• ik heb weer een idee!!
    Dit is echt de laaste want anders graak ik te erg in de war en jullie ook wel denk ik!!:P
    Ik weet nog niet wat het gaat worden maar ik wil geen gewoon Love Story!! En het gaat dus wél over TH[like; DUHH!!:8]

    Nou het idee!!:D

    Nog titelloos!:P

    Bill[of iemand anders,hangt af over wie de LoveStory gaat!:P] Is al van zijn 13de erg beroemd.
    Hij is vanaf toen aangesproken door een man die voor een modellenbureua werkte en vondt Bill goed..Sins dien zit Bill in de modellen wereld..Ja Bill is erg mager maar niet té mager en je ziet zijn ribben&Botten niet.
    Maar Bill is veranderd..Hij is niet zo lief meer..Eerder arrogant!!Zéér naar Tom[kan ook iemand anders zijn,hang af over wie de LoveStory over gaat!:P] toe....Tot op een dag...Ze iets bij Tom ontdekken waardoor Bill's wereld instort..Hij heeft zóó'n spijt...Maar is hij nog optijd om dat te vertellen??

    Rollentjes!!:D
    -BT TH;
    -Zusje Georg;
    -Zusje Gustav; DeadPrincess

    Wat wil ik weten?;

    Naam;

    Plaatje(Doe gewoon welke jíj zelf wilt zijn!;));

    Tekstje(met alle info bitte!! en niet té kort!);

    is het Origineel?(ik wil niemand naäpen);

    Weet je een Titel?;

    Wat voor LoveStory moet het worden?;



    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vet goed verhaal
    En ja hij is orgineel heb het nog nergens anders gezien ;) <3


    You can't touch music but music touch you

    Cooowl^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Bedankt om te stemmen!!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rol: Zusje Gustav
    Naam; Bo
    Plaatje(Doe gewoon welke jíj zelf wilt zijn!);http://www.buzznet.com/groups/jennifergenuine/photos/?id=42813101&p=1
    Tekstje(met alle info bitte!! en niet té kort!);
    Hoii Mensjes, ik ben Bo en ben 17 jaaren geleden op de wereld gezet. Ik woon nog samen met mijn ouders en heb een oudere broer Gustav. ^^ Ja, de drummer van Tokio Hotel, waardoor ie niet veel tijd meer heeft voor mij ... en de familie. Zoals je op de foto ziet heb ik zwart haar en blauw/grijze ogen. Mijn vrienden en familie bestempelen me als lief, héél koppig, arrogant, eigenwijs en noem zo maar op.. Ik hou van dansen, zingen, gitaar spelen, naar het strand gaan en vooral van de zomer. Dan kan ik lekker gaan surfen ^^ Ik heb echte haat aan huppels, insecten, mensen met een groot ego, ookal heb ik dat soms ook wel >< en mensjes die mijn vrienden aanvallen. Dus pas maar op, als je iets tegen hen begint, heb je zeker problemen met mij! Ik zit nog op school, maar dit is dan wel mijn laatste jaartje. Dan ben ik afgestudeerd en ben ik hier weg! Ik wil namelijk mee met TH op tour, een soort van wereldreis maken ^^ Maar nu moet ik gaan, dus als jullie nog iets willen weten, vraag mu maar. Bye! <33.
    is het Origineel?(ik wil niemand naäpen); Jaa, dat vind ik wel! En ik heb nog nooit zo'n quiz gevonden op Q, dus, best origineel ^^
    Weet je een Titel?;
    * Tom, I'm sorry, I didn't know.
    * Bill cries for Tom's pain.
    * I want to take over your pain, 'caus I was a monster [BiLl]
    * ... [zal nog es denken]
    Wat voor LoveStory moet het worden?; Tom!
    Ik vul onmiddellijk alles in, was om te tonen dat ik een rol wou ^^ EN VIND DE SERIE ECHT SUPER! Ö


    What you see, is what you get.

    Laat me iets weten? ^^


    What you see, is what you get.

    Laat me iets weten? ^^


    Okee!!;D

    Maar uit kiezen bedoel ik; Bill iets met iemand krijgen...bijvoorbeeld; jongen ofzoxD hopelijk vindt je dat niet erg?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    kiezen? Bij lovestory? En neej dat vind ik niet erg moest bill iets met een jongen krijgen! Ik dan met Tom? x'D Neej, hoeft niet zu ^^


    What you see, is what you get.

    Rol: zusje Georg
    Naam; Nickita
    Plaatje(Doe gewoon welke jíj zelf wilt zijn!); http://api.ning.com/files/uPTGsOuSpKHjiE1bLA8ie*2lvPPXOh9uV073Ax8cvuVEu5MdWwoBDi2jSNyd3ZVvSk8799u*oIfJHCY1NO5G5UEkR0xojMIk/QUd3r645375002.jpg
    Tekstje(met alle info bitte!! en niet té kort!);
    Yo mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en familie
    Ik ben verslaafd aan lolly`s en Kauwgom en muziek mij zal je ook niet snel zonder mijn mp3 rond lopen
    Ik ben het zusje van georg en we hebben samen altijd wel de grootste lol echt hij is zo lachen :P
    Shoppen is niet echt iets wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ag ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    Maar ik ga nu de huistelefoon gaat af en zo te horen neemt niemand hem op dus doe ik dat wel ff ;)
    Bye Bye <3
    is het Origineel?(ik wil niemand naäpen); ja vind ik van wel wand heb het nog nergens anders gezien ;)
    Weet je een Titel?; ff denken ;)
    Wat voor LoveStory moet het worden?; een tom story


    You can't touch music but music touch you

    En trouwens, DANKJE VOOR DE ROL! (K)


    What you see, is what you get.

    okee!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    okee!:P

    xX

    Doet het zusje veel in de quiz? ^^


    What you see, is what you get.

    jaah!xD wordt vaak meegenomen!:Y)

    xD

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wil Georg zijn zusje zijn maar ik moet ervan af (huil)

    ik moet ook gaan...DOEIi

    xX ik kies morgen wel verder!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    jaah!xD wordt vaak meegenomen!:Y)

    xD

    xX

    hell yeah! Is het eerste deel er al?
    Ik wil iets met Tom?! x'D


    What you see, is what you get.