• Laat ik maar meteen to the point gaan ^^
    Belgjes praten soms zo onduidelijk n_n Zelf ben ik ook een Belg, maar als ik op deze site zit doe ik mijn best om eraan te denken dat Nederlanders helemaal niet kunnen volgen als we gewoon ons Belg-msn-taaltje gebruiken en daarom typ ik dus volledig ABN. Nu heb ik zelf het probleem, dat ik sommige Belgen via internet zelf niet meer begrijp >< Dus..zouden alle ozo lieve Belgjes een beetje moeite willen doen voor hun landgenootjes en hun buurlandgenootjes? ^^
    Dankù.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Jah, ik praat ookaltijd deftig AN maar er bestaat inderdaad een internet taal ^^

    Da de hollanders ook moeite doen voor ons :')
    Whih ik houw van mijn antwaarps accent <3

    Omg ik begrijp alle belgen op msn!xD
    Volgens mij ben jij te hard verABN -erd fsoo!x]


    Get outta my head!

    Da de hollanders ook moeite doen voor ons :')
    Whih ik houw van mijn antwaarps accent <3

    uhuu t antwerps accent roelt gwn!(cool)


    Get outta my head!

    Meestal praat ik AN op quiz en op andere sites, maaru soms lukt dat niet zo x'D


    What you see, is what you get.

    Omg ik begrijp alle belgen op msn!xD
    Volgens mij ben jij te hard verABN -erd fsoo!x]


    Hha probably n_n
    Maar ik vind belgen soms zo gemeen overkomen op msn >< en als ze dezelfde tekts in ABN typen, komen ze helemaal anders over ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    uhuu t antwerps accent roelt gwn!(cool)


    Echt dan éh


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)
    uhuu t antwerps accent roelt gwn!(cool)

    Jhoa echt he n_n
    as kik mijn eige an zie prate fsu of ik moe da in de klas doen voor een verslag lach kik altij me'n eige uit :')!kvin da echt zo grappig om zo te prate xD
    Ma kvin west vlaanders echt een mega grappig taaltje kan dr niks aan doen :')!

    (...)
    uhuu t antwerps accent roelt gwn!(cool)


    Ik heb niet gezegd dat dat stom is n_n
    Maar, op internet hoor je niet iemand praten dus wat heb je eraan om zo te typen ^^
    Zelf praat ik met Belgen ook gewoon msntaal, maar met nederlanders niet. Dan begrijpen ze me gewoon niet ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Jhoa echt he n_n
    as kik mijn eige an zie prate fsu of ik moe da in de klas doen voor een verslag lach kik altij me'n eige uit :')!kvin da echt zo grappig om zo te prate xD
    Ma kvin west vlaanders echt een mega grappig taaltje kan dr niks aan doen :')!

    jaaahxD Of zo der zit zo ne gast bij mij in de klas dieje kei veel dialect praat! En egt, bij een presentatie moe dieje dan ineens AN klappe (wnt anders is dieje gebuisd fsooxD)
    das egt zo raar; inneens kei ANxD
    Uhu West Vlaams enzo is ook grappeg. Mr limburgs is zoo .. TraagxD oke srr voor de limburgers!xDD


    Get outta my head!

    ik doe mn best :D
    maar toch vind ik het moeilijk,en Raar om zoo te praten xD
    alsk mijn bericht nalees,dan is da soms echt Voos om te zien ^^
    majaaa,ik praat zo goed mogelijk AN (:
    xx


    everybody needs a song.

    Ik doe ook mijn best! x'D
    Sommige zijn inderdaad écht niet meer te verstaan. ^^


    Tanya is de beste.

    ik doe mn best :D
    maar toch vind ik het moeilijk,en Raar om zoo te praten xD
    alsk mijn bericht nalees,dan is da soms echt Voos om te zien ^^
    majaaa,ik praat zo goed mogelijk AN (:
    xx


    Jaa, het is inderdaad eventjes wennen en soms voos ^^ But, nu ben ik het wel gewoon (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    jaaahxD Of zo der zit zo ne gast bij mij in de klas dieje kei veel dialect praat! En egt, bij een presentatie moe dieje dan ineens AN klappe (wnt anders is dieje gebuisd fsooxD)
    das egt zo raar; inneens kei ANxD
    Uhu West Vlaams enzo is ook grappeg. Mr limburgs is zoo .. TraagxD oke srr voor de limburgers!xDD

    nja bij ons in de klas is da ook zo..ma wij prate int school almaal dialect,en da ge dn zo ineens an moe prate is da echt grappig om te hore. Ik vind het zelfs moeilijk om zo in ne quiz vanplaats GE of GIJ je of u te type ,, kvin da echt vree moeilijk om zelfs zo te type omda da echt gigantisch dom klinkt vinnek :') Ohnee limburgers :')! ik kan die nooit verstaan :')

    Ik doe ook mijn best! x'D
    Sommige zijn inderdaad écht niet meer te verstaan. ^^


    Inderdaad, ik kan me ergeren aan onontleedbare berichten ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.