• Normaal gesproken maak ik niet dit soort topics aan, want ik weet eigenlijk altijd wel iets te verzinnen, maar dit keer niet. Help? :c

    Het naamloze verhaal in kwestie is een HP fanfic die ik schrijf voor Camp NaNo. Het is Wolfstar, oftewel Sirius/Remus, en speelt zich af in een AU wereld waar Voldemort nooit heeft bestaan. Afgezien daarvan is alles hetzelfde, maar er zijn dus geen Death Eaters, Peter verraadt niemand en Halloween 1981 is voorbij gegaan zonder dat James, Lily of Harry iets ergers is overkomen dan dat James in zijn vinger sneed bij het uithollen van een pompoen.
    Waar het verder over gaat:

    Het verhaal begint zo'n vier jaar nadat de Marauders van Hogwarts af zijn. Sirius en James hebben hun driejarige opleiding tot Auror succesvol afgerond en zijn bezig met hun eerste missies. Ze worden eropuit gestuurd om een melding van de verdwijning van twee mensen te onderzoeken. Het lijkt erop dat een man er met zijn schoonzus tussenuit is geknepen en zijn vrouw en dochtertje heeft achtergelaten, maar er blijkt meer aan de hand te zijn, want ze komen al snel doodsbedreigingen aan het adres van de familie tegen en een waarzegster beweert iets over de vermisten te weten. Wat echter nog veel interessanter is, voor Sirius tenminste, is dat Remus voor de familie werkt. Het is aanvankelijk een beetje ongemakkelijk tussen hen, want om redenen die ik hier nog niet ga noemen hebben ze elkaar nog maar weinig gezien na hun schooltijd, maar ze besluiten dat achter zich te laten. Natuurlijk is dat lang niet zo gemakkelijk als ze zich hadden voorgesteld, maar doen alsof er nooit iets is gebeurd is dat verrassend genoeg wel. Hun vriendschap blijkt nog net zo sterk te zijn als vroeger, zelfs al betrapt Sirius zichzelf erop dat hij nu nog meer over de meest onbenullige dingen nadenkt dan toen.
    Ik wil het plot nog niet helemaal verklappen, dus het enige wat ik verder nog kan zeggen is dat het wat te maken zal hebben met weerwolven en angst daarvoor, dat Sirius een ontzettend verliefde idioot is terwijl Remus net doet alsof hij dat niet doorheeft (deels omdat Sirius het eerst nog aan zichzelf moet kunnen toegeven), en dat het een van die verhalen zal zijn waarin het frustrerend lang duurt tot de eerste kus, want dat is nou eenmaal mijn specialiteit. (krul) En James zal behoorlijk veel met zijn ogen rollen, vrees ik. Arme James.


    Dus, iemand ideeën voor een titel, wat dan ook? Alles helpt, want zelfs als je alleen maar onzintitels kunt verzinnen, is het zomaar mogelijk dat ik een geniale ingeving krijg zodra ik zie wat jij hebt bedacht. ^^


    Voorgesteld:
    Betrayal
    Deathwish
    Half a Heart
    Torn
    Lycanthropy
    Craving bodies
    Nocturnal
    Nocturnal Creature(s)
    Oh hey, Rumus, I'm gay. I love you.
    Oh hey, I'm gay. What about you?
    Hey, I'm gay. Is that okay?
    We'll howl at the moon together
    The moon doesn't care who we love
    Can a wolve and a dog love eachother?
    A Friend's Fascination
    The burning secret
    The forgotten memory
    Sparks in the moonlight
    The silent soul

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Prefereer je Engelse of Nederlandse titels? c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Prefereer je Engelse of Nederlandse titels? c:


    Engelse, over het algemeen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Betrayal
    Deathwish
    Half a Heart
    Torn
    Lycanthropy
    Craving bodies
    Nocturnal
    Nocturnal Creature(s).

    Misschien heb je hier iets aan?

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 23:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Betrayal
    Deathwish
    Half a Heart
    Torn
    Lycanthropy
    Craving bodies
    Nocturnal
    Nocturnal Creature(s).

    Misschien heb je hier iets aan?


    Dat is super, dankje! ^^
    Ik neem meestal wat langere titels, maar dit zal sowieso helpen bij het brainstormen. Nocturnal klinkt erg gaaf. :3

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 14:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou je graag willen helpen, maar zelf suck ik echt in het verzinnen van titels. Veel geluk nog verder met een goede titel zoeken, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooh ooh ooh, heb je het al online staan? Ik wil een abo! :9~

    En ehm een titel...
    Oh hey, Rumus, I'm gay. I love you. ~ Wolfstar

    Of:

    Oh hey, I'm gay. What about you? ~ Wolfstar


    Of:

    Hey, I'm gay. Is that okay? ~ Wolfstar


    Oke, ik ben ongelooflijk slecht in titels, sorry. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:19 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We'll howl at the moon together
    The moon doesn't care who we love
    Can a wolve and a dog love eachother?

    Zoiets? Ah, ugh, nee...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hier mijn pogingen:

    A Friend's Fascination
    The burning secret
    The forgotten memory
    Sparks in the ... (Geen idee wat passend zou zijn, ik hou gewoon van het woord "sparks" )
    The silent soul

    Hopelijk leidt het tot een geniale ingeving van jouw kant, dit was mijn laatste restje creativiteit voor vandaag. ;D

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:10 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Omg, wat dacht je van Sparks in the moonlight? :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    *rolt met ogen* hahaha sorry

    maar ik weet geen titels eigenlijk. Als je het op Q zet, wil je mij dan waarschuwen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    *rolt met ogen* hahaha sorry

    maar ik weet geen titels eigenlijk. Als je het op Q zet, wil je mij dan waarschuwen?


    Je mag niet meer waarschuwen. Wel, je mag wel een snelle gb sturen van 'het is actief op Q', maar dan zonder link enzo. Want je mag geen links van stories in andermans gastenboeken of inbox zetten tegenwoordig.


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    (...)

    Je mag niet meer waarschuwen. Wel, je mag wel een snelle gb sturen van 'het is actief op Q', maar dan zonder link enzo. Want je mag geen links van stories in andermans gastenboeken of inbox zetten tegenwoordig.


    Oh, ik ben echt te lang inactief geweest xd hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zarathos schreef:
    Ik zou je graag willen helpen, maar zelf suck ik echt in het verzinnen van titels. Veel geluk nog verder met een goede titel zoeken, hehe.


    Toch bedankt. ^^



    Kaa schreef:
    Ooh ooh ooh, heb je het al online staan? Ik wil een abo! :9~

    En ehm een titel...
    Oh hey, Rumus, I'm gay. I love you. ~ Wolfstar

    Of:

    Oh hey, I'm gay. What about you? ~ Wolfstar


    Of:

    Hey, I'm gay. Is that okay? ~ Wolfstar


    Oke, ik ben ongelooflijk slecht in titels, sorry. (krul)


    Rumus, Remus' evil tweelingbroer? :Y)
    Bedankt, ghehe.

    En nee, het staat nog niet online. ^^ Dat zal ook nog wel een tijdje duren denk ik, want ik heb besloten sowieso niets online te zetten voor het einde van NaNo, en dan moet ik het eerst nog verbeteren en waarschijnlijk gedeeltelijk herschrijven. Wat ik nu heb is een behoorlijk ruwe versie.
    Hoewel sommige out of context quotes ook zonder herziene versie al goed klinken. :'D
    “Heel volwassen, James,” riep hij tegen de deur.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Rumus, Remus' evil tweelingbroer? :Y)
    Bedankt, ghehe.

    En nee, het staat nog niet online. ^^ Dat zal ook nog wel een tijdje duren denk ik, want ik heb besloten sowieso niets online te zetten voor het einde van NaNo, en dan moet ik het eerst nog verbeteren en waarschijnlijk gedeeltelijk herschrijven. Wat ik nu heb is een behoorlijk ruwe versie.
    Hoewel sommige out of context quotes ook zonder herziene versie al goed klinken. :'D
    “Heel volwassen, James,” riep hij tegen de deur.


    Oh crap, sorry! :'D Maar je begreep me wel. :Y)

    Edit:
    Hoewel je er natuurlijk wel een tweelingbroer in kunt verwerken wat ervoor zorgt dat Sirius niet meer weet op wie ie nu precies verliefd is. (wbw) -smiley die alleen jij kunt. Dus quote mij alsjeblieft. c: Hahaha

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Curuxa schreef:
    We'll howl at the moon together
    The moon doesn't care who we love
    Can a wolve and a dog love eachother?

    Zoiets? Ah, ugh, nee...


    Die laatste maakte me aan het lachen, haha. :'D
    Maar die eerste vind ik leuk. Howl/howling, misschien dat ik daar iets mee kan.



    Mylintis schreef:
    Hier mijn pogingen:

    A Friend's Fascination
    The burning secret
    The forgotten memory
    Sparks in the ... (Geen idee wat passend zou zijn, ik hou gewoon van het woord "sparks" )
    The silent soul

    Hopelijk leidt het tot een geniale ingeving van jouw kant, dit was mijn laatste restje creativiteit voor vandaag. ;D

    Mylintis schreef:
    Omg, wat dacht je van Sparks in the moonlight? :Y)


    Sparks is inderdaad een mooi woord. ^^ Sparks in the moonlight vind ik eigenlijk ook wel mooi, maar het doet me een beetje denken aan Jips Fireflies. Dat waren ook stippeltjes in het duister. :'D



    JamesPotter schreef:
    *rolt met ogen* hahaha sorry

    maar ik weet geen titels eigenlijk. Als je het op Q zet, wil je mij dan waarschuwen?


    Kijk maar uit, want Sirius heeft je al een paar keer geslagen in de bijna 6k die ik nu heb. :Y)
    Ik zal eraan proberen te denken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan