• Ik heb een probleem , ikzelf ben een bisexueel meisje en ben verliefd op een hetro vriendin , niet 1 van mijn beste vriendinnen maar een vriendin waar ik af en toe eens mee uitga enzo , nu ik zie haar elke dag en ik voel me dan zo raar , ik word soms wat sad met het gedacht dat zij hetro is en tog niet op vrouwen valt , een 2tal jaar geleden zij ze wel dat ze zich afvroeg hoe het zou zijn om een relatie te hebben met een vrouw en dat is me presies altijd een beetje bijgebleven . Maar ergens denk ik dan dat ik niet echt verliefd op haar zou zijn omdat men ex soms nog in mijn hoofd zit :/ ... Ik durf haar niks te zeggen uit angst dat onze vriendschap kapot zou gaan wat moet ik doen :0

    1. Hoe weet je zeker dat ze hetero is? Dan kan misschien nog veranderen.
    2. Ik dat als je het haar rustig zegt en niet direct begint te zoenen, dat ze het dan wel snapt.
    Ja. Ik zou er niet zo'n probleem van maken.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:41 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerst leren spellen voordat je iets naar haar toe stuurt.


    Your make-up is terrible

    Wel, hetzelfde als wanneer je op iemand anders valt die je niet echt kan krijgen: je huilt even, je zet je er overheen en je gaat verder. Jullie zullen goede vrienden blijven en het zal makkelijker zijn.
    **Ze zei


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Excuses voor mijn spelling , ik heb vrij zware dyslectie & mijn bril momenteel niet aan

    Huilen dat je haar niet kan krijgen en er mee leren leven. Als ze hetero is, valt er niks aan te doen, buiten misschien vertellen dat je verliefd op haar bent, maar daarna kan je alsnog huilen.


    Take me to wonderland

    Ik zou het laten rusten. Als je er zeker van bent dat ze niet op meisjes valt, kun je het haar niet opleggen. Natuurlijk doet het pijn, maar je bent pas zeventien. Er is nog tijd genoeg om een leuke vriend of vriendin te zoeken. Er zwemt genoeg vis in de zee.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ik zou het laten rusten. Als je er zeker van bent dat ze niet op meisjes valt, kun je het haar niet opleggen. Natuurlijk doet het pijn, maar je bent pas zeventien. Er is nog tijd genoeg om een leuke vriend of vriendin te zoeken. Er zwemt genoeg vis in de zee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja als dat het beste is :) xo

    Heel eerlijk, doe je ooit iets anders op Quizlet dan hier komen en vertellen over je problemen? Je history suggest namelijk van niet. Ik vind het echt niet erg om iemand te helpen, maar als diegene geen ruk doet voor andere Quizletters, waarom zou ik dan moeite doen voor jou?

    Daarbij vraag je vaak iets en reageer je daarna helemaal niet meer op je eigen topic.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 10:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kom ook op quizlet om andere mensen hun topict te lezen en als ik erbij kan helpen zal ik ook helpen .

    SmaggieM schreef:
    Ik kom ook op quizlet om andere mensen hun topict te lezen en als ik erbij kan helpen zal ik ook helpen .

    Smaaaaaaaaaaggie! Het is toch niet waar! Wat heb ik je toch gemist. Hoe is het met je pappie?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Smaaaaaaaaaaggie! Het is toch niet waar! Wat heb ik je toch gemist. Hoe is het met je pappie?


    +paard, hond en kat


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    +paard, hond en kat

    Nee, dat was een mini pony. Die ze in de auto hadden gedumpt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kom op mensen, beetje lief blijven


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nee, dat was een mini pony. Die ze in de auto hadden gedumpt. :Y)


    Het miniatuurpaardje staat lekker op een weide samen met zijn vriendin fury , de hond is van haar probleem verlost na 750€ kosten en de kat is nog altijd zijn luie zelf xp mijn vader stelt het momenteel goed naast het feit dat we die meid af en toe tegenkomen op straat en dat dat raar blijft .