• Heeyheey!

    Ik ben van plan een Justin Bieber verhaal te schrijven en zoek hiervoor nog wat hoofdrollen en wat bijrollen... Jullie zouden me echt heel erg helpen door ze in te vullen!

    IK ZOEK NOG:

    * 2 Vriendinnen hoofdpersoon WizxIbrahim
    * 3 Vrienden Justin Bieber
    * Moeder Hoofdpersoon (beetje een chique en rijk iemand)
    * 2 vreemde jongens (tussen 16-20 jaar oud)
    * 2 vreemde meisjes ( tussen 16-18 jaar oud) WizxIbrahim
    * Barvrouw (18 of 19 jaar)
    * een politieman
    * een heel kakkerig en verwend meisje (tussen 16 - 20 jaar oud) WizxIbrahim

    * als jullie nog zelf een leuk personage weten mogen jullie dat uiteraard invullen want ik wil heel veel bijrolletjes!


    INVULLEN:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (geen bekend persoon)
    Karakter:

    Echt dankjewel!^^ Lots of love xx

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 15:16 ]

    Vreemde Jongen
    Naam: Ashley Jaden Jones, bijgenaamd Ash
    Leeftijd: 20 jaar, 7 Januari
    Uiterlijk: Ashley heeft donkerblonde/licht bruine haren en zachtbruine ogen. Een gespierd lichaam en wat tattoos.

    http://www.mtv.co.uk/sites/default/files/styles/gallery_image/public/gallery/large/img_1770.jpg?itok=wo-wQ_x4

    Karakter: Ashley is een zachtaardige en behulpzame jongen. Hij Is trouw aan zijn vriendin en als hij in een relatie is aan zijn vriendin. Ashley lacht veel en heeft veel plezier in zijn leven.

    Rol: Vriendin hoofdpersoon
    Naam: Samantha Joanne Jones
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: (geen bekend persoon)


    Karakter: Sam komt meestal hard uit de hoek, maar ze doet echt moeite voor haar vriendinnen. Ze laat niet graag haar zachtaardige kant zien, dus is ze meestal erg bitter en kortaf tegen andere mensen. Sam wil graag haar leven graag nuttig benutten en wel een studie doen.


    Ik zag niet dat 'ie werd gebumpt, sorry!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 21:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Rol: Vriendin hoofdpersoon.
    Naam: Jessica ''Jessie'' Mary McCloud.
    Leeftijd: Jessie is 18 jaar oud.
    Uiterlijk: Jessie heeft van nature lange zwarte stijle haren. Maar nu is de helft roze. Haar huid is wel licht en haar ogen hebben een groene kleur. Jessie is 1 meter en 69 centimeter klein. Vaak heeft ze een beanie op of het lekker los. Haar stijl is hipster.
    Innerlijk: Jessie is een soort van badgirl. Ze houdt ervan om streken uit te halen en doet dit dan ook vaak. Ze is nog jong dus wilt hij genieten! Als er iemand veel geduld heeft is het Jessie wel. Ze kan net zo lang wachten tot dat iemand klaar is met iets. Behalve in erge situaties, dan is ze niet echt geduldig. Jessie is vroeger nooit echt populair geweest en nu best wel. Ze is best slim en heeft soms wel haar huiswerk op tijd af, en anders niet. Jessie moet vaak nablijven en dit vindt hij best wel grappig. Het enige wat Jessie grenzen geeft is dat zijn tante les geeft op die school. Ze is meestal erg druk en vrolijk. Jessie wilt mensen niet pijn doen. Ze is een erg trouwe vriendin. Toch wordt ze snel boos en kan dit lang blijven. En je raakt haar ook wel snel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded