• Afgelopen week had ik tentamenweek waarbij ik een 5.3 voor staatsinrichting heb gehaald. Hierdoor sta ik een 6.9 voor Geschiedenis (dat wordt bij elkaar gerekend). Afgerond is dit een 7. Voor wiskunde heb ik een 8 gehaald en sta ik een 7.4 Dat is dus afgerond ook een 7, als ik 0.1 hoger zou halen dan zou ik afgerond een 8 staan.
    Ik mag een ding herkansen en ik zit echt heel erg te twijfelen wat ik zou herkansen. Ik heb vanaf nu tot mijn examens niks meer waarmee mijn punt veranderd kan worden.
    Wat zouden jullie herkansen?

"Ignite, my love. Ignite."

Die laatste, dat kan namelijk een compensatiepunt worden.

Life is hard and then we die

Ik zou geschiedenis doen, daar sta je toch lager voor?

Hetgeen waarvan je denkt dat je dat zeker kan optrekken! :'D

If you had never come out of the blue, I would've stay

Wiskunde, tenzij je per se geen onvoldoende op staatsinrichting wilt. Alle cijfers worden op je eindlijst toch afgerond naar hele cijfers (volgens mij) dus heb je er veel meer aan als je net die 7,5 haalt dan wanneer je een paar tienden hoger staat op geschiedenis, want dat cijfer wordt daardoor niet anders afgerond. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

madeupyou schreef:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

madeupyou schreef:

Maar als dat ongeveer gelijk is, zou ik wiskunde herkansen denk ik.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Als je denkt dat je voor wiskunde hoger kunt halen bij een herkansing, zou ik zeker daarvoor gaan, want het is niet erg waarschijnlijk dat je voor geschiedenis nog een punt hoger komt te staan, maar voor wiskunde is die kans nog best groot als je een hoger cijfer haalt.

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Voor wiskunde had je al een goed cijfer, dus dat kan je wel en als je voor geschiedenis nou net een 7.3 zou staan, dan had je er ook niks aan, want dan heb je nog steeds afgerond een 7.
    Dus ik zou wiskunde doen.
    Op je cijferlijst zie je toch alleen het hele getal.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

madeupyou schreef:

Maar dat is bij allebei.

"Ignite, my love. Ignite."