• Nou, dat van die rollen weet ik nog niet echt zeker maar kom. Ik heb dus eindelijk nog een nieuw ideetje zomaar opeens uit me duim gezogen dus het kan bullshit zijn x] Maa tóch wil ik jullie vragen wat jullie ervan vinden. Hier kom het! Tokio Hotel bestaat hierniet in dat zeg ik al!

    Faith is een meisje dat net 18 is geworden. Ze beslist weg te gaan van de buurt waarin ze nu met haar ouders woont. Al haar vrienden die ze daar heeft gemaakt verlaat ze voor een leuke studio in Berlijn. Met andere woorden; Faith woont in Duitsland. Als ze eindelijk bij haar nieuwe studio'tje is dan komen natuurlijk de verhuizers. En wie ziet ze daar? Haar 5 beste vrienden die in dezelfde straat wonen als Faith haar ouders. Ze komt te weten dat de jongens verhuizers zijn en dat ze ook bj haar in de buurt wonen in een huis. Niets loopt als geplant als haar eigenlijke vlam, Bill 1 van de jongens opeens afkomt met een vriendin! Wat nu?

    Ik zou graag dit van jullie weten;

    -Wat vind je van het idee?
    -Origineel?
    -Zou je hem doen als hij er was?
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen?
    -Misschien een titel?


    Danje!

    -Wat vind je van het idee? SUPPER

    -Origineel? JA

    -Zou je hem doen als hij er was? JA

    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? JA

    -Misschien een titel? Ik dnek!!


    *He's the one.

    -Wat vind je van het idee?
    Supper origineel, je zou het zeker niet seggen dat je het uit je duim hebt gesogen!

    -Origineel?
    Jup

    -Zou je hem doen als hij er was?
    Tuurlijk

    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen?
    Tuurlijk, anders ben ik een laffe biats

    -Misschien een titel?
    My crush haves a GIRLFRIEND?!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Tuurlyk --' Kijken er idunoo 20 mensen pratener meaar 2 van --' Hoe komt da? Doordat er geen rollen verdeeldw worden (6)

    x'D


    *He's the one.

    -Wat vind je van het idee? Orgineel, maar dat woord kennen we ondertussen wel al. Ik denk dat het wel leuk gevonden is, het is neit iets wat je rap nog terug gaat zien hier op Q.
    -Origineel? Zoals ik al zei: ja. Maar ik denk wel dat er verhalen zijn die zo'n beetje op dezelfde lengte vallen, maar deze is op een of andere manier nog steeds orgineel omdat Bill hier een vriendin heeft.
    -Zou je hem doen als hij er was? Misschien, ik ben geen fan van TH.
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? Schat, hetzelfde als hierboven.
    -Misschien een titel? Sorry, ben inspiloos vandaag --'


    What's wrong whit loving someone?

    -Wat vind je van het idee? Ik vind het echt leuwk en ik denk dat er nog niet echt zo'n quiz bestaat op Q...
    -Origineel? Ja, dat vind ik dus wel en de rest lees je hierboven ^^
    -Zou je hem doen als hij er was? EUH JAAA! ^^ Wees daar maar zeker van, maar je moet me wel iets laten weten als het eerste deel er is =D
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? JAAA! Ik vind het niet erg dat er geen rollen komen, dus ik doe hem zeker. En moesten er komen en ik heb geen rol doe ik hem zeker ook nog! Dus maak je geen zorgen, IK DOE 'EM! ^^
    -Misschien een titel? Ik zal er eens over nadenken..
    <33.


    What you see, is what you get.

    -Wat vind je van het idee?
    Supper origineel, je zou het zeker niet seggen dat je het uit je duim hebt gesogen!

    -Origineel?
    Jup

    -Zou je hem doen als hij er was?
    Tuurlijk

    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen?
    Tuurlijk, anders ben ik een laffe biats

    -Misschien een titel?
    My crush haves a GIRLFRIEND?!

    I like de titel! ^^ (maar 's het niet has? Owkééj, ik ga me moeien sorry :(


    What you see, is what you get.

    -Wat vind je van het idee? echt super
    -Origineel? ja heb het nog nergens anders gezien
    -Zou je hem doen als hij er was? ja
    -Zou je hem ook nog doen als er géén rollen kwamen? ja wand ik vind het verhaal gewoon super alleen moet je me wel ff laten weten als hij er is zodat ik weet dat ik hem ken maken ;)
    -Misschien een titel?
    I don`t like your girlfriend dude


    You can't touch music but music touch you

    EN? Wanneer komt het eerste deel?!


    What you see, is what you get.

    Uhmm na zondag x] Om een reden die ik op me profie ga ztten!

    Owkééj, wel jammer =( Laat het me weten! ^^


    What you see, is what you get.

    Het staat er waarom x]

    Owja, ik wou de reden weten ^^ Maaru die 'laat me weten' ging eigenlijk over wanneer het eerste deel er dan was =D


    What you see, is what you get.

    Nog kienders?

    IKKE!
    HIJ'S ECHT SUPER, PRACHTIG, GEWELIG, ORIGINEEL, LOVEABLE, BEAUTIFULL,...
    EN NU SNEL DOORDOEN! :P


    What you see, is what you get.