• Nou, dat van die rollen weet ik nog niet echt zeker maar kom. Ik heb dus eindelijk nog een nieuw ideetje zomaar opeens uit me duim gezogen dus het kan bullshit zijn x] Maa tóch wil ik jullie vragen wat jullie ervan vinden. Hier kom het! Tokio Hotel bestaat hierniet in dat zeg ik al!

    Faith is een meisje dat net 18 is geworden. Ze beslist weg te gaan van de buurt waarin ze nu met haar ouders woont. Al haar vrienden die ze daar heeft gemaakt verlaat ze voor een leuke studio in Berlijn. Met andere woorden; Faith woont in Duitsland. Als ze eindelijk bij haar nieuwe studio'tje is dan komen natuurlijk de verhuizers. En wie ziet ze daar? Haar 5 beste vrienden die in dezelfde straat wonen als Faith haar ouders. Ze komt te weten dat de jongens verhuizers zijn en dat ze ook bj haar in de buurt wonen in een huis. Niets loopt als geplant als haar eigenlijke vlam, Bill 1 van de jongens opeens afkomt met een vriendin! Wat nu?

    Ik zou graag dit van jullie weten;

    -Wat vind je van het idee?
    -Origineel?
    -Zou je hem doen als hij er was?
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen?
    -Misschien een titel?


    Danje!

    OMG!
    Moet je doen! [/Ego]
    Meiiss!
    Die isSUPER!
    [/Ego want dit is mijn topic x)]


    I'll Destroy All That You Have.

    -Wat vind je van het idee? Super ^^

    -Origineel? Jaa

    -Zou je hem doen als hij er was? Turlijk hij is tenslotte van Jou

    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen?

    Ja al je series zijn super

    -Misschien een titel?

    -When I Was Born, To Tell You i Love You.

    -My New House With A boyfriend ?

    - En nu zijn me ideeee op xD

    Nou, dat van die rollen weet ik nog niet echt zeker maar kom. Ik heb dus eindelijk nog een nieuw ideetje zomaar opeens uit me duim gezogen dus het kan bullshit zijn x] Maa tóch wil ik jullie vragen wat jullie ervan vinden. Hier kom het! Tokio Hotel bestaat hierniet in dat zeg ik al!

    Faith is een meisje dat net 18 is geworden. Ze beslist weg te gaan van de buurt waarin ze nu met haar ouders woont. Al haar vrienden die ze daar heeft gemaakt verlaat ze voor een leuke studio in Berlijn. Met andere woorden; Faith woont in Duitsland. Als ze eindelijk bij haar nieuwe studio'tje is dan komen natuurlijk de verhuizers. En wie ziet ze daar? Haar 5 beste vrienden die in dezelfde straat wonen als Faith haar ouders. Ze komt te weten dat de jongens verhuizers zijn en dat ze ook bj haar in de buurt wonen in een huis. Niets loopt als geplant als haar eigenlijke vlam, Bill 1 van de jongens opeens afkomt met een vriendin! Wat nu?

    Ik zou graag dit van jullie weten;

    -Wat vind je van het idee?
    -Origineel?
    -Zou je hem doen als hij er was?
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen?
    -Misschien een titel?


    Danje!


    Oowjah, dez komtop DIT account ^^


    I'll Destroy All That You Have.

    -Wat vind je van het idee? Super !!

    -Origineel? joah! Iké vind em écht super !

    -Zou je hem doen als hij er was? Jaah! :D

    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? jah,,want em is gewOon supr!

    -Misschien een titel? kwjnii xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    -Wat vind je van het idee? super
    -Origineel? ja
    -Zou je hem doen als hij er was? ja
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? ja
    -Misschien een titel? sorry ik weet er geen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat vind je van het idee? KEIGOED

    -Origineel? JHAA

    -Zou je hem doen als hij er was? JHAAAAA

    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? JHAAA er komt toch maar ruzie van rollen uitdelen dus voor mij hoeven er geen rollen te zijn hoe vlugger het verhaal hoe beter !

    -Misschien een titel?KGA DENKE


    Gilles (ll)

    OK Dez komt wss^^

    Yeah (yeah)


    Gilles (ll)