• Welcome to Straordinario, where life is a circus!




    Ondanks het speeltopic open is blijft iedereen welkom voor rollen!

    Al jaren gaat circus Straordinario van stad tot stad en dorp tot dorp, maar de bezoekercijfers dalen en de inkomsten verminderen. De artiesten zijn boos en willen meer geld zien. Maar de circusdirecteur kan de dalende lijn niet stoppen. Uiteindelijk slaan de stoppen door bij één van de artiesten die de circusdirecteur vermoord. De ziel van de directeur vindt echter geen rust en stilletjes aan begint deze als een spook rond te dwalen en vermoordt hij één voor één alle artiesten en het publiek dat naar de show komt kijken. Wie houdt hem tegen? Kan hij nog wel gestopt worden?


    *Rollen
    ~de circusdirecteur (baas in het circus en presenteert de voorstelingen) = James Blacklight door Pulsar
    ~assistent (helpt de circusdirecteur en vervangt hem wanneer hij ziek is)

    ~Artiesten:
    Je kunt een artiest reseveren, het zou handig zijn moest je een act doen met meerdere users (max. vier). Je kunt voorlopig hier afspreken en zodra het er is in het praattopic.

    ~Artiest= Dylan. Crawford door Gailybell
    ~Artiest= Madeline "Maddie" Rose Benson door Foraoise
    ~Artiest= Jack William Colberty door MyselfOnly
    ~Artiest= Austin Beau Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Samantha Alexis Rodrigues door Raccoon
    ~Artiest= Orianna Linnea (Golden Flower) door Roku
    ~Artiest= Vincent 'Vinny' Smiths door Tootles
    ~Artiest= Colton DuRoche Blacklight door Fairytalest

    *Invullijstje
    ~Naam=
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    ~Geslacht=
    ~Wat ga voor soort artiest?(acrobaat, clown enz.../nvt voor de assistent.) =
    ~Soort act= (als je in groep gaat vul je dit best pas in na overleg met je groepsgenoten.)=
    ~Uiterlijk=
    ~Geschiedenis=
    ~Extra=

    -Als je de moordenaar wilt zijn mag je me PB'en.
    -Ben je het volgende slachtoffer krijg je op tijd een PB van mij, maar als je wilt stoppen kun je mij ook PB'en dat je het volgende slachtoffer wilt zijn.

    *Rules
    ~Speel samen, ook als je in groep bent kom je het best ook in contact met mensen buiten je groepje.
    ~Geen one-liners, minimaal 150 woorden.
    ~Geen ruzie, hou het gezellig!
    ~Ga niet offtopic!
    ~16+ mag, maar met mate.
    ~Mannen en vrouwen gelijk houden.
    ~Een relatie groeit, we moeten je personage niet al op de eerste pagina in het hooi zien liggen met een ander.(cat)

    *Topics=
    speeltopic
    praattopic

    *Tot slot
    Het verhaal heb ik zelf bedacht, maar de naam en het logo komen van de zang en dans show Straordinario van Center Parcs Europe.
    Straordinario op de Vossemeren

    Veel plezier!
    Pulsar

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil de enige artiest zijn die onze directeur niet gaat vermoorden. Lol, kidding. Maar ik wil dus een artiest.


    -

    Gailybell schreef:
    Ik wil de enige artiest zijn die onze directeur niet gaat vermoorden. Lol, kidding. Maar ik wil dus een artiest.


    We shall see.:Y)

    Ik was geslacht nog vergeten!

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 22:04 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg, ik kan niet voorbij gaan aan deze rpg zonder mee te doen, ook al heb ik wat drukkere dagen Ö
    Ik wou overlaatst zelf nog een circus rpg starten en hier is er opeens één. Mag ik een vrouwelijke artieste reserveren?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Omg, ik kan niet voorbij gaan aan deze rpg zonder mee te doen, ook al heb ik wat drukkere dagen Ö
    Ik wou overlaatst zelf nog een circus rpg starten en hier is er opeens één. Mag ik een vrouwelijke artieste reserveren?


    Haha toevallig!

    Komt in orde!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam
    Madeline "Maddie" Rose Benson
    Leeftijd
    22
    Geslacht
    Vrouwelijk
    Soort artiest?
    Goochelaar
    Soort act
    Als iemand samen een act wil doen, laat dan maar iets weten?
    Uiterlijk


    Geschiedenis
    Maddie haar ouders, voorouders en alle mensen daarvoor uit haar familie hebben altijd in het circus gewerkt, ze kent niets anders. Haar hele familie had ieder wel zijn eigen talenten. Zo hadden ze veel goochelaars in haar familie, maar er waren ook acrobaten, clowns, dierentemmers en zelfs een onderdirecteur. Maddie is groot gebracht in het circus, ze reisde continue mee met haar ouders, ze kon namelijk niet alleen op één vaste plek blijven. Niemand kon ook nooit oppassen op Maddie, aangezien de rest van de familie zelf ook in het circus zat of gewoon een drukke baan had. Maddie is al op jonge leeftijd in het circus gekomen, het begon met een simpele truc als een konijn uit een hoed toveren, maar ze kon steeds meer door haar vader die goochelaar was. Haar moeder was een gewone assistent van haar vader aangezien ze zelf nooit echt iets afwist van het circus en er pas later bij kwam door haar vader die al jaren in het circus zat. Maddie had altijd gezegd dat ze het liefst een man wil leren kennen binnen het circus, zodat ze dit ook kunnen doorgeven aan hun kinderen en die aan hun kleinkinderen.
    Extra

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 16:36 ]


    16 - 09 - '17

    Ziet er al goed uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Ziet er al goed uit!


    Thanks, kan zijn dat ik er nog dingen in ga aanpassen en ik moet sowieso de rest ook nog aanvullen.


    16 - 09 - '17

    Mag ik een mannelijke artiest reserveren? Het lijkt me heel leuk om mee te doen.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Zou ik een mannelijke en vrouwelijke artiest mogen reserveren? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jullie staan erbij!


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam Samantha Alexis Rodrigues
    Leeftijd: ze is 21 jaartjes jong en verjaard op een zonnige 19 augustus
    Geslacht: vrouwelijk
    Wat ga voor soort artiest?: Trapeze springster.
    Soort act: Duo
    Uiterlijk:



    Sam heeft een olijfkleurige huid en donkere lange lokken die je doen denken aan de zuiderse kust. Ze heeft heldere blauwe ogen waarin je zo zou kunnen verdrinken en hagelwitte tanden die door jaren lang een beugel te moeten dragen, toch wat recht staan. Samantha heeft een vrouwelijk iets volslank lichaam en is 1m71 lang. In het hedendaagse leven doet ze nooit echt veel make-up aan of laat ze haar haren warrig zitten of gewoon in een losse staart of dot. Ze is totaal geen ijdeltuit, ondanks dat ze tijdens de shows er wel stralend wilt uitzien. Qua kledingstijl is ze erg los en casual al heeft ze toch liever wat bekende merken van schoenen in haar kast zitten.
    Geschiedenis: Samantha is opgegroeid in de armere wijken van São Paulo in Brazilië in een familie van 4 kinderen en een alleenstaande moeder. Haar oudere broer George was de oudste (28) daarna kwam Austin, zichzelf en ze heeft nog een jonger broertje Michaël van 17. Hun moeder had nooit veel tijd om voor hen te zorgen en had een baantje als dienstmeid in een restaurantje ,die niet veel klanten had. Erg veel liefde was er ook niet te vinden in het gezinnetje want haar oudere broer wilde altijd op stap met zijn vrienden Austin speelde ook liever met zijn jonger broertje en Sam was een beetje alleen. haar kinderwens was altijd danseres worden geweest en vaak oefende ze dan alleen. Op 13 jarige leeftijd, de tijd waar alles een beetje beter ging kwam er een circus naar de stad waar haar broer Austin heel graag heen wilde en de kleine George wilde ook dol graag mee. Ook Sam vond dit een leuk idee omdat ze niet alleen wilde achterblijven dus ging ze mee en dat was het moment waarop heel haar leventje veranderde. Ze waren alle drie enorm gefascineerd over de acrobaten goochelaars en clowns en ze kregen er maar niet genoeg van. Ze werden gesnapt door één van de artiesten, maar hij hield het als hun geheimpje. Sindsdien is Sam wat losser geworden en socialer en kreeg ze op haar school wat meer vriendinnetjes bij. Ook de mensen van de straat waar ze dan samen met haar broer voor opdtad vonden hun geweldig. Hun moeder vond het maar onzin en vond dat alles maar onnodig. Ze verbood de kinderen om nog over het circus te praten en dat was het. enkele jaren later op de leeftijd van 15 kwam het circus Straordinario in de stad, waar hun tijd nog vol rijkdom zat. Austin had haar overtuigt om weer mee te gaan, maar hij was iets anders van plan. Hij wilde in het circus blijven en daar een echte circus artiest worden. Na lang aarzelen had Sam toch ingestemd en bleven ze daar ondergedoken zitten, maar dat was ook voor korte duur. Austin legde zijn hele verhaal uit aan de circusbaas en smeekte hem haast om te mogen bmijven en arties te worden in het circus wat hun dan beiden toch gelukt is en de directeru had er geen spijt van.
    Extra: Ze is het jongere zusje van Austin.


    Naam Austin Beau Rodrigues


    Leeftijd : 24 jaartjes jong hij verjaard op 18 april
    Geslacht: Man
    Wat ga voor soort artiest? dierentemmer als dat kan ^^
    Soort act solo/duo act (als er vrijwilligers zijn ^^)
    Uiterlijk: Austin heeft donkere bruine warrige haren, die hij vaak in model zet of gewoon warrig laat.Hij heeft heldere blauwe ogen, waar een soort groen in vermengt zit. Meestal heeft Austin lenzen in, aangezien hij niet zo goed van dichtbij kan zien-vooral bij het lezen- Naast zijn mooie ogen heeft hij ook een charmante glimlach en een licht stoppelbaartje. Hij is erg sportief en dat kun je zeker aan zijn gespierd lichaam zien. Hij is 1m82 lang en heeft een olijfkleurige huidskleur. Qua kledingstijl is hij vooral casual en comfortabel, hij heeft aan zijn rechter arm 1 tatoeage op,

    Geschiedenis: Net als zijn zus zijn ze same opgegroeid in Brazilië, hij kon goed zijn mannetje staan daar en had vele vrienden in de wijk. Austin stond nogal rap bekend voor de leider van de groep, al is hij niet echt zo'n leiderstype in bijzijn van mensen. Hij was al een grote dierenvriend als kind en kende de meeste straat katten en honden wel. Hij hield er van dingen te leren en aan te leren aan anderen. Toen hij 15 was had hij via via gehoord over een circus. Iets wat hij niet kende, maar door alle verhalen die hij hoorde, stond hij te popelen om het ook eens te zien en ja dat gebeurde ook in het geniep. Hij vond het te gek om te zien hoe grappig, lenig en heldhaftig sommigen wel niet waren en wat voor avontuur zo'n circus wel niet was. Avontuur en de wereld zien, maar kon een jongen van 15 niet wensen. Hij oefende met zijn zusje en temde de honden van de buurt, al liep dat af en toe wel eens verkeerd af, maar hij leerde altijd bij. Zo'n 3 jaar later kwam Circus Straordinario in stad. En daar wilde hij zonder twijfel naartoe. Niet alleen om het te bewonderen, maar om het zelf ook te kunnen en eindelijk weg te zijn van de arme wijk, waar hij toch zou gaan opgroeien tot een niemand. En zo kon hij ook zijn zusje plezieren die altijd al een sierlijke danseres wilde zijn. Maar dit circus was nog vele malen beter. toen hij aangenomen was leerde hij meteen van de beste en binnen no-time had hij zelfs al leeuwen terug hun gok ingejaagd.
    Extra: Hij is de broer van Sam en is een sociaal roker.

    (alvast een kort beginnetje. Hun innerlijk en geschiedenis komt vandaag nog of anders morgen ^^ Als ik alvast iets moet aanpassen dan zeg je het maar :3)

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 17:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik ook een artiest? Een vrouw?


    26 - 02 - '16

    Dat zijb al twee mooie rollen Raccoon!^^

    En natuurlijk kan dat Erieka!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vul alles straks aan, ga naar Antwerpen.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    ~Naam=
    Jack William Colberty
    ~Leeftijd (minimaal 16)=
    25
    ~Geslacht=
    Man
    ~Wat ga voor soort artiest? =
    Goochelaar
    ~Soort act=
    Mischien kan hij een act doen met Maddie van Foraoise.
    ~Uiterlijk=


    Jack heeft zwarte haren, met een tikkeltje bruin ertussen. Hij heeft blauwe ogen. Hij zelf is wel tevreden over zijn uiterlijk, maar hij ergert zich wel heel erg aan zijn platvoeten.
    ~Geschiedenis=
    Jack komt uit een gezin met een oudere broer James van 27 en een jongere zus Lisa van 23. Zijn ouders zijn streng maar ook aardig, of dat waren ze tenminste. Toen Jack ouder werd en steeds meer wist dat hij later in het circus wilde werken, werden zijn ouders woedend. Ze vonden dat geen goede baan voor hem. Hij moest gaan studeren en later een goede kantoorbaan krijgen. Dat vond Jack maar niets. Hij wist dat hij daar niet thuis hoorde. Door de vele ruzies met zijn ouders zag hij het leven ineens op een hele andere manier. Vroeger was hij altijd vrolijk en heel populair op school. School was ook geweldig, hij had heel veel vrienden en was een nachtmerrie voor de leraren. Hij was de leider van de klas. Nu is hij veranderd. Toen hij en zijn ouders ruzie hadden wilde hij zo lang mogelijk op school blijven, zodat hij zijn ouders niet onder ogen hoefde te komen. Thuis was hij het buitenbeentje. Er werd hem altijd gezegd dat hij een voorbeeld moest nemen aan James, die was wel erg geliefd door zijn ouders. Hij kon erg goed leren en had realistische toekomstplannen, hoewel zijn ouders niet zagen wat hij echt was. Heel arrogant, zijn favoriete bezigheid was het kleineren van Jack. De enige die Jack een beetje begreep was zijn zus. Als hij het moelijk had trooste zij hem. Zij was het enige wat hem een beetje op de been hield.
    Uiteindelijk hield Jack het niet meer uit thuis en is hij weggelopen. Hij zit nog niet zo lang bij het circus, maar hij weet nu al dat dat samen met Lisa, zijn echte familie is. Hij is nu wel erg blij met zijn leven, maar hij mist Lisa wel heel erg en wil haar graag nog een keer zien.
    ~Extra=
    Hij heeft een tatoeage op zijn arm.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo