Rol • DJ Malik
Naam • Zayn Javadd Malik
Leeftijd • Eenentwintig, verjaart op 12 januari.
Nationaliteit • Half Brits, half Engels.
Karakter • Zayn is een stille jongen. Hij praat niet vaak over zijn gevoelens, als hij dat wel doet is hij er zelden eerlijk over. Meestal zegt hij dat alles goed gaat, zo gedraagt hij zich ook. Af en toe doet hij mee met zijn vrienden en hun gestoorde ideeën, puur om niet op te vallen. Zayn is een beetje verlegen, vooral bij vreemde mensen en nieuwe situaties. Hij trekt zich liever wat naar de achtergrond en houdt helemaal niet van aandacht. De jongen ziet geen plezier meer in het leven, hij heeft geen hoop meer en verwacht niet dat het nog goed komt.
Uiterlijk • Zayn heeft ravenzwarte haren die meestal in een kuif staan. Zijn ogen zijn bruin en lijken door alles heen te kijken. Zayn valt niet erg op met zijn normale postuur. De jongen heeft een aantal tatoeages, de meesten hebben voor hem een speciale betekenis. Andere heeft hij laten zetten toen hij dronken was.
Geschiedenis • Zayn was al een tijdje verliefd op Liam toen het nieuwe jaar begon. Hij haatte zichzelf hier om. Het was fout, het hoorde niet. Hij zou verliefd moeten worden op een vrouw, niet op een man, en al helemaal niet op Liam. Toen zijn zusje zelfmoord pleegde was zijn leven in één klap veranderd. Hij gaf zichzelf hiervan de schuld, omdat hij zich nooit meer thuis liet zien en hij er niet voor haar was geweest. Sindsdien ging het alleen maar slechter met Zayn. Hij begon met snijden, roken, veel drinken. Uiteindelijk kwamen er ook drugs bij kijken. Na een tijdje was hij zo depressief dat hij een zelfmoordpoging had gedaan, dit was het moment dat iedereen doorkreeg dat hij echt niet meer verder kon. Ze gingen hem in de gaten houden, hij werd nooit meer alleen gelaten. Uiteindelijk geloofden ze dat het weer wat beter met hem ging. Dat was het moment dat hij nog een poging deed en het nog maar net overleefde. De rest van het jaar was ook een vreselijke tijd voor Zayn.
Extra •
Sorry dat het zo lang duurde. Ik wist echt niks bij zijn geschiedenis, dus ik hoop dat het tot nu toe wel oké is? Ik ga straks nog verder. Sorry dat hij zo depressief is ;$
[ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 21:44 ]