• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    [ik wacht wel op Leora haar post, want camp zou eigenlijk naar me toe komen, waarna ralf een korte speech zou houden tegen hem rn zou gaan springen. En nu moeten we denk ik iets anders verzinnen x)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    Severus Snape

    Om me heen wordt nog steeds vrolijk gekletst. Ik heb mijn eten op en weet niet precies wat ik moet gaan doen. Omdat ik niks beters te doen heb sta ik op en besluit ik een wandelingetje te maken. Zonder dat ik het zelf besef loop ik richting de astronomietoren. Ik weet niet waarom ik dat nog steeds ieder jaar doe. Het zorgt er alleen voor dat ik me nog schuldiger voel. Toch loop ik de trap op en ga ik naar de plek waar we altijd samen naar de sterren gingen kijken om te voorspellen hoe het jaar zou lopen. Eigenlijk hadden we geen idee wat die sterren betekenden en eigenlijk zeiden wie ieder jaar hetzelfde. Het zou een geweldig jaar worden. De laatste keer heb ik nog nooit zo fout gezeten. Ik zie opeens iemand buiten de hekken van de toren staan. Meteen loop ik ernaartoe. Het is Auron. Ik loop naar hem toe en pak hem beet bij zijn schouder.
    'Weet je het zeker?' vraag ik aan hem. Ik weet niet waarom ik deze jongen niet kan laten springen. Natuurlijk kan ik me nog precies herinneren hoe ik daar ook stond en zij naar me toe kwam om te zeggen dat ik het niet moest doen. Dat ze er alles aan zou doen. Alweer een stomme fout van me om dat te geloven.
    'Het is hoog,' zeg ik om er nadruk op te leggen dat hij niet moet springen. Mijn greep verslapt. 'Maar het is jou keuze. Ik wil alleen dat je tien minuten neemt om na te denken of je het echt wil doen. Of er echt niemand is die het niet zou kunnen verdragen. Kan je echt niemand bedenken?' Waarschijnlijk zou ik nu tegen hem moeten zeggen dat het niet de oplossing is en dat hij het niet mag doen - of beter nog, hem tegenhouden, maar ik kan het niet. Teveel herinneringen.


    Verkeerde topic Linde je moest bij 19 years reageren xd... ahw ik kom thuis en iedereen is weg D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ikke ben niet weg :o ik ben alleen op mobiel en wacht op meldingen (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Bij de eerste de beste lokaal gooide ik de deur open. Met een trap schopte ik de eerste de beste bureau met volle vaart weg en de stoel gooide ik met een klap tegen de muur.
    Dit was verdomme dag een en dat kan ik zelfs niet aan. Ik pakte nog een stoel en gooide hem met een ferme klap tegen de muur aan.
    Waarna ik van ellende tegen de muur schopte en me neer liet zakken op de grond tegen de muur aan. Ik legde mijn hoofd in mijn handen terwijl ik zo Ralfs gezicht voor me terug zag; zo triest. Ik was niet trots op mijn reactie naar Ralf, maar ik sloeg helemaal dicht. Ik trok even aan mijn haar maar dat werkte niet echt rustopwekkend. Ik stond op en begon te ijsberen terwijl mijn hand door mijn haar ging om te kunnen jeuken. Dat deed ik altijd als ik me geen raad wist of omdat ik stress had. Ik wist me helemaal geen raad meer bij deze situatie en dat maakte me razend. Niet op Ralf maar op mijzelf.
    Ik moest met hem praten, Bryan wat aan doen kon later nog. Eigenlijk wilde ik Bryan nu niks aan doen; niet omdat ik bang was maar ik wilde niet een schorsing of van school gehaald worden door alleen Lucka. Begrijp me niet verkeerd maar ik heb liever de dood dan dat ik naar mijn vader moet.
    Maar wat moest ik nu; moest ik nu terug naar Ralf? Ik haatte het praten over ongemakkelijke dingen. Aarzelend liep ik naar de deur wat terug naar de ziekenhuis zou leiden. Ik klopte eerst op het ziekenhuis deur voordat ik naar binnen liep. Ik deed de deur open en in een oogopslag zag ik dat niemand er was. Langzaam voelde ik angst opkomen. Ik wist dat hij niet naar de grote zaal was anders moest hij mij gepasseerd hebben.
    Ik rende het ziekenhuis uit en hoe zeer mijn zij ook was rende ik door. De wolf had me daar lelijk gebeten. Ik had alleen het bloed kunnen laten stoppen zodat niemand het wist, maar de pijn was er niet minder op geworden. Automatistisch rende ik alle trappen op naar de astronomie toren. Ik bleef op de laatste tree staan en mijn blik viel op de jongen. De jongen waar ik alles voor over had.
    Ik had hem eerder zo hier zien staan. Ik had hem net tegen kunnen houden en ik had me sindsdien extra zorgen over mijn vriend gemaakt. Zou ik het nu weer voor elkaar krijgen? Ik wist het niet. Ik deed nog een stap waardoor ik op de astronomietoren was.
    Voordat ik mijn acties goed en wel kon bedenken praatte ik al terwijl ik eigenlijk meteen naar hem toe hadden moeten gaan toen hij nog niet van mijn aanwezigheid bewust was.
    'Ralf het spijt me, ga alsjeblieft weg daar.' Ik deed aantal passen in zijn richting en met nog een stap kon ik hem daar weghalen. 'Het was nooit mijn bedoeling... mijn bedoeling om je pijn te doen. Wil je alsjeblieft erover praten dan een draste loze beslissing te nemen?'
    Ik deed nog een stap dichterbij waarna ik mijn hand uitstak en in zijn grijze ogen keek.



    540 woorden exclusief deze ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Snape has never bin there ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    Langzaam maar zeker liet ik mijn hand los van de pilaar waardoor ik nog alleen met mijn twee voeten op een klein stukje grond stond. Nog een halve stap, en dan val ik naar beneden. Ik sloot mijn ogen, en nam even diep adem. Iedereen zou gaan denken dat ik dit voor niets had gedaan. Maar ze snappen me niet. Ik heb afschuwelijke ouders die niets om me geven, ik ben een weerwolf die iedere nacht wel iemand pijn doet, en ook mezelf. Ik ben een vreselijke vriend voor Lucka, om niet te komen op dagen voor hem en Bryan te vermorzelen.. altijd werd ik al getreiterd, geslagen en gepest. En het ergste is nog dat ik mijn aller beste vriend, die alles om me gaf om mij in veiligheid te redden, gekust. Wat moet ik nog doen als mijn enige hoop weg gezogen is? Het voelde aan alsof er een kudde dementoren om me heen stonden. Ik liet mijn ene been bungelen in de lucht, en zette me schrap om mijn andere been er ook van af te zetten, tot ik een stem achter me hoorde. Geschrokken zette ik mijn been weer terug en hield ik me weer vast aan de pilaar. Ik draaide me om, en op een gegeven moment staarde ik in Campbell zijn ogen. Ik schudde even met mijn hoofd, maar zei niets.
    'Ralf het spijt me, ga alsjeblieft weg daar.' Hij deed een aantal stappen naar mijn richting
    ‘Campbell, nee,’ siste ik zachtjes. Het leek alsof ik voor de eerste keer Camp zijn hele naam had genoemd. Maar deze keer kwam het heel anders uit mijn mond.
    'Het was nooit mijn bedoeling... mijn bedoeling om je pijn te doen. Wil je alsjeblieft erover praten dan een draste loze beslissing te nemen?' en hij zette nog een stap. Nog een stap, en hij greep me. Ik liet een trillende zucht. Mijn hart bonkte afschuwelijk pijnlijk tegen mijn voorhoofd aan, die nu al onder het zweet en al zat. Ik slik even, en begon met een trillende stem te praten.
    ‘j-je was een goede vriend, C-Campbell. Ik heb het alleen verprutst.’ Ik begon te klappertanden door de koude weer, en aangezien ik hier stond met mijn dunne, goedkope gewaad. Mijn handen grabbelden naar mijn zakken toe en ik haalde mijn stok tevoorschijn, die ik ergens verderop op het grond gooide.
    ‘ik ben het zat,’ zei ik erbij.
    Ik draaide me om en keek naar beneden terwijl ik wat woester door praatte.
    ‘ouders, pesterts, volle maan, probleem met Lucka.. jij..’ telde ik haastig achter elkaar.
    ‘ik b-ben het gewoon zat. En deze keer heb ik je hulp niet nodig, het spijt me..’
    Ik zuchtte even, en keek terug naar Campbell die achter me stond. Ondanks alles, begon ik te grinniken, op een nerveuse manier, en wees naar zijn zij.
    ‘en denk maar niet dat ik je gewonde zij niet in de gaten had, doe er iets aan als ik weg ben.’
    Ik slik even, en keek terug.
    ‘het spijt me,’
    Ik draaide me om, deed mijn ogen strak dicht, en voordat Camp iets kon doen, liet ik mezelf van de rand van de toren af glijden. Het wind raasde door mijn haren en ik wist dat ik zo meteen te pletter viel. Sensatie en adrenaline raasde door mijn lichaam waardoor ik hoogstwaarschijnlijke nu en dan een hartaanval kan krijgen. En voordat ik de grond raakte, voelde ik iets keihards tegen mijn achterhoofd aan waardoor ik wel een kreet moest laten horen, en werd alles voor mijn ogen zwart.



    Ik zag hoe ik op mijn 6de leeftijd met mijn broer van 14 door het bos liepen, en ik zag hoe hij vermoord werd door de wolf, en ik gebeten werd door hetzelfde wolf. Ik zag hoe mijn ouders me beschuldigden van alles, en me begonnen te slaan in het ziekenhuis, eenmaal toen de doctoren weg waren. Ik zag hoe ik mijn jongere broertje beet, toen ik 10 jaar was, en dat mijn ouders me aanvielen met een keukenmes, en zeiden dat ik de opvolger van Voldemort was. Ik zag hoe ik getreiterd, en gepest werd op weg naar mijn eerste jaar op Zweinstein, en ik zag hoe een kleine jongetje genaamd Lucka, zelf moord probeerde te plegen, en ik redde hem. Ik zag hoe ik daarna zelf aan de rand van de astronomie toren stond, en een jongen met donkerblond haar me stopte, genaamd Campbell. Ik zag hoe ik door het verboden bos rende als een weerwolf, en Camp als een hert, en ik zag hoe hij werd aangevallen door een groep wolven, alleen maar door mij. Ik zag hoe ik Campbell kuste op zijn lippen, en ik zag hoe ik van de toren af sprong. En nu, zie ik niets meer.


    [793 woorden, BOEHJAAAAAA x’D]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Campbell, nee.' Siste Ralf zachtjes ongemakkelijk liet ik mijn hand zakken alsof ik dacht dat hij nu naar me toe zou lopen en zou vragen waar ik in hemelsnaam mee bezig was. Dat hij alleen van het uitzicht genoot om zijn hoofd helder te maken vanwege daarnet. 'J-Je was een goede vriend, C-Campbell. Ik heb het alleen verprutst.' Zijn stem was kouder dan de wind die door mijn haren streek wat mij nog banger maakte voor wat mijn beste vriend hier deed.
    ' Je hebt helemaal niks verprutst Ralf kom alsjeblieft van die richel af.' Hij leek het echter niet te horen. Ik hoorde een gekletter en merkte dat Ralf zijn toverstaf weggegooid had. Ik voelde me daar echter niet gerustgesteld door omdat er een enorme afstand nog tussen hen en de grond zat waar hij van af kon springen. 'Ik ben het zat.’ Hij draaide zich om en ik wilde een stap dichter bij doen om hem daar weg te trekken maar Ralf ging verder. ‘Ouders, pesters, volle maan, probleem met Lucka… jij.’
    Een steek ging door mijn hart; was hij mij zat? Waarom zei hij niet wat ik verkeerd had gedaan; ik zou alles proberen goed te maken. Ik voelde tranen steken achter mijn ogen maar ik gaf ze niet de kans om te ontglippen uit mijn ooghoeken.
    ‘Ik b-ben het gewoon zat. En deze keer heb ik je hulp niet nodig, het spijt me..’
    Ik keek ongelovig naar zijn rug. ‘Ik laat je alleen; als je nu mee gaat. Ralf. Alsjeblieft.’ Zei ik.
    Hij draaide zich om en even dacht ik dat hij het gehoord had maar hij begon te grinniken waardoor ik naar onder keek. Was ik zo’n lachertje- waarom had ik nooit geweten dat ik mijn vriend ongelukkig maakte?
    ‘En denk maar niet dat ik je gewonde zij niet in de gaten had, doe er iets aan als ik weg ben.’ Ik hoorde hem slikken- zo dicht bij was ik bij hem.
    ‘Alsjeblieft; Ralf.’ Fluisterde ik zachtjes wat door de astronomie toren echode.
    ‘Het spijt me.’ Fluisterde Ralf door de kille en eenzame astronomie toren.
    Hij draaide zich om. ‘RALF NEE.’ Riep ik. Snel stak ik mijn handen uit om hem vast te pakken alleen mijn handen grepen enkel en alleen de lucht. Ik keek van de astronomie toren en ik zag daar mijn beste vriend vallen- in een groot gat. Wat kon ik doen?
    Tranen liet ik schaamteloos gaan en mijn hele lichaam leek verstijfd.
    ‘Ik ben het gewoon zat… jíj.’ Galmde door mijn oren. Ik sloeg mijn hand tegen de muur maar het deed enkel alleen mij pijn. Ondanks alle ellende voelde ik de pijn niet en zakte ik neer op de grond terwijl ik mijn hoofd in mijn handen begroef. Wat had ik gedaan. Ik kon hem eraf trekken en toch was ik zo dom om te wachten- te dom om te denken dat het goed zou komen.
    'Ik heb alles verprutst.. ik heb alles verprutst.' fluisterde ik keer op keer.
    Een enorme leegte verspreidde zich door mijn lichaam en het leek alsof een dementor tegen me aan nestelde die niet van plan was weg te gaan.
    Mijn hele lichaam trilde terwijl ik met luide snikken mijn tranen liet gaan.
    Ik wilde veranderen voor Ralf; als hij zei wat ik fout deed. Ik wilde al mijn fouten daden terug nemen zodat hij gelukkig zou worden; maar in plaats daar van was ik de egoïstische Campbell die niet in de gaten had dat hij zijn vriend dood ongelukkig maakte.
    Was dit zijn vriends laatste herinnering? Verdriet en de ‘vriend’ die hem irriteerde hem achter na kwam?
    ‘..laat me alleen; Campbell.’ Hoorde ik weer zijn woorden gonzen door mijn hoofd en de tranen die over zijn gezicht rolde. Ik dacht dat het beter was dat ik bleef; dat hij in de gaten had dat iemand om hem gaf. Maar hij irriteerde zich gewoon aan mij- waarom was ik zo blind?
    Ik deed mijn hoofd omhoog en ik keek naar beneden waar mijn beste vriend ergens moest liggen maar mijn zichtsveld werd verhinderd door de tranen die omlaag gleden.
    ‘Ik verdiende de dood- jij niet; Ralf.’ Schreeuwde ik wanhopig terwijl ik mijn handpalmen tegen mijn hoofd legde en met mijn voeten wanhopig begon te trappen.
    Ik was machteloos. Ik keek weer omlaag en dat zag er nu aanlokkelijk uit.
    Voor wie had ik te leven? Ralf was ondanks alles mijn boei. Door zijn problemen vergat ik de mijne. Bij Ralf hoefde ik meestal niet mijn gezicht omhoog te houden als ik bij mijn andere vrienden moest doen.
    Mijn vader mocht me niet- mijn moeder verafschuwde me al bij mijn geboorte anders was ze niet dood gegaan en Nathaniel… ik sloot mijn ogen terwijl er een misselijkmakend omhoog voelde komen. Ik stond op en ging ook bij de rand staan. Terwijl ik omlaag keek naar het niets. Was dit wat Ralf zag? Was dit een toekomst? Ik keek naar achter. Wie zou mij nou missen? Ik keek nog eens naar onder en het gras op de grond zag er betoverend uit- uitnodigend zelfs. Ruw veegde ik de tranen van mijn gezicht- ik mocht niet twijfelen- ik moest het gewoon doen.
    ‘Het spijt me.’


    Bam 870 woorden ('x (exclusief deze. Scorpius time? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Wie wilt de Gelukkige zijn die Ralf ziet liggen beneden in het gras? Ik weet overigens nog steeds niet of hij dood moet gaan of gewoon hersenschudding en zwaar gewond xq]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    [Wie wilt de Gelukkige zijn die Ralf ziet liggen beneden in het gras? Ik weet overigens nog steeds niet of hij dood moet gaan of gewoon hersenschudding en zwaar gewond xq]


    Ginny?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ja, dat kan (:]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    [Wie wilt de Gelukkige zijn die Ralf ziet liggen beneden in het gras? Ik weet overigens nog steeds niet of hij dood moet gaan of gewoon hersenschudding en zwaar gewond xq]


    (Je kan ook doen (Als het leuk is) dat Ralf geest wordt, net zoals jammerende Jenny. Kan je ook iedereen te grazen nemen.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Obliviate7 schreef:
    [Wie wilt de Gelukkige zijn die Ralf ziet liggen beneden in het gras? Ik weet overigens nog steeds niet of hij dood moet gaan of gewoon hersenschudding en zwaar gewond xq]


    Ik zeg hersen schudding zodat je niemand meer herkent/kent x')
    Trouwens hoe zit dat als je in coma zit en .... en je een weerwolf bent? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik zeg hersen schudding zodat je niemand meer herkent/kent x')
    Trouwens hoe zit dat als je in coma zit en .... en je een weerwolf bent? x.o'


    Nu je dat zegt.... oh god, ik heb werkelijk geen idee :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    (Je kan ook doen (Als het leuk is) dat Ralf geest wordt, net zoals jammerende Jenny. Kan je ook iedereen te grazen nemen.)


    Is ook een optie, maar dat is minder dramatisch omdat het dan lijkt alsof hij nog leeft :') hij heeft wel gewoon een hersenschudding]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Wemel

    Ik zuchtte. Loena was weg en Fred leek het drukker te hebben met Ron en Holly. Toch vond ik het vreemd dat George nergens was. Ondanks de aanvaring van daarnet kon ik me altijd zorgen om hen maken. Ook al zouden ze dat niet voor mij doen. Ik was toch maar hen zusje. Ik stond op en deed mijn hoofd in de lucht. Dat deed ik altijd sinds de Chamber of Secrets. Alsof ik wat was; en dat was voor de meeste ook zo. Eerst was ik altijd dat ‘Potter trutje.’ En nu was ik ‘Ginny.’ Ik had ondertussen ook twee keer verkering gehad wat mijn status bij de meisjes ook iets omhoog geworpen had. Mij maakte het echter niet uit; ik vond geen van beide jongens leuk ik gebruikte ze meer als afleiding voor de ‘Harry Potter.’
    De gure wind streek door mijn haar terwijl ik om me heen keek. Ik had namelijk George al naar buiten zien gaan eerder. Opeens viel mijn blik op een hoopje wat verdacht veel op een mens leek; ‘George?’ riep ik en mijn stem brak. Ik liep richting de jongen toe maar het had geen oranje haar- maar wie was het dan? Ik knielde bij de jongen neer en voelde zijn hartslag. Die ik nog voelde. Ondanks alles ging mijn hart tekeer in mijn keel. Ik kende deze jongen niet eens- was het een eerste jaar of wat? Ik keek omhoog en het was precies onder de astronomie toren en daarboven stond nog een jongen alleen omdat het zo ver weg was kon ik hem niet ontcijferen. Had hij die jongen er af geduwd? Ik probeerde hem op te tillen maar hij was te zwaar. Warme tranen vielen van mijn ogen op de jongen terwijl mijn lichaam schokte.


    George voor Ginny en Ralf?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya