Dankjewel iedereen! ^^
Wiarda schreef:
Ik vind hem geweldig.
De muziek van het originele spel is inderdaad heel gaaf! Zeker de Building Mode van 55:46 (in het filmpje waar de link naar leidt) vind ik echt prachtig. Maar goed, technisch gezien zijn ze dat allemaal wel... eerlijk gezegd vind ik de muziek van de latere spellen niet echt zo goed als die van het eerste spel. Al komt de Sims 1 muziek wel terug in de Sims 3 als liftmuziek, echt heel schattig. :'D
Anyway, long story short, ik ben gek op The Sims en dus ook op jouw username. ^^
Haha, dankje
Ja, klopt. Ik vind deze ook best wel vet. Maar ik heb een voorkeur voor één, drie, vijf en zes. Die heb ik ook uitgeprint om te spelen
Echt? Ik heb de Sims 3 een tijdje gespeeld, maar ik vond het niet zo leuk, maar dat heb ik niet meegemaakt. Supervet x'D
Pabu schreef:
Dit is vast een domme vraag, maar hoe heette je eerst? :x
Ik kan dat namelijk niet zien op m'n Ipad, en ik ben verschrikkelijk slecht in mensen herkennen aan de hand van profielen, ghehe.
Anyway, leuke username! *O*
Ik denk dat je iets meer hebt aan mijn
vorige avatar, omdat ik daar herkenbaarder aan was
Maar ik was
Urquhart.
En dankje ^^
Asgard schreef:
Ik krijg een nostalgieaanval van de muziek van de Sims 1! Echt, ik ben zo weer een meisje van elf dat eindeloos huizen bouwt met een vriendin en daardoor nauwelijks meer tijd heeft om met de gemaakte poppetjes te spelen.
Haha, ik had het dus ook met het spelen en luisteren. Sowieso vind ik het leukste om te bouwen en niet te spelen, stiekem. Mooie, en dure huizen bouwen was een grote hobby van me. Spelen werd na een tijdje saai en dan ging ik weer verder met bouwen van een ander huis
SherIock schreef:
Leuke naam! Inderdaad, die Building Modes zijn echt mooi. Ik wilde ze graag leren op de piano.
Dankje ^^
Ik heb
hier een linkje voor je met alle "Building Theme's", als je ze nog wilt ^^
Deep inside, I've never felt alive