• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omdat niemand anders 'm aanmaakte, deed ik 't maar *_*
    Dan ga ik nu maar slapen. Des te eerder ik me shag kan halen, heheh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind je best wel irritant door je zoetsappige gedrag. Ik kan daar gewoon niet tegen, wees gewoon jezelf en ga niet overdreven slijmen.
    Nouja, niet dat ik je daarom ga negeren, dat zou stom zijn.

    Great, ik had niet meer gehuild in mijn slaap sinds september. Dan gebeurt dit en ben ik terug bij af. Just wonderful.


    kindness is never a burden.

    Fuck you kutmens, ik luister niet naar jou. Als je het licht uit wil, doe je het maar freaking zelf in plaats van mij te commanderen en dan dreigen me te slaan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hehe, ik voel me altijd best slecht dat ik lach om je miserie.


    Your make-up is terrible

    This sucks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is echt balen. Nét die klotekaarten misgelopen en dan ook maar nét, pfff. De volgende keer ga ik gewoon al de avond van te voren op de site zitten.


    Take risks and conquer your fears.

    Ugh, stomme OV. Waarom ben je zo raar?


    Your make-up is terrible

    jfkdhgjkhfdg, waarom zijn Tumblr icons zo klein?


    Caution first, always.

    Ga niet zeggen dat je het zó druk hebt gehad dat je de so's van een fucking maand geleden niet hebt kunnen nakijken.


    I dress to kill, but tastefully

    Omg. Ik moet echt nodig, maar ik wil niet opstaan T__T


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Pfieuw, dacht even dat ik al mn werk van gister kwijt was. Nu maar eens hard aan de slag voor dat verslag. Tot morgenavond Q!


    Stenenlikker

    Hahahaha, je gedraagt je echt te slijmerig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    chronische luiheid. Meeeeeeh


    I dress to kill, but tastefully