• Laat ik maar meteen to the point gaan ^^
    Belgjes praten soms zo onduidelijk n_n Zelf ben ik ook een Belg, maar als ik op deze site zit doe ik mijn best om eraan te denken dat Nederlanders helemaal niet kunnen volgen als we gewoon ons Belg-msn-taaltje gebruiken en daarom typ ik dus volledig ABN. Nu heb ik zelf het probleem, dat ik sommige Belgen via internet zelf niet meer begrijp >< Dus..zouden alle ozo lieve Belgjes een beetje moeite willen doen voor hun landgenootjes en hun buurlandgenootjes? ^^
    Dankù.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik Woon in NL

    Dus ik typ gwn normaalxD

    (...)
    jaaahxD Of zo der zit zo ne gast bij mij in de klas dieje kei veel dialect praat! En egt, bij een presentatie moe dieje dan ineens AN klappe (wnt anders is dieje gebuisd fsooxD)
    das egt zo raar; inneens kei ANxD
    Uhu West Vlaams enzo is ook grappeg. Mr limburgs is zoo .. TraagxD oke srr voor de limburgers!xDD


    Whaha Eev, ik moest echt moeite doen om jouw tekst te lezen, dus inderdaad, ik ben het met BILLSHIT eens =P


    a figment of your imagination

    Whaha, ik praat altyd zo goed mogelijk AN *zekr op myn quizze* Maar soms .. heb ik zo die neiging om opeens trug msn-belg-taal te gaan prate, waardoor ik zelf niet meer begrijp wat ik wilde zeggn xD
    en dat is pas irritant Ö
    xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tis wel leuk, maar soms.
    Zit ik ook zo, 'wat zegt die nou?'

    Al die belgen toch *ow,ow*
    NEEGRAPJE. ikhouvanbelgen, gij zijt szo schoon! xD Ik kan het wel eeeen beetje^^ =3

    xx.

    (...)

    Whaha Eev, ik moest echt moeite doen om jouw tekst te lezen, dus inderdaad, ik ben het met BILLSHIT eens =P

    Omg ik praat eens 1 keertje op Quizlet echt dialect en dan verstaan ze het niet?!:S
    Njaaah Mandy komt uit NlxDD


    Get outta my head!

    Tis wel leuk, maar soms.
    Zit ik ook zo, 'wat zegt die nou?'

    Al die belgen toch *ow,ow*
    NEEGRAPJE. ikhouvanbelgen, gij zijt szo schoon! xD Ik kan het wel eeeen beetje^^ =3

    xx.


    hha, proficiat! ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uhu West Vlaams enzo is ook grappeg. Mr limburgs is zoo .. Traag oke srr voor de limburgers!D

    Hm, da trage valt eigk ng wel mee zu. Ma kn ook zyn da ik da gwn nie hoor bij mijzelf fzo?
    Mja Lèmbuuurgs ruult wel zu xP


    One man's fun is another's hell.

    Belgisch is baajdeweej tog 'n vetcoelle taal. ^^ - Is trots op zachte Limburgse G -


    One man's fun is another's hell.

    En moeha (nu ik hier toch aan het flooden ben ^^), op WB zaten we zo bij Nederlanders, en ik en m'n vriendin hadden ineens 'n Nederlands accent =D Als 'k lang op Q zit begin ik ook Nederlands te praten/denken ^^


    One man's fun is another's hell.

    hha .D
    Ach, ik versta nederlanders niet, laat staan dat ik zelf nederlands accent zal kunnen ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Da de hollanders ook moeite doen voor ons :')
    Whih ik houw van mijn antwaarps accent <3


    Antwerpse actenten rulen^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Als ik dialect ga praten gaat bijna niemand mij verstaaf fzo x'D


    We'll never be as young as we are tonight