• Hey...

    Ik heb een maand of twee geleden, twee leuke jongens ontmoet op internet.
    Ik kem ze ook niet in het echt ofzo.
    Maar ik weet dat ze te vertrouwen zijn enzo.
    Maar sinds de vakantie (vorige week) heb ik steeds ruzie met een van die 2 jongens.
    Nu is dat weer opgelost en gister hadden we weer ruzie dus heb ik hem op blok staan.
    Maar het probleem zit nu dus bij die andere jongen.
    Ik had dus alcohol op en toen zaten we te chatten.
    Toen heb ik een screenshot gemaakt en doorgestuurd naar een jongen.
    Ik zei ook nog dat hij het niet moest door vertellen, maar de volgende dag was die jongen (waar ik later ruzie mee had) online en hij was niet bepaald vrolijk.
    En vandaag hadden we weer ruzie gekregen enzo.
    Maar ik houd van hem.
    Het klinkt belachelijk maar ik houd echt van hem...
    Ik wil hem nu dus niet meer kwijt....

    Help, wat moet ik in godsnaam doen.
    Op het gebied van liefde ben ik echt rampzalig.

    Xx
    Alvast bedankt


    Stay strong

    HuIIabaIoo schreef:
    Misschien hem even met rust laten en nooit meer chatten als je alcohol achterover hebt geslagen.


    Dat laatste zal ik zeker doen.
    Dat eerste lukt gewoon niet...


    Stay strong

    Ik snap hier niks van. Daarnaast geloof ik niks van de ene helft van je verhaal. Hoe kun je nou stijf staan van de alcohol als het in een dessert heeft gezeten? Als ik twee glazen kir drink, weet ik nog precies wat ik aan het doen ben en doe ik nog steeds geen domme dingen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 16:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien moet je sorry zeggen tegen de ene jongen en zeggen dat je het niet zo bedoeld ofzo? Ik heb niet veel ervaring met dat soort dingen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lacey schreef:
    Ik snap hier niks van. Daarnaast geloof ik niks van de ene helft van je verhaal. Hoe kun je nou stijf staan van de alcohol als het in een dessert heeft gezeten? Als ik twee glazen kir drink, weet ik nog precies wat ik aan het doen ben en doe ik nog steeds geen domme dingen.
    This precies wat ik dacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je bent 12 en je drinkt alcohol? Mijn vader zou me vermoorden als ik dat op die leeftijd deed :3

    OT: ik snap het verhaal niet helemaal, en waar heb je nou precies een screenshot van gemaakt?

    Waarom zou je op je 12e al alcohol drinken?

    mooimike schreef:
    Ik vind vincent het leukst en ik vertrouw he, ook enzo.
    Als er ooit iets is vertel ik het altijd aan hem.
    Maar ik wil dus dat het goed komt tussen mij en vincent.


    Maar... als ik alles goed begrijp, is hij toch juist degene die jouw vertrouwen heeft geschaad? Dan kun je niet veel meer doen dan hem daarop aan te spreken en te vragen waarom hij die screenshots heeft doorgestuurd, want dat was niet jouw fout (zelfs al was het niet heel slim om die screenshots überhaupt te nemen). Het ligt aan hem of hij de moeite wil nemen zich daarvoor te verontschuldigen - als hij dat niet doet, kun je hem misschien beter een tijdje niet spreken, zelfs als dat rot is, want dan is hij het niet waard.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jimin schreef:
    Waarom zou je op je 12e al alcohol drinken?


    'alcohol drinken'
    Ik noem het stoerdoenerij


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    (...)

    Maar... als ik alles goed begrijp, is hij toch juist degene die jouw vertrouwen heeft geschaad? Dan kun je niet veel meer doen dan hem daarop aan te spreken en te vragen waarom hij die screenshots heeft doorgestuurd, want dat was niet jouw fout (zelfs al was het niet heel slim om die screenshots überhaupt te nemen). Het ligt aan hem of hij de moeite wil nemen zich daarvoor te verontschuldigen - als hij dat niet doet, kun je hem misschien beter een tijdje niet spreken, zelfs als dat rot is, want dan is hij het niet waard.


    Jimmy heeft mijn vertrouwen geschaafd.
    Niet vincent...


    Stay strong

    Ok, als ik het goed begrijp had je dus alcohol op, toen een screenshot gemaakt en dat naar Jimmy gestuurd, waarna Vincent boos is geworden? Wat is dan de reden dat hij boos was?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Okay, raar verhaal, zeker voor iemand van jouw leeftijd - en ik kan het weten, want ik ben zelf ook twaalf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    mooimike schreef:
    (...)

    Jimmy heeft mijn vertrouwen geschaafd.
    Niet vincent...


    Maar je had die screenshots toch naar Vincent gestuurd? Hoe kwam Jimmy er dan aan als Vincent niets heeft gedaan?
    Of had je ze in eerste instantie al gewoon naar Jimmy gestuurd? Want in dat geval snap ik echt niet meer waarom Vincent nou boos op je was, want die screenshots waren toch van een ruzie met die andere jongen, die Lars?

    Misschien moet je het volledige verhaal nog eens zo duidelijk mogelijk uittypen als je echt advies wilt, want volgens mij begrijpt op dit moment niemand het echt.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 17:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar je had die screenshots toch naar Vincent gestuurd? Hoe kwam Jimmy er dan aan als Vincent niets heeft gedaan?
    Of had je ze in eerste instantie al gewoon naar Jimmy gestuurd? Want in dat geval snap ik echt niet meer waarom Vincent nou boos op je was, want die screenshots waren toch van een ruzie met die andere jongen, die Lars?

    Misschien moet je het volledige verhaal nog eens zo duidelijk mogelijk uittypen als je echt advies wilt, want volgens mij begrijpt op dit moment niemand het echt.


    Okay hier de verhaal maar dan beter uitgelegd:

    Ik had dus al heel lang ruzie met lars, en hem had ik dus geblokt.
    Die dag had ik dus alcohol op, en zat in de avond met vincent te chatten.
    Toen vincent offline was maakte ik een screenshot van dat gesprek tussen vincent en mij en stuurde hem door naar jimmy, de volgende dag stuurde jimmy hem door naar een groepsgesprek.
    En vincent was er dus achter gekomen en nu is hij boos op mij omdat ik het had door gestuurd....


    Stay strong

    O dus over het verhaal van een dessert eten klopt geen klap van want daar zeg je dus dat je die dag alcohol op had, tja wat is dan waar?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik snap er niets van. Twaalf jaar en alcohol? Haha, grapje zeker. :'D