• Ik heb deze in een coverstore ingediend, maar ik vind het altijd leuk om een waaier aan variatie te hebben om uit te kiezen. Als ik niet kan kiezen, dan gebruik ze wel afwisselend in de hoofdstukken. De story is nog niet begonnen, dus er staat ook geen tijddruk op. Ik heb dus liever dat je de tijd neemt voor de cover dan snel snel iets in elkaar rammelt. Ook vind ik dat er vrijheid mag zijn in het ontwerp. Als volgens jou iets niet realistisch is, werk dat dan naar je eigen hand. Ik kan me wel inbeelden dat het niet leuk is iets te maken dat je echt lelijk vindt en ik heb daar zelf niet veel besef van dusja. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Ik ben alvast benieuwd.

Titel: Afwijkend
    Afbeeldingen:
    Deze drie facties (enkel de logo's, niet de namen)

En ik ben niet zeker of ik deze foto zou gebruiken en dan de facties daarop:

of een van deze foto's

Eventuele sfeer: Moeilijk, ze is divergent, dus ze is bang, maar haar oude factie is Amity, dus ze is ook vrolijk van karakter. Ik zou zeggen, laat je gaan in wat jij denk dat het best past. Voor de achtergrond heb ik ook niet meteen een voorkeur, dus daar ben je vrij in. Afhankelijk van hoe jij werkt, zal je wel de juiste sfeer weten over te brengen. Al heb ik zelf voorkeur voor donkere/blauwe effecten.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Maak niet uit
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk en mooi is om toch nog kleur in de facties te houden, anders maak het niet uit als alles naar de donkere toets gaat. Ook zou ik graag een versie hebben met en zonder titel als dat kan. (:

[ bericht aangepast op 9 april 2014 - 23:17 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik vind hem echt leuk. Heb je hem ook zonder tekst? Zit nu op mn gsm dus ik kijk morgen of ik iets anders wil

Ik ga ook nog weer wat proberen, heb ik straks nog even tijd voor (:

EDIT : Ugh, dat word toch niet eerder dan morgen >.<'

[ bericht aangepast op 17 april 2014 - 0:02 ]

Credendo Vides

Op het gemakje. Ik heb tijd. Ben nog aan het brainstormen over de story beschrijving.

Piaffe schreef:

Ik zou alles nog kunnen veranderen ;)
    Ik vind hem leuk gedaan, maar zoals ik gisteren als zei, wens ik alles wel zonder titel ook. (:
    En kan je misschien eens een beetje spelen met de facties? Ze een keer op één lijn zetten ofzo? Eens al dalend langs de zijkant en eens op een rij onderaan ofzo. Ik vind hem wel mooi, maar ben eens benieuwd naar dat resultaat. De volgorde doet er niet toe. Kan je ze misschien ook een beetje transparant krijgen, want ik vind de witte rand rond de figuurtjes een beetje minder.

[ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:36 ]

Valkyries schreef:
    Ik heb een probeersel gedaan aangezien ik nu toch de tijd en zin heb! Hopelijk vind je het iets.
    [IMAGE]
    [IMAGE]
    Als ik moest kiezen zou ik voor deze gaan. Ik vind hem echt heel erg mooi.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik heb vandaag nog maar mijn eerste cover gemaakt (dit is mijn tweede), dus wees niet te hard (;

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 21:35 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Iedereen maakt blijkbaar covers als ik op mn gsm zit. Ik zal het morgen maar pas goed kunnen bekijken. Heb je hem ook nog zonder titel?

Divergency schreef:
    Iedereen maakt blijkbaar covers als ik op mn gsm zit. Ik zal het morgen maar pas goed kunnen bekijken. Heb je hem ook nog zonder titel?

Zal het even regelen en mijn vorige bericht dan aanpassen, zodat hij erbij staat! (:

“To live will be an awfully big adventure.”

^ Niet geheel wat ik zoek, maar zeker niet slecht voor je tweede cover. (:

Kan ik nog een proberen maken? (Hoewel ik never tegen die van Valkyries op kan, vind ik het gewoon leuk om te doen : $)

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ja hoor

Mijn eerste twee probeersels, ik probeer het later vandaag nog wel een keer:

Zonder titel:

[ bericht aangepast op 20 april 2014 - 12:54 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Het idee om de ene foto in de schouder van de andere te blenden heb ik van Valkyries en ik weet dat het daardoor sterk op haar cover lijkt (al is-ie nooit zo goed, natuurlijk), maar de rest heb ik proberen anders te doen. Ik hoop dat het niet te veel geeft (:
    Met titel komt nog (:

[ bericht aangepast op 20 april 2014 - 14:15 ]

Ie is mooi, maar op deze manier zijn de logo's er precies wat bijgesmeten. Kan je hem ook eens zonder de logo's doorsturen?

Divergency schreef:
    Ie is mooi, maar op deze manier zijn de logo's er precies wat bijgesmeten. Kan je hem ook eens zonder de logo's doorsturen?

Shuck, heb net alles afgesloten (': Wat een kalf ben ik toch.
    Anyway, ik zal 'm proberen te hermaken.