• De vloek van de Evil Queen heeft er voor gezorgd dat alle sprookjesfiguren nu in onze wereld zitten, in een plaatsje dat niet bestond en als nog niet in deze wereld thuishoort; Storybrooke. De sprookjes figuren hebben een normaal leven, ze gaan naar hun werk of school, hebben wel eens ruzie of maken vrienden, ze krijgen een relatie, sommige gaan misschien trouwen of zijn net uit elkaar. Gewoon een normaal leven het enigste wat wel is, is dat al hun herinneringen nep zijn niemand herinnert zich hun leven in de Enchanted Forest behalve de Evil Queen. De Evil Queen is wel bang dat ze hun geheugen helemaal terug krijgt en iedereen tegen haar zal keren.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk: (Of als je personage nog op school zit, zet je dat ook hier neer)
    Extra:




    Rollen
    Sprookjesfiguren:
    Katherine Damianne Stavros || Red riding hood || Luna2013
    Arlyne Kensington || Doornroosje || xYoungLovex
    Snowwhite || Bella Christina Smith || zaIa
    Elle Sienna Lee || Rapunzel || Confiance
    Chloe Diana Fray || Elsa van Frozen || SuperTOMMO
    Emily 'Em' Devoné || Belle || Disneyy
    Mr.Gold || Rumplestiltskin || Luna2013
    Jamie Colin Beckster || Huntsman || MissMills
    Evan James Moor || Peter Pan || Disneyy
    Rowan Christopher Northwood || The pied piper of hamelin || Dauntlessone
    Jérome Balthazar Chesir || The mad hatter || Fairytalest
    Ali Omar Hirsiz || Alladin || Fairytalest

    Regels
    Niet alleen personages van 16-19 ook oudere van 20-30+
    Ongeveer 200 woorden schrijven, niet minder! Meer mag altijd. Je krijgt maar twee waarschuwingen!
    Naamsverandering doorgeven.
    Als je op vakantie gaat of als je door een andere reden paar weken/dagen niet kan reageren graag even melden.
    Andere niet buitensluiten
    Geen te perfecte personages
    Niemand zonder toestemming van een andere vermoorden of verwonden
    Als je met de rpg stopt zorg dan dat je personage niet gewoon opeens verdwenen is maar laat hem vermoorden/vermist of wat dan ook.
    Zet boven je post de naam van je personage in Storybrooke en welke sprookjesfiguur hij is
    16+ is toegestaan
    OC aanduiden met ()[]{}
    Hou meisjes en jongens gelijk
    Minstens twee personages per persoon
    De vloek wordt later verbroken
    reserveringen blijven twee dagen staan
    Als je over de serie praat graag onder spoiler voor het geval er mensen bij zijn die nog niet alle afleveringen heeft gezien.
    Je mag personages bespelen die niet in Storybrooke/the Enchanted Forest voorkomen.
    En natuurlijk veel plezier.


    Het verbreken van de vloek
    Oke, het lijkt me wel zo leuk als de vloek later wordt verbroken en de personages dan ook later gaan onderzoeken hoe ze weer terug naar de Enchanted Forest moeten gaan.
    Eerst had ik het idee dat iedereen langzaam hun geheugen terug krijgt soms na een droom of een bepaalde gebeurtenis die er is gebeurt en die een beetje weg heeft van een gebeurtenis die hij/zij heeft meegemaakt in de Enchanted Forest.
    Als jullie anders ook een beter idee of een leukere idee hebben dan hoor ik dat graag^^




    Speeltopic!

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 18:31 ]

    Is de naam van het sprookjesfiguur ook de naam van je rol in Storybrooke?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Is de naam van het sprookjesfiguur ook de naam van je rol in Storybrooke?


    Nee.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 21:22 ]

    Oh wacht! Mag ik i. p. v. Robin Hood ook the huntsman?? :$


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Rol: Sleeping Beauty
    Naam: Arlyne Kensington
    Sprookjesfiguur: Doornroosje
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Karakter: Ze is een verlegen, slim, en bescheiden meisje. Ze wordt snel bang van dingen maar als het erop aankomt is ze dapper. Ze is meestal vrolijk en bekijkt dingen vanaf de positieve kant. Ze houdt ook van zingen, vooral omdat ze haar emoties dan kwijt kan in liedjes.
    Ze maakt snel vrienden, door haar beleefdheid en spontaniteit. Arlyne leert snel maar vergeet soms ook dingen, Ze kan onhandig zijn. Arlyne is niet het sport-type. Ze is erg kwetsbaar, maar niet zwak. Ze kan ook een tikkeltje eigenwijs zijn als het om dingen gaat die ze niet mag doen. Ze vermeldt haar boodschappen krachtig, als ze iets wilt, dan wilt ze het, en is daarbij ook standvastig. Arlyne kan soms koppig doen, dat zijn meestal de momenten wanneer ze niet goed of weinig heeft geslapen.
    Uiterlijk: Zie foto. Arlyne is best wel mager en daardoor ook breekbaar. Arlyne is 1.68 lang.
    Werk: Werkt in de Hollister. Zit ook nog op school.
    Doel: -
    Extra: Ze krijgt voortdurend jaloerse opmerkingen van de barbiepoppen in haar klas. Die kwetsen haar een beetje, maar ze laat het vooral niet merken.



    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 19:27 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Rol: Rapunzel
    Naam: Elle Sienna Lee
    Sprookjesfiguur: Rapunzel
    Leeftijd: 16 jaar, ze is bijna jarig (7 april)
    Karakter: Doordat erg lang in de toren opgesloten zat, weet ze niet veel van de buitenwereld. Daardoor kan ze soms een beetje dom overkomen, maar het tegendeel is waar. Haar hele leven zat ze opgesloten in de toren. In deze tijd heeft ze veel vaardigheden kunnen bevorderen. Ze is erg slim en is ook erg goed in het maken of bewerken van iets. Ze is erg nieuwgierig en wil altijd op de hoogte zijn van wat er gebeurd. Soms is dat een beetje irritant. In de toren heeft ze weinig spannends meegemaakt, maar toch is ze erg avontuurlijk en niet snel bang. Ze is altijd vrolijk. Daardoor vinden mensen haar snel aardig. Dat vindt ze fijn, omdat ze het liefst wil dat iedereen blij is. Hierdoor denkt ze soms een beetje te weinig aan zichzelf.
    Uiterlijk:

    Eerst had ze heel erg lang blond haar, maar doordat de heks het af heeft geknipt is het nu korter. Ze heeft groene ogen en een lichte huid. Ze is dun en niet heel erg lang, ongeveer 1,60.
    Werk:
    Ze is journalist en werkt bij de krant. Daarnaast heeft ze nog een weblog over mode. Ze houdt namelijk ook erg van kleding (ontwerpen en gewoon uit de winkel).
    Doel: .
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 15:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ^gemaakt op iPad, dus er kunnen makkelijk fouten in zitten.^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xYoungLovex: Zou je de karakter wat uitgebreider willen doen.


    Verder is alles bijgewerkt

    Ik zou graag Jack Frost of Peter Pan willen reserveren cx
    Kan niet kiezen tussen die twee xD


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Ik zou graag Jack Frost of Peter Pan willen reserveren cx
    Kan niet kiezen tussen die twee xD


    Of je doet ze allebei ;p XD

    Luna2013 schreef:
    (...)

    Of je doet ze allebei ;p XD


    Nee want je mag er maar twee en ik wil ook graag een meisje als die weer vrij komen, haha ;P
    Zou heel graag Belle er bij hebben want zij lijkt op mij ^^
    Dus ik doe gwn Jack Frost.. denk ik xd


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Nee want je mag er maar twee en ik wil ook graag een meisje als die weer vrij komen, haha ;P
    Zou heel graag Belle er bij hebben want zij lijkt op mij ^^
    Dus ik doe gwn Jack Frost.. denk ik xd


    Okii, dan moeten er nog drie mannelijke er bij komen en dan mogen er weer vrouwen bij.

    Dat word lang wachten ben ik bang ;D
    Maar goed...
    Is er iemand die me kan helpen met het kiezen tussen Peter Pan -waarvoor ik Jeremy Sumpter als FC gebruiken ga- en Jack Frost -Waar ik of Niall Horan als FC doe of Alex Pettyfer.. *Twijfelss*-
    Ik kan echt niet kiezen.. Peter is geweldig en alles, maar Jack frost is ook geweldig ..
    Ze lijken enorm op elkaar qua karakter dus ja,, keuze is moeilijk te maken :l

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 21:32 ]


    Little do you know

    Ik kan Snowwhite pas woensdag maken. Zou je mijn rol willen verlengen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik kan Snowwhite pas woensdag maken. Zou je mijn rol willen verlengen?



    Natuurlijk

    Ik ben in de gossip girl stemming :3 Mag ik een soort roddelblog maken van het blog dat mijn personage heeft? (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman