• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa


    Mensen die komen:

    Sowieso:
    Yolanda - Kaa - 17
    Dominique - Ironhide - 24
    Natascha - OakenshieId - 24
    Lisa - Elvithien - 22
    Alicia - AWOLNATION - 19
    Manon - Patholoog - 18

    Misschien:
    Jacco - Recruit - 19
    Annemiek - Jafar - 18
    Lisa - Lizor - 16
    Suzanne/Suuz - Cantabile - 17
    Michelle - Occult - 17
    Iris - Aidan - 16
    Nikki - Bumble - 21
    Mitchell - DarkSavoir - 19
    Sofie - Rochefort - 18
    Chris - Curuxa - 13
    Samantha - Yoda - 22
    Nana - Horizons - 22
    Lilyan - ChetUbetcha - 15
    Lotte - Bloodraven - 18
    Rick - Hybridium - 17
    Esther - MAK3YOURMOV3 - 16
    Ellen - LyraPhoenix - 18
    Jolijn - SPECS - 17
    Tara - Emrys - 17
    Maartje - WenseKronik - 18
    Sarita - 220912 - 16
    Nina - Mylintis - 15
    Dirkje - Parachutes - 18
    Lieke - Athenae - 14


    Melding: De datum van de logeerpartij is inmiddels te kiezen via de poll.


    Melding2:
    Ironhide schreef:
    Ik heb vanaf Enschede de volgende steden op mijn route (als ik google maps mag geloven):
    Enschede, Hengelo, Borne, Almelo, Wierden, Vriezenveen, Vroomshoop, Bergentheim, Hardenberg, Laar, Coevorden Dalen en als laatste Emmen.
    Ik kan 3, maximaal 4 mensen meenemen, maar staat tegenover dat je achterin de auto wel lekker knus naast elkaar zit (cat)


    Melding3:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Dat is dus dit. Als we de datum weten en iedereen die met de treing gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 19:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, ik heb hele lieve ouders wat dat betreft (kwam vanuit noord holland)

    @Yo Misschien dan maar, want ik kan iets van drie weekjes waarschijnlijk niet en de rest wel.


    Waar uit noord holland als ik vragen mag ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rochefort schreef:
    Ik ga dit in de gaten houden, maar ik kan nog niks met zekerheid zeggen. Ik vind het wel een heel vet idee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kaa schreef:
    (...)

    Nee, niet voor de Quizletlogeerpartij. Want dat is bij mij thuis. Maar voor andere meetings spaar ik altijd wel. Ook voor de A'dam meeting die ik zelf organiseerde, moest ik eerst zelf even zorgen dat ik genoeg geld had voor een treinkaartje en eten. c:


    Oh zo, ik dacht al haha. Ik had even heel diep bewondering voor je.='D Maar voor je eigen kaartje en eten zorgen door op de markt muziek te maken is natuurlijk nog altijd bewonderenswaardig.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    O, dat is echt gaaf! Ik zou heel graag willen komen, maar Emmen is 3,5 uur in de trein, ik kom nooit thuis weg als ik zeg dat ik bij mensen ga logeren die ik nog nooit ontmoet heb en als het buiten mijn vrije reizen periode valt, is het nogal duur, maar het is wel een heel leuk idee (:


    Take risks and conquer your fears.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh zo, ik dacht al haha. Ik had even heel diep bewondering voor je.='D Maar voor je eigen kaartje en eten zorgen door op de markt muziek te maken is natuurlijk nog altijd bewonderenswaardig.=)


    Hahha. Daarom staat in de beginpost ook dat je 10 euro per dag moet betalen. Want wij kunnen dat gewoon niet betalen. Maar goed, de reden etc staat wel in de beginpost, haha.

    Verder vind ik niet dat mijn ouders moeten betalen voor mijn luxe artikelen. Niet meer dan logisch dus dat ik op de markt sta muziek te maken om geld te verdienen. Zo wil ik het later toch ook doen, met mijn muziek, dus dit is ook een mooie manier van podiumervaring etc. c: Leuker dan vakkenvullen, vind ik. Ghehe. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whoot ik wil heel graag mee, dus zet me maar bij misschien (: awesome idee btw

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 22:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mij mag je ook bij misschien neerzetten. Tegen die tijd ben ik 17 ^^


    From these ashes, I will rise

    Daemones schreef:
    (...)

    Waar uit noord holland als ik vragen mag ^^


    Voor de mensen die nog willen weten waar ik in NH woon, stuur maar een pb. Na de examens heb ik alle tijd om mensen te meeten die ook heen willen en als ik daadwerkelijk kan, is het hartstikke gezellig om samen te reizen (+miss kan ik dan een auto fixen, ik heb mijn rijbewijs, maar ik kan niks beloven).

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 23:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    DAT LIJKT ME ECHT ZO GAAF maar helaas, mijn ouders weten niet eens dat ik Quizlet heb + ik mag als 14-jarige niet eens alleen met de trein naar Utrecht (3 stations verderop) dus Emmen gaat dan al helemaal niet lukken.

    Maar over 7 jaartjes, als ik een zielige, bijna-geldloze studente ben die op haarzelf woont, zou ik wel kunnen. Tot die tijd moet ik denk ik wachten, heel lang wachten... Maar het is wel een enorm gaaf idee!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zet mij ook maar op misschien dan. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het blijft een ontzettend leuk idee. :3
    Ik zal erover nadenken, dus even mijn topics.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou ik wil best komen hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Corday schreef:
    O, dat is echt gaaf! Ik zou heel graag willen komen, maar Emmen is 3,5 uur in de trein, ik kom nooit thuis weg als ik zeg dat ik bij mensen ga logeren die ik nog nooit ontmoet heb en als het buiten mijn vrije reizen periode valt, is het nogal duur, maar het is wel een heel leuk idee (:


    Yolanda en ik waren al bezig aan een datum die nog net in het stukje van gratis reizen valt. :3

    Ik kom in ieder geval wel!


    Your make-up is terrible

    Ooooohh, het is voor mij af te leggen op de fiets. :'D Al ben ik dan wel 2.5 onderweg met bagage en.. nee, ik denk niet dat ik het prettig vind om dat stuk van Emmen naar Roswinkel te fietsen in mn eentje. Ik vond naar Emmer-Compascuum in de auto met mn teamgenoten al naar. Don't know why.
    Hmpf.. Maar als jullie een fotograaf er bij willen hebben, overtuig me dan :')

    Wel een leuk idee zeg!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Vinception schreef:
    DAT LIJKT ME ECHT ZO GAAF maar helaas, mijn ouders weten niet eens dat ik Quizlet heb + ik mag als 14-jarige niet eens alleen met de trein naar Utrecht (3 stations verderop) dus Emmen gaat dan al helemaal niet lukken.

    Maar over 7 jaartjes, als ik een zielige, bijna-geldloze studente ben die op haarzelf woont, zou ik wel kunnen. Tot die tijd moet ik denk ik wachten, heel lang wachten... Maar het is wel een enorm gaaf idee!


    Dit dus. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''