• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo'n verschrikkelijke uitsteller, dit wordt nog wat morgen...en dan ook nog eens misselijk. Wat een geweldige nacht gaat dit worden ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom is het zo dood? (krul) Het verbaasd me echt dat ik al de hele dag bij m'n beste vriendin heb gezeten, waarna ik ook nog naar een andere vriendin ging - en ik nog steeds energie overheb :'D. Nou ja, ik denk dat ik maar ga slapen, anders heeft m'n vader niks aan me op zijn verjaardag :'D. Good night, Quizlet!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 0:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu ben ik zenuwachtig, good job Jaimy :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Shit, nu zit ik weer thuis. >.>

    Geen zin in die presentatie +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ah, lekker uitgeslapen op een schooldag, voor de verandering...

    Ik ben trots op mezelf. Nu nog doorzetten.

    Ugh, oorpijn. ;c Zo slecht geslapen erdoor.


    Your make-up is terrible

    Goddamnit. Ik haat open eindes. Vooral als er dan ook nog eens doodleuk staat 'The story continues in Half Wild, coming spring 2015'. VOORJAAR 2015. Hoe verwacht je dat ik dat volhoud, huh? D: *gooit boek het raam uit en rent gefrustreerd gillend tien rondjes om het huis*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sigh, leuk dit. Krijg steeds meer zin in om van school af te zijn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rot op met die stomme One Direction RPG's. Ze gaan negen van de tien keer toch over hetzelfde of zijn nageaapt van een ander rollenspel hier. Verzin potverdikke eens iets origineels!


    26 - 02 - '16

    Mijn favoriete theepot lekt. Grrrr.


    I dress to kill, but tastefully

    Uitslag van de bloedtest terug: niet allergisch voor stof, dieren etc. Wel een fysische allergie. Oftewel: ik ben gevoelig voor kou en warmte. Wat is er aan te doen: zo goed als niks yess... Ja, ik kan een neusspray krijgen als het heel erg wordt...

    Oh well.. in ieder geval niet allergisch voor dieren, dus onze katten en de hond kunnen gewoon blijven xD (niet dat ze anders weg moesten).

    Feeling sick again, stom Frans lokaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Toen was mijn concentratie foetsie....


    Stenenlikker