tegen omdat ze zichzelf ook belangrijk vinden en iedereen wel slechte eigenschappen heeft.

    Uiterlijk:



    Melody heeft lange blonde haren, deze draagt ze vaak in een slordige knot, een hoge staart of gewoon los. Melody is 1.70 lang en weegt niet veel. Ze heeft grijsblauwe ogen en een normale huidskleur. Ze verbrandt niet snel. Ook heeft ze lichtelijk roze lippen en geen slechte rondingen.

    Positie zwerkbalteam:
    Melody speelt sinds haar tweede jaar Quidditch en is sinds het vierde jaar aanvoedster.

    Huisdier:
    Melody heeft van de zomer een klein zwart poesje gekregen van haar ouders. Deze draagt de naam Minnie.

    Extra:
    Melody is een Metamorphmagus maar doet hier over het algemeen niet veel mee. Wel gebruikt ze het soms als grap of als ze zo onopvallend mogelijk ergens wil zijn.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 15:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    De tweeling is af. Cosette maak ik morgen wel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Twijfels, twijfels, ik zou heel graag een personage maken, maar ik vind het zonde om te weinig tijd te hebben voor deze rpg.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 20:12 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Amourable schreef:
    Twijfels, twijfels, ik zou heel graag een personage maken, maar ik vind het zonde om te weinig tijd te hebben voor deze rpg.


    Bij twijfels moet je het meestal nog niet doen.
    Omdat deze RPG niet vol komt, er mogen altijd rollen bij komen zolang het maar een beetje eerlijk verdeelt is over de afdelingen, kun je altijd later nog meedoen als je wel genoeg tijd hebt


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Bij twijfels moet je het meestal nog niet doen.
    Omdat deze RPG niet vol komt, er mogen altijd rollen bij komen zolang het maar een beetje eerlijk verdeelt is over de afdelingen, kun je altijd later nog meedoen als je wel genoeg tijd hebt


    Dat lijkt me dan inderdaad de beste oplossing, voor nu.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik heb, volgens mij, alles aangepast


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik 1 Zwadderich meisje reserveren.
    Reserveer er later wel nog een maar moet nog even na denken welke

    Kan ik een Chaser + Aanvoerder uit Slytherin (Jongen) en een meisje uit Gryffindor reserveren?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga jullie erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Chanel Faye Black. Chanel is aan haar vaders kant onderdeel van de familie Black, waaronder haar geliefde tante Bellatrix Black Lestrange. Chanels moeder komt uit Frankrijk, hier komt ook Chanels tweede naam vandaan.
    Leeftijd: 16, Chanel is geboren op de zonnige 21e dag van Juli in een klein, Frans dorpje.
    Afdeling: Chanel is een trotse Slytherin, de afdeling waar ook de meeste andere Blacks in gezeten hebben.
    Leerjaar: Dit is Chanels 6e leerjaar, wat betekend dat ze het laatste jaar van de oorlog heeft meegemaakt terwijl ze in de 1e zat.
    Beste vakken: Chanels beste vakken zijn Defense Against the Dark Arts, Potions en Care of Magical Creatures. DADA omdat ze alle Dark Arts ook goed beheerst, Potions en Care of Magical Creatures omdat ze dit ook echt leuke vakken vind.
    Slechte vakken: Divinition, dit is ook het enige vak wat Chanel helemaal onnodig vind en waar ze ook nog nooit iets voor heeft gedaan.
    Innerlijk: Aan Chanel is vanaf het eerste moment al te zien dat ze een Slytherin is. Ze is sluw, arrogant, kil, ambitieus en vindt het geweldig om de mensen die haar in de weg staan pijn te doen. Deze eigenschappen heeft ze al van jongs af aan, dit zijn namelijk dingen die ze gemeen heeft met de meeste andere Blacks. Omdat haar moeder daarnaast ook geen liedhebber van Mudbloods en bloedverraders is had ze daarnaast ook geen andere keuze dan zich precies zo te gedragen. Waar ze van haar vader en tante Bellatrix al op jonge leeftijd de Dark Arts leerde, leerde ze van haar moeder om haar glamourgana eigenschappen in te zetten om jongens te verleiden.
    Nu, jaren later, heeft ze een perfecte beheersing van de Dark Arts en er helemaal geen moeite mee om deze te gebruiken tegen Gryffindors. Haar glamourgana eigenschappen zijn door de jaren heen alleen maar sterker geworden en deze gebruikt ze maar al te graag. Tegen jongens uit andere afdelingen om ze in de val te lokken en tegen jongens uit haar eigen afdeling als ze zich verveelt en niks beters weet te bedenken om zich mee bezig te houden.
    Daarnaast komt het feit dat Chanel een klassenoudste is ook heel goed uit in haar karakter. Ze let namelijk heel goed op waar andere mee bezig zijn en treed heel snel op als er iets gebeurt wat haar niet aan staat. Als ze ziet dat iemand van een andere afdeling een regel overtreed heeft ze er daarnaast helemaal geen problemen mee om het groepje Slytherins of een andere Slytherin jongen of meisje om hulp te vragen om ze eens goed te straffen.
    Hoewel niemand dit verwacht, heeft Chanel ook een hele lieve kant. Ze is, als je eenmaal door haar masker heen bent gekomen, een heel aardig meisje dat heel veel voor haar vrienden en vriendinnen over heeft. Deze kant probeert ze echter voor iedereen te verbergen, maar als je heel goed oplet merk je hst al aan de manier waarop ze met de dieren bij Care of Magical Creatures en haar eigen kat om gaat.
    Uiterlijk:




    (Kristine Ullebo)
    Chanel lijkt qua uiterlijk zowel op haar vader als haar moeder, maar dit is voor mensen die maar één van haar ouders kennen zo goed als niet te zien. Chanels vader heeft namelijk pikzwart haar, donker bruine ogen die als hij boos is net zwart lijken en een bleke, bijna witte, huid. Chanels moeder heeft daarintegen lichtblonde haren, zeeblauwe ogen en een zongebruinde huid. Chanel zit daar, met haar lichtbruine haren en huid die in de zon donkerder is dan in de winter, precies tussenin. Het enige wat ervoor zorgt dat echt aan Chanel te zien is dat ze een Black is, zijn haar ogen. Deze zijn namelijk bruin en als ze boos is lijken ze, net als bij haar vader, bijna zwart van kleur. Chanels overgrootmoeder, aan haar moeders kant, was een glamourgana en hoewel het Glamourganadeel dat door Chanels bloed stroomt zo klein is dat ze gewoon een Volbloed heks genoemd mag worden is het in haar uiterlijk nog altijd zichtbaar. Dit zorgt er namelijk voor dat er een soort glans om Chanel heen hangt waardoor ze soms zelfs lijkt te stralen. Dat dit ervoor zorgt dat ze populair is bij de jongens weet ze en hier maakt ze ook naar al te graag gebruik van.
    Chanel is met haar 1 meter 65 niet groot te noemen, maar heel klein is ze ook niet. Volgens zichzelf is ze in ieder geval klein genoeg om hakken te dragen, waar je haar dan ook altijd op zult zien. Chanel weegt 60 kg, een mooi gewicht dat goed terug te zien is in haar postuur. Chanel is namelijk niet te dun, maar ook helemaal niet dik.
    Chanel weet dat ze er goed uit ziet en dat ze populair is bij de jongens, iets wat ervoor zorgt dat er vaak een tevreden glimlach op haar mooi gevormde lippen ligt
    Qua kleding draagt Chanel waar ze zin in heeft, maar altijd met een sexy draai eraan. Zo zul je haar vaak in jurkjes, die altijd haar lichaam mooi uit laten komen, zien of in een spijkerbroek met daarboven een mooie cropped top waaronder haar strakke buik te zien is. Ook zul je haar tegen komen in makkelijke kleding, zoals een grote trui of een jogginsbroek. Maar nooit zal ze deze twee samen dragen. De trui wordt gecombineerd met een legging of, als het weer het toelaat en de trui een beetje lang is, zelffs alleen gedragen. De joggingsbroek wordt gekombineerd met een buiktopje of een strak shirtje.
    Qua make-up draagt Chanel niet veel, maar wel maakt ze altijd gebruik van die extra touch die mascara en een laagje lipgloss haar kunnen bieden.
    Al op jonge leeftijd zei Chanel dat ze een tattoo wilde, maar tot nu toe heeft ze er nog geen. Wel heeft ze iets wat op een tattoo lijkt; het Deatheathers teken. Hoewel ze hem niet erg mooi vind, is ze er wel heel trots op dat ze dit teken mag dragen.
    Positie zwerkbalteam: Chaser
    Klassenoudste?: Ja. Hier is Chanel ook heel erg trots op, want hoewel deze functie er bij leerlingen van de andere afdelingen er vaak voor zorgt dat ze nog meer gepest worden, betekend het zijn van een klassenoudste van Slytherin dat je precies weet waar de school voor staat en je er ook voor moet zorgen dat de strenge, maar voor Slytherins ook leuke, regels nageleeft worden, op welke manier dan ook. Dit zorgt ervoor dat er voor Klassenoudste van Slytherin vaak respect is en dat deze klassenoudste soms ook veel meer dan andere leerlingen mogen.
    Huisdier: Chanel heeft een Noorse boskat, genaamd Arya, die ze van haar vader als kitten cadeau heeft gekregen toen ze de toelatingsbrief van Hogwarts ontving.
    Lid/aanvoerder van het groepje Slytherins dat de baas speelt over Hogwarts?: Ja. Hoewel Chanel niet altijd de leider van de groep volgt in alles wat hij doet en zelfs wel eens tegen hem in gaat, kun je wel zeggen dat Chanel een lid van deze groep is. Als klassenpudste bepaalt ze namelijk ook voor een groot deel wat er wel en niet op school wordt toegestaan. Om hierin de hulp van de leider van deze groep te krijgen, helpt ze hem ook op de momemten dat hij dit echt nadrukkelijk van haar vraagt. Daarnaast vind ze het gewoom leuk om onderdeel van deze groep te zijn en geeft dit, hoewel ze dit nooit toe zal geven en altijd zal ontkennen, ook een soort gevoel van veiligheid.
    Extra: Komt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 22:04 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam
    Dreogan Kaeleb Aiden Kasai
    Leeftijd
    18
    Afdeling
    Slytherin
    Leerjaar
    6
    Beste vakken
    DADA, Charms en Potions
    Slechte vakken
    Transfiguration en Divination
    Uiterlijk


    One & two
    Dreogan is een jongen die door de meeste mensen ouder wordt ingeschat dan hij in werkelijkheid is. Dit komt vooral door zijn stoppelbaardje en zijn manier van doen. Hij heeft een flinke bos blonde haren, met lichtelijk slag erin en groen/bruine ogen. Zijn donkere wenkbrauwen tekenen duidelijk af tegen de lichtere kleur van zijn blonde haar, waardoor hij al snel een wat strengere en boze blik lijkt te hebben. Zijn smalle, licht gekleurde lippen dragen niet vaak een glimlach, eigenlijk bijna nooit. Als je Dreogan ooit hebt zien glimlachen, dan heb je een wereldwonder zien gebeuren.
    Dreogan heeft een gespierd lichaam, hij traint veel en dat is duidelijk te zien aan zijn voorkomen. Op zijn zij heeft hij een litteken die hij ooit heeft opgelopen tijdens een gevecht met zijn broer. Dreagon is redelijk lang, langer dan de gemiddelde man, hierdoor kan hij redelijk intimiderend over komen als hij wilt. Dit is één van zijn vele voordelen als het gaat om mensen op afstand te houden.
    Karakter
    Dreogan is boos op alles en iedereen. Hij wil met niemand iets te maken hebben en sluit iedereen buiten. Dit heeft veel te maken met zijn geschiedenis. Vroeger leefde hij in een gelukkig gezin met zijn moeder, vader en oudere broer. Toen hij acht jaar was, werden zijn ouders vermoord door de deatheathers van Voldemort. Zijn broer en hij moesten met z'n tweeën verder leven, maar dat verliep niet echt soepel. Ze kregen ruzie en in die ruzie verwondde de broer van Dreogan hem en vluchtte daarna het huis uit om Dreogan alleen achter te laten met een enorme wond, geen familie, geen eten en geen geld. Dreogan reageert zijn woede af op iedereen die hem ook maar een klein beetje in de weg staat, dit is zijn voornaamste manier om iedereen op een flinke afstand te houden en het werkt heel goed. Dreogan is gedisciplineerd, ondoorgrondbaar en onbeschroomd. Hij is niet echt bepaald het onderdanige type en hij houdt van zijn positie als Captain in het Quidditch team. Verder houdt hij zich het grootste deel van de tijd het liefst op de achtergrond.
    Als je al dit ziet, dan zou je denken dat Dreogan een vreselijk persoon is om mee om te moeten gaan, maar hij heeft zo ook zijn goede kanten. Die zijn echter diep binnen in hem verborgen en het zal veel moeite kosten om die naar boven te halen, maar hij hield van zijn ouders en de dag van hun dood heeft hem compleet veranderd en gebroken.
    Het feit dat Dreogan bijna heel zijn leven alleen geweest, heeft ervoor gezorgd dat hij goed in zijn eentje kan overleven en hij is dan ook graag alleen, maar dat neemt niet weg dat hij soms het gezelschap van andere mist. Hij staat het hemzelf niet toe om vrienden te maken, omdat hij niet afhankelijk wil zijn van andere, maar hij kan niet ontkennen dat hij soms verlangt naar het hebben van iemand om zijn leven mee te delen. Een beste vriend, net zoals elk ander.
    Positie zwerkbalteam
    Chaser en Captain
    Huisdier
    Bruine uil
    Extra
    Dreogan traint enorm veel voor Quidditch, hij houdt ervan om alleen op het veld te zijn en de sport te beoefenen. Dreogan is door zijn vele trainingen dan ook een uitstekende Chaser.



    Naam
    Katherina "Kate/Kath" Belle Golding
    Leeftijd
    16
    Afdeling
    Gryffindor
    Leerjaar
    4
    Beste vakken
    Charms en Transfiguration
    Slechte vakken
    DADA en Potions
    Innerlijk
    Katherina heeft enorm veel zelfvertrouwen en dat straalt ze ook uit. Ze loopt door de hallen van Hogwarts zonder zich ook maar iets van iemand aan te trekken. Ze is echt een meisjes meisje, maar heeft ook een stoere kant. Haar ouders zijn allebei - ze is dus een pureblood, maar hier is ze niet trots op omdat ze hierdoor gelijk wordt gezien als het "betere" ras en ze wil eigenlijk niet dat er onderscheid wordt gemaakt daartussen. Één van haar beste vriendinnen, was een Mudblood, maar omdat ze op de "nieuwe" Hogwarts geen Mudbloods toe laten werd ze gedwongen om naar een andere school, ver weg van Katherina te gaan. Verder is ze enorm slim, maar dat verteld ze niemand omdat ze niet gezien wil worden als een nerd. Ze heeft de Sorting hat ook zover gekregen om haar in Gryffindor te plaatsen en niet in Ravenclaw.
    Katherina is erg onhandig, wat soms hele rare situaties oplevert en ze houdt er absoluut niet van om vies te worden, daarom is Quidditch niks voor haar.
    Uiterlijk


    One & two
    Katherina heeft oranje-rood, golvend haar dat tot haar middel valt. Ze heeft volle rode lippen en twee paar enorme bruine ogen, haar ogen worden omgeven door fragriele bruine wimpers en ze heeft donker bruine wenkbrauwen. Ze heeft een klein dop neusje en haar gezicht is bedekt met sproetjes.
    Katherina is redelijk klein en is niet super dun, maar daar zit ze verder niet over in. Katherina draagt bijna altijd jurkjes of rokjes, meer heeft ze bijna niet in haar kledingkast. Ze loopt bijna altijd op hakken omdat ze dan minder klein lijkt en ze heeft een hekel aan de Hogwarts gewaden en outfits.
    Huisdier
    Kat
    Extra
    Katherina heeft een muggle zus, ze is de enige uit haar gezin die een heks/tovenaar.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 8:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een leerling van Ravenclaw die seeker en aanvoerder is (vrouwelijk)?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried