• Ik heb deze in een coverstore ingediend, maar ik vind het altijd leuk om een waaier aan variatie te hebben om uit te kiezen. Als ik niet kan kiezen, dan gebruik ze wel afwisselend in de hoofdstukken. De story is nog niet begonnen, dus er staat ook geen tijddruk op. Ik heb dus liever dat je de tijd neemt voor de cover dan snel snel iets in elkaar rammelt. Ook vind ik dat er vrijheid mag zijn in het ontwerp. Als volgens jou iets niet realistisch is, werk dat dan naar je eigen hand. Ik kan me wel inbeelden dat het niet leuk is iets te maken dat je echt lelijk vindt en ik heb daar zelf niet veel besef van dusja. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Ik ben alvast benieuwd.

    Titel: Afwijkend
    Afbeeldingen:
    Deze drie facties (enkel de logo's, niet de namen)




    En ik ben niet zeker of ik deze foto zou gebruiken en dan de facties daarop:


    of een van deze foto's





    Eventuele sfeer: Moeilijk, ze is divergent, dus ze is bang, maar haar oude factie is Amity, dus ze is ook vrolijk van karakter. Ik zou zeggen, laat je gaan in wat jij denk dat het best past. Voor de achtergrond heb ik ook niet meteen een voorkeur, dus daar ben je vrij in. Afhankelijk van hoe jij werkt, zal je wel de juiste sfeer weten over te brengen. Al heb ik zelf voorkeur voor donkere/blauwe effecten.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Maak niet uit
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk en mooi is om toch nog kleur in de facties te houden, anders maak het niet uit als alles naar de donkere toets gaat. Ook zou ik graag een versie hebben met en zonder titel als dat kan. (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 23:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Paenitet schreef:
    Ja maar ik zie het zo, ik doe moeite voor een cover en er wordt natuurlijk geen shit mee gedaan.
    Ook vaak bij anderen.

    Dat overkomt mij ook nog vaak genoeg, hoor ^_^ Dat ik m'n stinkende best doe, en m'n cover toch net niet wordt gekozen. Maar uiteindelijk, je kan het ook anders bezien. Om zo 'goed' te worden, moet je veel oefenen. En hoe meer covers je maakt, hoe meer je oefent, en hoe beter je uiteindelijk wordt. Want hoe vaker je photoshopt (of eender welk programma je gebruikt) hoe beter je het onder de knie krijgt.
    Dus ook al wordt je cover niet gekozen, het is zeker niet helemaal nutteloos geweest. Althans, dat is mijn mening toch. Want toen ik begon met covers maken, was ik bij lange niet zo 'goed' als nu. Oefening baart kunst, en tja, zelf doe ik het op de eerste plaats voor de lol, om me zelf wat bezig te houden en omdat ik graag prul in photoshop.

    En als je echt zeker wilt zijn dat men je covers gebruiken, moet je eens proberen een coveraanvraag topic aan te maken. Meestal doen mensen daar aanvraagjes omdat ze expliciet van die persoon een cover willen...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^ Precies. En soms kan je nog de mooiste cover maken op Quizlet, smaken verschillen. De ene ziet liever blendwerk, terwijl de andere dat liever niet heeft. Ook is het heel moeilijk om aan de wensen van een ander te voldoen. Maar je mag het zeker niet als nutteloos aanzien, want zo kan je er alleen maar uit leren en er beter in worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat overkomt mij ook nog vaak genoeg, hoor ^_^ Dat ik m'n stinkende best doe, en m'n cover toch net niet wordt gekozen. Maar uiteindelijk, je kan het ook anders bezien. Om zo 'goed' te worden, moet je veel oefenen. En hoe meer covers je maakt, hoe meer je oefent, en hoe beter je uiteindelijk wordt. Want hoe vaker je photoshopt (of eender welk programma je gebruikt) hoe beter je het onder de knie krijgt.
    Dus ook al wordt je cover niet gekozen, het is zeker niet helemaal nutteloos geweest. Althans, dat is mijn mening toch. Want toen ik begon met covers maken, was ik bij lange niet zo 'goed' als nu. Oefening baart kunst, en tja, zelf doe ik het op de eerste plaats voor de lol, om me zelf wat bezig te houden en omdat ik graag prul in photoshop.

    En als je echt zeker wilt zijn dat men je covers gebruiken, moet je eens proberen een coveraanvraag topic aan te maken. Meestal doen mensen daar aanvraagjes omdat ze expliciet van die persoon een cover willen...


    Ik heb al drie coverstores zowat. Maar hij loopt al dood na anderhalve pagina; ik zou nooit zo goed worden net als deze geweldige photoshoppers. En sowieso kan ik het niet kopen, photoshop, vanwege mijn blutheid en daarom maak ik mijn covers online..

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 21:35 ]


    Some people are art and do art at the same time

    ^ Misschien moet je GIMP eens downloaden, dat is de gratis variant van Photoshop. Werkt ook heel goed. (:

    Ooit maakte ik alles met PowerPoint totdat mijn office-licentie verlopen is :')
    Maar om veel te leren met photoshop heeft ook geen zin, aangezien dat toch al bijna verloopt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ooit maakte ik alles met PowerPoint totdat mijn office-licentie verlopen is :')
    Maar om veel te leren met photoshop heeft ook geen zin, aangezien dat toch al bijna verloopt

    Nu ben ik stiekem heel benieuwd hoe een cover gemaakt in ppt eruit ziet.
    Ik kan daar voor geen zak mee werken :p


    If I were once a planet, you were the axis

    VI schreef:
    (...)
    Nu ben ik stiekem heel benieuwd hoe een cover gemaakt in ppt eruit ziet.
    Ik kan daar voor geen zak mee werken :p
    Iemand in mijn klas heeft daar eens een filmpje meegemaakt. Toen ik in de klas zat keek ik echt als 'wut?'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ook even wat geprobeerd, maar ik ben er nog niet echt uit, want ik vind ze allemaal net niet... af.
    Zonder tekst
    Met tekst.



    Zonder tekst
    Met Tekst



    Ga denk ik nog meer maken...


    Credendo Vides

    Ik vind ze best wel leuk hoor. Vooral de laatste heeft wel iets. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Iemand in mijn klas heeft daar eens een filmpje meegemaakt. Toen ik in de klas zat keek ik echt als 'wut?'

    Weet je nog die presentatie van D. in die Facebook style? Wtf o:

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 11:00 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    VI schreef:
    (...)
    Weet je nog die presentatie van D. in die Facebook style? Wtf o:
    Ja precies. Dat moet je maar kunnen. Met elke media is wel iets mogelijk. Sommige mensen maken precies portretten in paint, I mean paint .. Alleh ja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    (...)Ja precies. Dat moet je maar kunnen. Met elke media is wel iets mogelijk. Sommige mensen maken precies portretten in paint, I mean paint .. Alleh ja.

    Ik kan alleen modern art maken in paint. ;-)


    If I were once a planet, you were the axis

    Haha me too


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog vrijwilligers?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Ik zou alles nog kunnen veranderen ;)


    take me back to the basics and the simple life