• Ik wil binnenkort beginnen met yoga, thuis. Ik heb ook al een yogamatje besteld. Het is een mooie aanvulling op mijn oefeningen, maar nu vroeg ik me af, heeft iemand hier nog een favoriet youtubekanaal als het op yoga aankomt, of goede aanraders voor beginners om te bekijken? Ik heb zelf ook al wat rond gezocht, maar niks gevonden dat me leuk leek om te doen.


    Your make-up is terrible

    Misschien dit? Ik doe altijd aan yoga als ik last van mijn buik, nek of rug heb. Ik kijk gewoon naar een oefening die mijn symptomen kunnen verlichten en als het niet lukt, kies ik gewoon iets anders.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 19:22 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja... Ik zou het eventueel aan mijn zus kunnen vragen, want die doet iets van yoga, ik dacht poweryoga. Ze heeft het al over de 'morgenstond' e.d. ;D
    Dit weekend is ze thuis (ze woont op kamers) en dan zal ik wel eens wat vragen, als je dat wilt ^^

    Kleine tip: ik weet niet of je dat al wist, maar je moet echt een dik matje hebben, anders dan voel je de vloer nog steeds.


    Deep inside, I've never felt alive

    Urquhart schreef:
    Ja... Ik zou het eventueel aan mijn zus kunnen vragen, want die doet iets van yoga, ik dacht poweryoga. Ze heeft het al over de 'morgenstond' e.d. ;D
    Dit weekend is ze thuis (ze woont op kamers) en dan zal ik wel eens wat vragen, als je dat wilt ^^

    Kleine tip: ik weet niet of je dat al wist, maar je moet echt een dik matje hebben, anders dan voel je de vloer nog steeds.


    Heel graag, dankjewel!

    Ik heb ook een matje gekocht dat meer was dan 3 of 3.5 mm omdat veel mensen zeiden dat je de grond nog kon voelen. Volgens mij 4 mm, of ik moest 7 nemen, de enige die binnen mijn prijsklasse viel en dat vind ik dan weer iets teveel. Het is onhandig met opbergen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel graag, dankjewel!

    Ik heb ook een matje gekocht dat meer was dan 3 of 3.5 mm omdat veel mensen zeiden dat je de grond nog kon voelen. Volgens mij 4 mm, of ik moest 7 nemen, de enige die binnen mijn prijsklasse viel en dat vind ik dan weer iets teveel. Het is onhandig met opbergen.

    Okido, dan hoor je nog meer van me. En dat is wel slim. Ik heb nu een fitnessmatje, maar ik heb bijvoorbeeld dat ik heel erg last krijg van mijn knieën als ik daar op moet steunen, dus eigenlijk is hij nog steeds niet dik genoeg.


    Deep inside, I've never felt alive