• Hallo,
    Ik zoek een co-writer voor een One Direction verhaal.
    De verhaallijn weet ik nog niet precies, maar daar komen we samen wel uit denk.
    Ik schrijf het liefst in tegenwoordig tijd maar ik wil mijn schrijfstijl gerust aanpassen als dat voor jou makkelijker is.

    Ook zit ik al een tijdje met een TVD verhaal in mijn hoofd en dan het liefst over Damon en Enzo.
    De verhaallijn die ik in gedachten had was:
    ''Twee beste vriendinnen verhuizen naar Mystic Falls en onmoeten daar Damon en Enzo. Op het eerste gezicht willen de twee meiden niks van de twee vreemde en geheimzinnige jongens weten, maar de jongens vinden de meiden juist interessant.'' De verhaallijn klinkt wat warrig maar ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, wat ik wil zeggen is: De jongens willen de meiden beter leren kennen maar de meiden blijven juist liever uit hun buurt maar om de een of andere reden blijven ze toch de jongens opzoeken.

    Verder zoek ik nog iemand die met mij een Superman story wilt schrijven, I know... weird.
    Maar ik heb dit idee al weken in mijn hoofd en wil er toch een verhaal van maken.
    Ik wil het heus wel alleen schrijven maar met tweeën is het toch net weer iets anders.



    Ik wil eventueel ook een co-writer van jou verhaal zijn, stuur me dan je verhaallijn dan kijk ik of het iets voor me is en je krijgt snel een reactie terug.

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 19:31 ]


    Never. Lose. Hope. | Quser: 2009-Heden

    Heeyy! mij lijkt het heel leuk om je Co-writer te worden haha maakt me niet uit bij welke story^^! liefst bij 1D maar die andere lijken me ook echt superleuk!
    xx