• hoeveel kindjes willen jullie later? en waarom ^^

    Ik wil geen kindjes, waarom? Nou ik vind ze maar raar xD en je moet er veel tijd in steken. En dat is niet voor mij weggelegt ^^

    Ik vind kinderen echt supersgattig ensow en wil echt zelf kindjes. Met al die koddige kleertjes en hun dikke kaakjes en hun haartjes zo koddig (vooral meisjes eigenlijk ^^) Maar ze zijn ehct een GROTE last! ><


    What you see, is what you get.

    Ofwel geen, ofwel 2 of 3 ^^ Eentje vind ik zow zielig :P
    Oh bedankt ik ben wel alleen hé ö
    Maar ik wil ook ofwel geen, maar als het dan toch moet, neem ik er meteen 4 of 5 ö

    2 of 1.
    Ik wil mijn kindjes gewoon goed kunnen opvoeden, en ze alles geven wat ze nodig hebben.
    En ik geloof niet dat dat je met een ultra groot gezin kan, of toch niet zo goed.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik weet niet.
    Als ze de leeftijd hebben van 15 of iets ouder 20 misschien lijkt het me wel leuk ='d Dan moet je zo'n dochter hebben die alles tegen je vertelt. Echt geweldig ljkt me dat. Maar als ze baby ofzo zijn.... Dan liever niet xD.
    1 tot 3 kinderen misschien. 2 Meisje 1 jongen ofzo ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    2 enigskind vind ik niet goed 3 is altijd ruzie


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik houd niet van kinderen. x]

    Ik wil echt wel een kind..!! Ik denk 1 of 2!! Ik maak het kind wel TH FAN!! X3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik wil echt wel een kind..!! Ik denk 1 of 2!! Ik maak het kind wel TH FAN!! X3
    Wahaha xD jij gaat zo de kamer van jekindje behangen met th xD en dan gaan je kindjes zo huilen als ze Bill zien xD

    ik kan het me al voorstellen

    dan zegt da kindje tegen je Mama, die stekelhaarman is eng

    en dan jij zo: Maar nee schatti, das één van de goeie mensen!!

    daar ben ik nog niet uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    een tweeling, liefst jongens. ( NIET VANWEGE TOM EN BILL ) maar omdat ik dat wel cuul vind.<3


    Love is in the air'<3

    Ik wil er 3.
    Maar als je het me over een paar jaren nog eens vraagt, zou dat wel eens veranderd kunnen zijn. XD

    3 ofzo, ik vind kinderen leuk x]

    ik wil er twee:P ofsoow maar dat wil ik pas als ik er echt voor ze kan zijn,, want een ouder die er nooit is hebben die kinderen niets aan!

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik denk 2 of so k wete nie waarom


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    2of3.

    1 Jongetje&1meisje.(H)