• Lieve mensen,

    Bij deze is mijn covershop-dinges geopend. Ik ben zeker niet de beste hier op Q, maar ik wil best een poging wagen.
    Let wel op, lieve mensen, ik heb een sociaal leven (of zoiets) en ben zeker niet de snelste.

    Door school en naderende toetsenweek heb ik een poos geen tijd gehad om te photoshoppen, en nu nog steeds niet. Zodra ik vakantie heb werk ik de lijst weg, mochten er nog gegadigden zijn na zo'n lange tijd.


    Voor voorbeelden zou ik jullie graag door willen sturen naar mijn fotoboek, de map: covers. Want het neemt zoveel ruimte in beslag als ik allemaal afzonderlijke links moet posten.
    Ik word steeds beter, maar mijn ervaring is dat het met opdrachten van anderen een beetje minder is (dan bijvoorbeeld de cover die ik hiervoor heb gebruikt).

    Als jullie een opdracht voor me hebben, zou ik het heel fijn vinden als jullie onderstaande punten even bij jullie post plaatsen:



    ~ Titel:
    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben:
    ~ Beschrijving van je story:
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen:
    ~ Horizontaal of verticaal:
    ~ Beschrijving van het lettertype:
    ~ De overheersende kleur:
    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:


    Als iets niet van toepassing is op je wensen, hoef je het natuurlijk niet in te vullen, al zouden de sfeer, een beschrijving (zowel van de story als je algemene wensen, indien je nog iets toe te voegen hebt aan dit lijstje) en de overheersende kleur erg handig zijn om te weten.
    Zoek sowieso zelf je foto’s op – in ieder geval een stuk of twee/drie die gewoon scherp zijn –, dat scheelt mij tijd.

    Wachtlijst (naamverandering doorgeven alsjeblieft):


    ~ LilQueen
    ~ xthevampire

    Klaar:
    Paenitet
    JUSTSHYxx
    JamesPotter
    Adamlicious

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 10:52 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Tussen de bedrijven door heb ik deze voor mezelf gemaakt:

    .


    For those I love, I will sacrifice

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 14:55 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    ~ Titel: Smiling on the outside, dying on the inside

    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben: Written by xthevampire

    ~ Beschrijving van je story: Meisje word mishandeld enz. Ze is erg stil op school en komt met blauwe plekken op school. Er is een leraar en die ziet dat er iets heel erg mis is. Hij houd ook van haar. Ze voelen allebei iets voor elkaar. Hij wil haar helpen, maar is machteloos.
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen: Romantiek, verdriet, pijn.

    ~ Horizontaal of verticaal: Maakt niet uit

    ~ Beschrijving van het lettertype: Beetje romantiek achtig of iets met een sfeer van verdriet erin. Kies zelf maar.

    ~ De overheersende kleur: Maakt niet uit

    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:

    Het meisje dat gepest word
    de leraar
    de leraar
    het meisje dat word gepest
    het meisje dat word gepest

    Je mag zelf kijken welke foto van ieder persoon je het beste kunt gebruiken. De maar één foto per persoon;)

    Alvast bedankt xthevampire

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 14:54 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow