• Hallo iedereen!

    Voor diegene die geïnteresseerd zijn in fitness, een gezonde levensstijl en een gezond lichaam, heb ik een blog gemaakt om elkaar wat advies te kunnen geven.
    Ik hoop dat dit wel mag, anders wordt er maar een slotje op gezet.

    Ik ben de laatste tijd heel erg bezig met gezond eten en met een gezond lichaam en ik wed dat ik niet de enigste ben. Dus voor al diegene die willen, bezoek onderstaande link eens. Ik ben nog maar begonnen en zal proberen per dag zeker een post online te plaatsen.

    http://yourfitandhealthjourney.weebly.com

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 11:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 11:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    No thanks, daarvoor heb ik de Fitblr community op Tumblr al.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een kijkje genomen, goede blog (Y)

    Ik ben sinds kort begonnen met gezonder te eten, want vond mezelf wat te dik worden en het viel mijn omgeving ook al op dat ik de afgelopen tijd flink was aangekomen.. ik ben nu al xx kilo afgevallen (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 april 2014 - 8:39 ]


    Just laugh. You never know who's falling in love with your smile :)

    lolalootje schreef:
    Ik heb een kijkje genomen, goede blog (Y)

    Ik ben sinds kort begonnen met gezonder te eten, want vond mezelf wat te dik worden en het viel mijn omgeving ook al op dat ik de afgelopen tijd flink was aangekomen.. ik ben nu al xx kilo afgevallen (:


    Super dankje! :-) Blijven gaan he!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right