• Ja ja, onze kat die we nog niet in huis hebben is nu al fabulous en dit weekend is hij in de prijzen gevallen. Zaterdag komen ze hem brengen en is hij officieel onze kat. Hij heeft de prijs van mooiste kater, beste variëteit en best of best gewonnen (het laatste ontgaat me even), nu maar hopen dat hij niet te arrogant wordt :Y). Is het geen schatje ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aahw, wat een schatje! Nu mis ik de tijd dat mijn katten nog kittens waren. Leuke naam, trouwens (:


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Aahw, wat een schatje! Nu mis ik de tijd dat mijn katten nog kittens waren. Leuke naam, trouwens (:
    Bedankt, eerst was Luigi het plan maar we hebben de naam van de fokkers gehouden omdat die beter was :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aw, zo pluizig. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ooomg so pretty and cute <3_<3


    As travars

    bedankt ^_^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een lieve, kleine, fluffige pluizenbol! Ahwww.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hansel schreef:
    (...)Haha wat moet dat met een langhaar dan zijn xD


    Eén groot drama, ook iedere dag borstelen :Y) Heb thuis een Maine Coon en daar ben ik iedere dag een goed half uur tot drie kwartier aan kwijt. Waar hij al dat haar vandaan haalt, is me nog steeds een raadsel.

    Maar het is wel een leukerd! Kijkt alleen een beetje chagerijnig haha

    Haha :Y) en maine coon' s zijn ook echt wel prachtig ;]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    aaaawhwhwhwhwh zo cute!


    Is the Afro the Champion, or is the Champion the Afro? A question that's still a scientific mystery.

    Ahw so sweet.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mooooooh. <3


    •*• Lululu •*•

    Naaahw, wat een cutie. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hansel schreef:
    (...)Een Britse korthaar

    Wat een lieverd! Ik had er vroeger ook zo eentje in huis. Jammer dat ik er geen foto van heb ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een schatje


    26 - 02 - '16

    Zo lief!!!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury