• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het Kletscafé numero 122!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is human! Behalve Lotta dan. :Y)
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan Honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en awesomeheid lessen) (en Nederlands lessen).
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.


    Het is een plicht om deze beginpost te lezen.



    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon alles?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die spammen houden en graag Nederlandse lessen gaven. Dit deden ze beiden graag maar ze gingen een beetje te off-topic. Zo begon het Kletscafé-idee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste leden en de eerste dag al was een groot succes, Zo groeide het Kletscafé steeds meer en meer en op een dag was de awesomeheid de wereld teveel. En zo verdween alles spoorloos. Maar wij zijn allemaal prima in orde en kletsen we nog lang en gelukkig.


    Onze awesome crew: xp

    Werknemers.
    Nori • Nori • Cafébazin • 12
    Lotta • Mertin • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Nageki • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridum • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Roku • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Clayton • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Buria • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Laurin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Initiation • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Caille • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    Suzanne • xSuzannex • Awkward verslaafde • 16
    Ezra • Idylle • Knuffelverslaafde • 15
    Kelly • Knetterdisco • Voedsel- en Quizletverslaafde • 15


    Wil jij ook bij de awesome en totaal niet vervelende - wat Gail ook zegt - crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan proppen we je erbij! (:


    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridum) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Mertin) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (No) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Mertin) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Mertin) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridum) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail van trollen houdt?
    • Lotta's (Mertins) username afgeleid is van de ship tussen Angela Merkel en Vladimir Poetin?




    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 14:36 ]


    From these ashes, I will rise

    Neih, geen zin.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Da's waar. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik die uitspraak gebruik. Het was sterker dan mezelf.D':
    Ik snap sowieso niet dat ze hem nog niet hebben opgepakt.


    Dat is niet jouw schuld, iedereen maakt op dit moment grapjes over die uitspraak. Ik heb het zelf volgens mij ook al wel eens gedaan, maar eigenlijk zou heel Nederland er gewoon in één keer mee moeten stoppen. Eigenlijk zouden we gewoon alles wat Wilders zegt moeten negeren en hem maar laten schreeuwen wat hij wil zonder op hem te letten, tot hij zijn stem kwijt is en helemaal niets meer kan zeggen en we eindelijk rust hebben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kaa schreef:
    (...)

    Good. :3

    Ik mag Wilders ook niet. (cat)
    En ik snap niet wat veel mensen in hem zien. Waarschijnlijk ken ik al zijn standpunten niet, want ik zou niet voor hem stemmen. (cat)


    Ik zou ook niet voor hem stemmen, maar ik wil niet eens al zijn standpunten weten. (cat) Het is voor mij al genoeg om hem zo nu en dan op het journaal te horen, want zelfs al zou ik het verder met alles wat hij zegt eens zijn, ik zou nooit op iemand stemmen die de grenzen van Nederland wil sluiten, Nederland uit de EU wil halen (alsof dat mogelijk is, lol) en zo verschrikkelijk respectloos en ronduit discriminerend is tegenover mensen die geen autochtone Nederlanders zijn of een bepaalde religie aanhangen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pulsar schreef:
    Neih, geen zin.

    Meh :(


    -

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou ook niet voor hem stemmen, maar ik wil niet eens al zijn standpunten weten. (cat) Het is voor mij al genoeg om hem zo nu en dan op het journaal te horen, want zelfs al zou ik het verder met alles wat hij zegt eens zijn, ik zou nooit op iemand stemmen die de grenzen van Nederland wil sluiten, Nederland uit de EU wil halen (alsof dat mogelijk is, lol) en zo verschrikkelijk respectloos en ronduit discriminerend is tegenover mensen die geen autochtone Nederlanders zijn of een bepaalde religie aanhangen.


    Toch schijnen mensen te vinden dat hij zeer goede standpunten heeft, en daar ben ik eigenlijk toch wel benieuwd naar, want ik heb nog niets goed van hem gehoord. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leshley schreef:
    (...)

    I know what you mean, hoewel ik wel een grappige snapchat kreeg van een jongen met de tekst 'Meer of minder SE's? Minder!' omdat de toets was kwijt geraakt en dus ons SE niet doorging ><


    Whut, hoe is dat dan afgelopen? Had je voor die toets geleerd en ze waren hem kwijt, dus hebben ze je maar weer naar huis gestuurd? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Whut, hoe is dat dan afgelopen? Had je voor die toets geleerd en ze waren hem kwijt, dus hebben ze je maar weer naar huis gestuurd? :/


    Toen had ik twee uur meer de tijd om te leren voor geschiedenis, maar de mensen die geen toetsen meer hadden, konden inderdaad naar huis ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kaa schreef:
    (...)

    Toch schijnen mensen te vinden dat hij zeer goede standpunten heeft, en daar ben ik eigenlijk toch wel benieuwd naar, want ik heb nog niets goed van hem gehoord. ;p


    Ik denk dat een groot deel van de mensen die op hem stemmen eigenlijk de politiek niet heel nauwkeurig volgen. :x Ze zijn het niet eens met wat politici allemaal doen en vertrouwen hen niet, en Wilders lijkt "vernieuwend" en iemand die "eindelijk eens wat durft te zeggen" omdat hij zo tekeergaat over van alles en nog wat, dus dan stemmen ze maar op hem. En in tijden dat het economisch slecht gaat zijn mensen sowieso altijd bang dat "de buitenlanders" hun banen inpikken, dus dan klinkt Wilders' anti-Marokkanen gebrabbel opeens als iets wat ze willen horen. Dat was echt exact hetzelfde toen Hitler voor de Tweede Wereldoorlog de joden in een kwaad daglicht zette - het ging economisch slecht in Duitsland, mensen waren gefrustreerd en wilden iemand om de schuld te geven. Die parallellen zijn doodeng, als je het mij vraagt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Guuuuys, kom naar TC! c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Toen had ik twee uur meer de tijd om te leren voor geschiedenis, maar de mensen die geen toetsen meer hadden, konden inderdaad naar huis ><


    Pfft, oké dan. Ik hoop dat geschiedenis in ieder geval goed ging. :'D
    Maar moet je dat uitgevallen SE nou nog gaan inhalen? Dat lijkt me ook niet echt leuk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat een groot deel van de mensen die op hem stemmen eigenlijk de politiek niet heel nauwkeurig volgen. :x Ze zijn het niet eens met wat politici allemaal doen en vertrouwen hen niet, en Wilders lijkt "vernieuwend" en iemand die "eindelijk eens wat durft te zeggen" omdat hij zo tekeergaat over van alles en nog wat, dus dan stemmen ze maar op hem. En in tijden dat het economisch slecht gaat zijn mensen sowieso altijd bang dat "de buitenlanders" hun banen inpikken, dus dan klinkt Wilders' anti-Marokkanen gebrabbel opeens als iets wat ze willen horen. Dat was echt exact hetzelfde toen Hitler voor de Tweede Wereldoorlog de joden in een kwaad daglicht zette - het ging economisch slecht in Duitsland, mensen waren gefrustreerd en wilden iemand om de schuld te geven. Die parallellen zijn doodeng, als je het mij vraagt. (no_chears)


    Jaa oke, dat kan inderdaad wel zo wezen. Maar ook mensen die totaal niet racistisch zijn stemmen op hem, heel raar. Of ze zijn stiekem tóch rasistisch.
    En Wilders wordt jah toch ook al de tweede Hitler genoemd jah. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ziounarry. Wat een vieze ship :S


    -

    Gailybell schreef:
    Ziounarry. Wat een vieze ship :S


    Huh, wie worden er dan geshipt? Zayn, Louis, Harry? Of is die i na de z van Liam? ... Of is dit gewoon heel 1D in één ship? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Querencia > Foraoise


    16 - 09 - '17

    Klik :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.