• Het viel me laatst op dat je op meerdere creaties per dag kudo's kan geven. Dat lijkt me nogal raar, want je geeft een kudo aan een creatie die je echt goed vindt. Daarom kwam ik op het idee om per persoon maar één kudo per dag te kunnen geven, zodat zoiets als een kudo nog wel 'uniek' blijft en je het niet aan Jan en alleman kan geven.

    Ik weet niet of dit al eens eerder is voorgesteld, maar het leek me wel een leuk idee. (:

    EDIT: NA de discussie, is het inderdaad handiger om een limiet aan te stellen. Laten we zeggen 10 kudo's per dag?

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 17:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tegen. Anders is de top ook een stuk nuttelozer, als iedereen maar één kudo mag geven

    Ik vind het wel een goed idee dat je kudo's mag geven op basis van je badges, of iets in die richting. Hoe meer je er hebt, hoe meer je er per dag mag geven. Zo voorkom je ook dat accounts worden aangemaakt om kudo's te geven.


    Your make-up is terrible

    Montrose schreef:
    Tegen. Anders is de top ook een stuk nuttelozer, als iedereen maar één kudo mag geven
    Daar ben ik het niet mee eens. Als iedereen maar 1 keer op een soort creatie mag stemmen, zou iemand veel beter nadenken aan wie hij/zij die ene kudo zou geven. Hierdoor zouden mensen die het echt verdienen in de top verschijnen. Zeker als je het badge idee van Nikki erbij pakt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 21:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een goed idee dat je kudo's mag geven op basis van je badges, of iets in die richting. Hoe meer je er hebt, hoe meer je er per dag mag geven. Zo voorkom je ook dat accounts worden aangemaakt om kudo's te geven.


    Maar er is ook een groep op Quizlet die enkel een account hebben om verhalen te lezen? Is dat dan niet oneerlijk?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Maar er is ook een groep op Quizlet die enkel een account hebben om verhalen te lezen? Is dat dan niet oneerlijk?
    Tja, er zijn ook mensen die alleen op het forum zitten en geen/amper creaties maken. Is dat dan niet oneerlijk?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Tja, er zijn ook mensen die alleen op het forum zitten en geen/amper creaties maken. Is dat dan niet oneerlijk?


    Nee, daar geef ik je volkomen gelijk in. Maar ik blijf het een vreemd idee vinden. Ikzelf zou het een beter idee vinden als je gaat kijken naar de termijn van je registratie en/of eventueel de tijd dat je online bent. Maar volgens mij is dat technisch gezien onmogelijk, dus vergeet mijn idee maar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Tegen. Natuurlijk geef je kudo's aan creaties die je goed vindt, maar je kunt meer dan één creatie per dag goed vinden. Ik vind kudo's heel motiverend als ik ze krijg en ik weet dat dat ook voor veel andere mensen geldt. Het zou jammer zijn als lezers of users die een quiz doen twee keer gaan nadenken voordat ze op die knop drukken omdat ze moeten kiezen tussen alle dingen waarvan ze vinden dat die een kudo verdienen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Happiny schreef:
    (...)

    Nee, daar geef ik je volkomen gelijk in. Maar ik blijf het een vreemd idee vinden. Ikzelf zou het een beter idee vinden als je gaat kijken naar de termijn van je registratie en/of eventueel de tijd dat je online bent. Maar volgens mij is dat technisch gezien onmogelijk, dus vergeet mijn idee maar.
    Hmmm, dat is niet onmogelijk, maar ik denk dat het verzinnen van een algorithme erbij vervelend is ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een goed idee dat je kudo's mag geven op basis van je badges, of iets in die richting. Hoe meer je er hebt, hoe meer je er per dag mag geven. Zo voorkom je ook dat accounts worden aangemaakt om kudo's te geven.


    In theorie is dat een goed plan, maar ik denk dat het er in de praktijk voor zou zorgen dat mensen nog sneller geneigd zouden zijn heel veel onzinnige of simpele creaties te maken alleen om meer badges te verdienen en meer kudo's te mogen geven. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, hier ben ik het echt niet mee eens.
    Je geeft op Facebook toch ook niet maar één like per dag? En een kudo geef je toch niet alleen omdat de creatie zo nodig in de top moet? Het is gewoon een stille manier om te laten weten dat je een creatie leuk vindt en dat kunnen meer creaties zijn. Met het vorige systeem had ik het nog enigszins logisch kunnen vinden, maar nu niet, want de top verandert ook nog eens elk uur en als je dan maar één kudo kunt geven, blijft hij dus heel erg hetzelfde en dat zou stom zijn. Dan is dat hele idee van elk uur een andere top ook weer pleiten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tegen. Het zal uniek zijn, maar dan is de motivatie er niet voor andere schrijvers.


    -

    Ik zie de meerwaarde er niet zo van in.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tegen, er zijn heel veel prachtverhalen die je elke dag leest (want anders neem je toch niets voor niets een abo?) en ik vind dat je dat dan ook mag kudoën


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly