• Hooi! (:

    Op één april stond er op Quizlet ingesteld dat er een Justin Bieber achtergrond was. Ik neem aan dat de meesten dit zich wel herinneren?
    Nu is het zo dat ik toen al een opmerking maakte over dat het leuk zou zijn als je zelf een plaatje als achtergrond in zou kunnen stellen. Bij deze dan ook mijn suggestie om een plaatje als achtergrond in te kunnen stellen ipv de template die we nu hebben.
    Natuurlijk kan het nu zo zijn dat mensen zullen zeggen ''Ja maar dat is me te druk!'', dan stel je toch gewoon een template in die je (óveral) wil zien? Of dat je alleen een foto als achtergrond kunt doen bij je profiel.

    Zelf vind ik dat de template een beetje saai is. Van die felle kleuren vind ik niet prettig lezen, maar de standaard kleuren vind ik gewoon saai. Het is nu niet de bedoeling om van Quizlet een hele kleurplaat te maken, maar om een plaatje als achtergrond in te kunnen stellen lijkt me wel wat.

    Wat vinden jullie ervan, en waarom zijn jullie voor/tegen? ^^

    Edit: Best een goede: Dat je sowieso zélf kunt kiezen tussen of je een template of een plaatje wil, en dat anderen geen last hebben van jouw plaatje als je dat instelt.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 18:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tegen, ik denk dat het dan te druk wordt.

    Staat al in het topic met afgewezen suggesties, komt er niet omdat het te druk zou zijn. Maar zelf ben ik eigenlijk wel voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Staat al in het topic met afgewezen suggesties, komt er niet omdat het te druk zou zijn. Maar zelf ben ik eigenlijk wel voor.


    Your make-up is terrible

    Was als eens eerder afgewezen omdat Quizlet geen profiel site is. Maar mij zou het persoonlijk niet veel uitmaken eerlijk gezegd. Ik vind het zo best maar als het zou komen zou ik het ook wel heel erg leuk vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mertin schreef:
    Staat al in het topic met afgewezen suggesties, komt er niet omdat het te druk zou zijn. Maar zelf ben ik eigenlijk wel voor.


    Maar moest het er ooit komen dan wel dat andere het niet zien en het gewoon voor jezelf is. Maar dus niet openbaar te zien voor iedereen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Aah okii. Laat maar zitten dan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het wel een leuk idee, maar zoals Pulsar al zei, dat je het dan alleen zelf kan zien. Anders zou het kunnen dat andere mensen het irritant vinden of zo.

    Ik ben voor.

    Dusky schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee, maar zoals Pulsar al zei, dat je het dan alleen zelf kan zien. Anders zou het kunnen dat andere mensen het irritant vinden of zo.

    Ik ben voor.


    Some people are art and do art at the same time