• Welkom bij het Middle Earth-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings en natuurlijk de geweldig boeken van Tolkien! De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over Midden Aarde en alles daar omheen gaat.


    Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de derde film van The Hobbit,
    dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.




    Inwoners:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even C: Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    We hebben op dit moment wel 17 Inwoners!!


    Reclame:





    Regels:
    - Kauwgomjunky en KingThorin zullen mij(Lanthir)helpen het topic in de gaten te houden. Verder zijn wij drie ook de enige die een nieuw topic mogen starten, behalve als een van ons toestemming geeft dat iemand anders het mag doen.
    - Ruzies mogen in elkaars GB of Privé Berichten.
    - Niemand wordt hier uitgescholden, iedereen is gelijk
    - Er mag niks aan de beginpost mogen veranderd zonder toestemming van Lanthir én Kauwgomjunky en/of KingThorin. (Behalve over nieuwe inwoners, nieuwe topics, verhalen, etc.)
    - We willen niet té erg Off-topic gaan, dus hou je aan het onderwerp Middle Earth. Het is niet erg als het daar soms niet over gaat, maar probeer je er gelieve wel aan te houden :)


    Andere Middle Earth-Chattopics:











    In western lands beneath the Sun
    The flowers may rise in Spring,
    The trees may bud, the waters run,
    The merry finches sing.
    Or there maybe 'tis cloudless night,
    And swaying branches bear
    The Elven-stars as jewels white
    Amid their branching hair.

    Vers 1; Journey's End - J.R.R. Tolkien


    From a World's End there he turned away,
    and yearned again to find afar
    his home through shadows journeying,
    and burning as an island star
    on high above the mists he came,
    a distant flame before the Sun,
    a wonder ere the waking dawn
    where grey the Norland waters run.

    And over Middle-Earth he passed
    and heard at last the weeping sore
    of women and of elven-maids
    in Elder Days, in years of yore.

    Vers 16&17; Earendil - J.R.R. Tolkien


    O! Wanderers in the shadowed land
    Despair not! For though dark they stand,
    All woods there be must end at last,
    And see the open sun go past:
    The setting sun, the rising sun,
    The day's end, or the day begun.
    For east or west all woods must fail.

    All Woods Must Fail - J.R.R. Tolkien


    Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.

    Vers 5&7; Over The Misty Mountains Cold - J.R.R. Tolkien


    To the Sea, to the Sea! The white gulls are crying,
    The wind is blowing, and the white foam is flying.
    West, west away, the round sun is falling.
    Grey ship, grey ship, do you hear them calling?
    The voices of my people gone before me?
    I will leave, I will leave the woods that bore me;
    For our days are ending and our years failing.
    I will pass the wide waters lonely sailing.
    Long are the waves on the Last Shore falling,
    Sweet are the voices in the Lost Isle calling.
    In Eressea, in Elvenhome, that no man can discover,
    Where the leaves fall not: land of my people forever!

    The Sea - J.R.R. Tolkien

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 16:56 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Eey Guys!
    Dit is mijn lievelingsdag, hij is serieus geweldig!

    Hoor je het sarcasme? Zwaarder is bijna niet mogelijk.

    wat is er dan?


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ik heb de mijne ook van de bios gejat xD :P als is mijne gewoon simpel zwart -_-
    maar voor dit gebruikte ik zo papieren 3D bril weet je wel ben blauw en rode glazen ;)


    mmh...die heb ik niet....


    Gold Gold

    KingThorin schreef:
    (...)
    wat is er dan?


    Laten we bij het begin beginnen, nadat ik naar het toilet ben geweest...
    Wacht ff


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Laten we bij het begin beginnen, nadat ik naar het toilet ben geweest...
    Wacht ff


    Wou idd net het zelfde vragen..
    is dus je wedstrijd niet zo goed verlopen enz... :S ?


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Laten we bij het begin beginnen, nadat ik naar het toilet ben geweest...
    Wacht ff

    begint al heel spannend en gevaarlijk....
    ik wacht...


    Gold Gold

    KingThorin schreef:
    (...)
    mmh...die heb ik niet....


    Ook niet toevallig bij een dvd of iets??
    ik had mijne gewoon ff uit een dvd hoes gepakt ;)
    soms kreeg je er 1 bij een film als je die ook in 3D versie kan kijken enz ;)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:41 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Ook niet toevallig bij een dvd of iets??
    ik had mijne gewoon ff uit een dvd hoes gepakt ;)
    soms kreeg je er 1 bij een film als je die ook in 3D versie kan kijken enz ;)

    ik had er altijd wel heel veel maar op mysterieuze wijze verdwijnen die altijd...


    Gold Gold

    KingThorin schreef:
    (...)
    ik had er altijd wel heel veel maar op mysterieuze wijze verdwijnen die altijd...


    Hmmm :S
    ja die dingen gaan natuurlijk ook vet snel stuk enz....


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Hmmm :S
    ja die dingen gaan natuurlijk ook vet snel stuk enz....

    *spooky muziekje*


    Gold Gold

    Oke. Goed.

    Het begon allemaal op een redelijk kou-
    Hmm... ik vat het maar beter samen

    Het komt erop neer dat iedereen uit mijn team heel duf en moe was, ook ik een beetje. Dus het ging al slechter enzo.
    Maar de tweede helft gingen we er hard tegen aan en scoorden we ook. Maar bepaalde meisjes konden daar niet tegen en begonnen ons dus uit te schelden. Ook werden ze heel aggresief en gingen ze hoog slaan, wat voor ons ukkies streng verboden is.

    Ik kreeg dus al een bal tegen mijn knie geslagen, maar ik ging wel door (het was van de andere been dan waar ik last had van mijn enkel). Twee meisjes van de tegenstanders raakten ook geblesseerd, moesten huilen en werden het veld afgedragen.

    Maar dan het ergste. Op het einde sloeg een meisje de bal enorm hard en redelijk hoog en die kwam dus tegen mijn borst aan. Dat deed enorm veel pijn aangezien... Jah, meisjes begrijpen wel wat ik bedoel. En natuurlijk ook omdat daar al een blauwe plek van paintball had gezeten en die nog net niet helemaal genezen was.

    Ik ging wel nog door enzo, maar het deed in combinatie met een pijnlijke knie en licht pijnlijke enkel dus enorm pijn.
    Op het einde begonnen de tegenstanders ons dus uitteschelden en tijdens de wedstrijd hadden ze ook hun eigen teamgenoten uitgescholden.

    En dan nog iets; Mijn vader moest samen met een andere vader gaan fluiten (scheidsrechters), maar alleen mijn vader had een scheidsrechtersdiploma en die andere niet. Die andere maakte dus steeds foutjes, in het nadeel van ons, omdat wij vaker de bal hadden. Maar hij was te koppig om zijn fouten toe te geven en dus ook mede daarom hebben wij 2-1 verloren.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Oke. Goed.

    Het begon allemaal op een redelijk kou-
    Hmm... ik vat het maar beter samen

    Het komt erop neer dat iedereen uit mijn team heel duf en moe was, ook ik een beetje. Dus het ging al slechter enzo.
    Maar de tweede helft gingen we er hard tegen aan en scoorden we ook. Maar bepaalde meisjes konden daar niet tegen en begonnen ons dus uit te schelden. Ook werden ze heel aggresief en gingen ze hoog slaan, wat voor ons ukkies streng verboden is.

    Ik kreeg dus al een bal tegen mijn knie geslagen, maar ik ging wel door (het was van de andere been dan waar ik last had van mijn enkel). Twee meisjes van de tegenstanders raakten ook geblesseerd, moesten huilen en werden het veld afgedragen.

    Maar dan het ergste. Op het einde sloeg een meisje de bal enorm hard en redelijk hoog en die kwam dus tegen mijn borst aan. Dat deed enorm veel pijn aangezien... Jah, meisjes begrijpen wel wat ik bedoel. En natuurlijk ook omdat daar al een blauwe plek van paintball had gezeten en die nog net niet helemaal genezen was.

    Ik ging wel nog door enzo, maar het deed in combinatie met een pijnlijke knie en licht pijnlijke enkel dus enorm pijn.
    Op het einde begonnen de tegenstanders ons dus uitteschelden en tijdens de wedstrijd hadden ze ook hun eigen teamgenoten uitgescholden.

    En dan nog iets; Mijn vader moest samen met een andere vader gaan fluiten (scheidsrechters), maar alleen mijn vader had een scheidsrechtersdiploma en die andere niet. Die andere maakte dus steeds foutjes, in het nadeel van ons, omdat wij vaker de bal hadden. Maar hij was te koppig om zijn fouten toe te geven en dus ook mede daarom hebben wij 2-1 verloren.


    Okey.......gezellige wedstrijd dus.. :S
    en ja fijn die bal tegen je borst aan au!...(maar je knie ook niet fijn)
    en ook dat uitschelden egt kom op is maar een spel en ook nog een zo goeie scheidsrechter erbij ja top wedstrijdje zou ik zeggen... -__-`


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    Oke. Goed.

    Het begon allemaal op een redelijk kou-
    Hmm... ik vat het maar beter samen

    Het komt erop neer dat iedereen uit mijn team heel duf en moe was, ook ik een beetje. Dus het ging al slechter enzo.
    Maar de tweede helft gingen we er hard tegen aan en scoorden we ook. Maar bepaalde meisjes konden daar niet tegen en begonnen ons dus uit te schelden. Ook werden ze heel aggresief en gingen ze hoog slaan, wat voor ons ukkies streng verboden is.

    Ik kreeg dus al een bal tegen mijn knie geslagen, maar ik ging wel door (het was van de andere been dan waar ik last had van mijn enkel). Twee meisjes van de tegenstanders raakten ook geblesseerd, moesten huilen en werden het veld afgedragen.

    Maar dan het ergste. Op het einde sloeg een meisje de bal enorm hard en redelijk hoog en die kwam dus tegen mijn borst aan. Dat deed enorm veel pijn aangezien... Jah, meisjes begrijpen wel wat ik bedoel. En natuurlijk ook omdat daar al een blauwe plek van paintball had gezeten en die nog net niet helemaal genezen was.

    Ik ging wel nog door enzo, maar het deed in combinatie met een pijnlijke knie en licht pijnlijke enkel dus enorm pijn.
    Op het einde begonnen de tegenstanders ons dus uitteschelden en tijdens de wedstrijd hadden ze ook hun eigen teamgenoten uitgescholden.

    En dan nog iets; Mijn vader moest samen met een andere vader gaan fluiten (scheidsrechters), maar alleen mijn vader had een scheidsrechtersdiploma en die andere niet. Die andere maakte dus steeds foutjes, in het nadeel van ons, omdat wij vaker de bal hadden. Maar hij was te koppig om zijn fouten toe te geven en dus ook mede daarom hebben wij 2-1 verloren.

    dat is nog eens een lijstje...
    ik heb medelijden met jou, het doet mij denken aan de dag dat ik de helft van mijn examen wiskunde niet kon invullen door te weinig tijd
    Die dag gleed ik ook nog eens uit met de fiets en stootte een gloeiend hete tas chocomelk over mij heen
    als kers op de taart had ik de volgende dag examen frans


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    Oke. Goed.

    Het begon allemaal op een redelijk kou-
    Hmm... ik vat het maar beter samen

    Het komt erop neer dat iedereen uit mijn team heel duf en moe was, ook ik een beetje. Dus het ging al slechter enzo.
    Maar de tweede helft gingen we er hard tegen aan en scoorden we ook. Maar bepaalde meisjes konden daar niet tegen en begonnen ons dus uit te schelden. Ook werden ze heel aggresief en gingen ze hoog slaan, wat voor ons ukkies streng verboden is.

    Ik kreeg dus al een bal tegen mijn knie geslagen, maar ik ging wel door (het was van de andere been dan waar ik last had van mijn enkel). Twee meisjes van de tegenstanders raakten ook geblesseerd, moesten huilen en werden het veld afgedragen.

    Maar dan het ergste. Op het einde sloeg een meisje de bal enorm hard en redelijk hoog en die kwam dus tegen mijn borst aan. Dat deed enorm veel pijn aangezien... Jah, meisjes begrijpen wel wat ik bedoel. En natuurlijk ook omdat daar al een blauwe plek van paintball had gezeten en die nog net niet helemaal genezen was.

    Ik ging wel nog door enzo, maar het deed in combinatie met een pijnlijke knie en licht pijnlijke enkel dus enorm pijn.
    Op het einde begonnen de tegenstanders ons dus uitteschelden en tijdens de wedstrijd hadden ze ook hun eigen teamgenoten uitgescholden.

    En dan nog iets; Mijn vader moest samen met een andere vader gaan fluiten (scheidsrechters), maar alleen mijn vader had een scheidsrechtersdiploma en die andere niet. Die andere maakte dus steeds foutjes, in het nadeel van ons, omdat wij vaker de bal hadden. Maar hij was te koppig om zijn fouten toe te geven en dus ook mede daarom hebben wij 2-1 verloren.

    Nah! waar zijn die tegenstanders die jou durven uit te schelden?
    kom gewoon vanavond weer naar Erebor en dan vrolijken we je wel op...


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    dat is nog eens een lijstje...
    ik heb medelijden met jou, het doet mij denken aan de dag dat ik de helft van mijn examen wiskunde niet kon invullen door te weinig tijd
    Die dag gleed ik ook nog eens uit met de fiets en stootte een gloeiend hete tas chocomelk over mij heen
    als kers op de taart had ik de volgende dag examen frans


    Het is niet het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, want dat was nóg erger. Veel erger.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Okey.......gezellige wedstrijd dus.. :S
    en ja fijn die bal tegen je borst aan au!...(maar je knie ook niet fijn)
    en ook dat uitschelden egt kom op is maar een spel en ook nog een zo goeie scheidsrechter erbij ja top wedstrijdje zou ik zeggen... -__-`


    Ik ben ook heel fanatiek hoor en scheld ook onwijs veel en ben énorm agressief (zelf eens bijna een kaart gekregen terwijl dat nog niet eens toegestaan was om te gebruiken bij ons), maar ik ga niet mensen recht in hun gezicht zeggen dat ze 'Kanker dom' zijn... Zoals zij wel deden..


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]