• Ik vroeg me af of hier toevallig mensen zijn die (ook) aan cosplayen doen. Ik ga dit jaar bij de elf fantasy fair voor het eerst een batman cosplay doen ^^ zijn er toevallig mensen die ook al eens een cosplay hebben gedaan? mensen met leuke ervaringen, of tips? dump ze vooral hier ! ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen en ervaringen =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik doe niet echt aan cosplay, hoewel we dit jaar als de Borg van Star Trek naar de EFF gaan.


    Your make-up is terrible

    Ik wou dat ik aan cosplay kon doen, maar ik kan niet naaien. Ben wel dit jaar naar Facts gegaan als een Pan Am stewardess.


    Mijn zus en ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik sloop altijd alles :D.
    Dit is hoe ik eruit zag op Tsuna.
    Oh spoilertags zijn makkelijk.


    Yea basically zou ik m'n shit gewoon kopen, maar dat faalt bij deze outfit so yea, die is wel zelf in elkaar gezet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 20:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij gaat gaat altijd alles al kapot voor ik goed en wel bij de locatie aangekomen ben.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Hashirama schreef:
    Ik sloop altijd alles :D.
    Dit is hoe ik eruit zag op Tsuna.
    Oh spoilertags zijn makkelijk.


    Yea basically zou ik m'n shit gewoon kopen, maar dat faalt bij deze outfit so yea, die is wel zelf in elkaar gezet.
    Die schoenen maken het af. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    (...)Die schoenen maken het af. :'D

    Ja het was februari. Fuck slippers :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ja het was februari. Fuck slippers :'].
    NOBODY SAID COSPLAYING WOULD BE EASY!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vorig jaar op Nishicon ben ik voor het eerst cosplayend gegaan, zelf gemaakt en zo. ^^ Het was wel leuk, maar ik voelde ook wel wat onzeker. :')

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 20:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Uh, ik 'cosplay' nu drie jaar. Ben er niet bijzonder goed in. Dit jaar ga ik voor het eerst een heel kostuum gewoon via internet halen. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.

    Ik vind het wel mooi bij anderen, maar zelf zou ik er niet aan beginnen. Het schrikt me wat af omdat het zoveel werk lijkt en anders zal het wel duur zijn, denk ik. Ik heb er geen verstand van.


    Take me to wonderland

    Anime cosplay en dergelijken vind ik niet zo heel interessant, maar dat steampunk cosplay vind ik dan weer wel echt epic.
    I just love Steampunk (H)
    Zelf heb ik er echter totaal de tijd niet voor om kostuums te maken, en geld evenmin om erin te steken - andere prioriteiten :'D
    Dus ja, geen cosplay voor mij :'D

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 10:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”