• TasteKid is een site die ik al langere tijd ken, maar toen ik net in het fantopic van Divergent zag 'welke boeken zou jij ook leuk vinden' vond ik dat ik hem wel eens mocht delen (: Want ik denk niet dat veel mensen het al kennen.

    Dit is een voorbeeldje met het boek Divergent, je kunt zoeken op alles, muziek, films, series, boeken, schrijvers en spellen. Je typt dus bijvoorbeeld de titel van een film in en dan krijg je soortgelijke films. Op deze manier kun je snel en gemakkelijk nieuwe dingen vinden om te luisteren, kijken e.d.

    Nu hoop ik natuurlijk dat jullie hier wat aan hebben, haha. Als je door de site iets geweldigs hebt gevonden kun je dat hier natuurlijk neerzetten voor anderen (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die site ken ik. Maar dat heb ik weleens gebruikt om spellen te zoeken. :'D
    Nee, ik zoek geen nieuwe muziek op sites. Dat doe ik wel op Youtube.


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    Die site ken ik. Maar dat heb ik weleens gebruikt om spellen te zoeken. :'D
    Nee, ik zoek geen nieuwe muziek op sites. Dat doe ik wel op Youtube.


    Oh ik had wel eens muziek gezocht via die site en kwam nog wel aardig wat leuke dingen tegen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh dit is geweldig! Mijn muzieksmaak verandert op dit moment nogal en ik heb een beetje moeite met vergelijkbare artiesten te vinden. Daarnaast vind ik bepaalde films geweldig, dus is deze site echt een uitkomst! Dank u zeer :')


    Hamartia

    Oh dat is best handig (: