• Daar zat ik dan in een hoekje schetsboek op mijn schoot, alle niet afgemaakte tekeningen om mij heen verzameld. Misschien iets teveel papier verspilt. Laptop open, account gemaakt op een site waar ik wel eens van gehoord heb en al eerder enkele verhalen op heb gelezen. Maar terug naar de tekeningen. Want ik zie mijzelf niet als iemand die echt slecht is in tekenen, wat misschien ook wel de bedoeling is als je jaren er je oplettendheid in de klas voor hebt opgeofferd. Maar toen begon ik een ster te tekenen zo eentje met vijf punten die vroeger altijd mislukte en raar vervormd werd. Gewoon voor op het shirt van een character dat ik aan het ontwerpen/maken was.
    En het lukte niet. Iets zo simpels dat ik nooit eerder echt heb geprobeerd hem zo te tekenen. Ik kan nog steeds geen goede vijfpuntige ster tekenen en dat haalt mijn hele zelfvertrouwen wel weer een beetje naar beneden. Hoeveel hoge cijfers ik ook voor beeldende vorming krijg, mijn niet in staat zijn om dit te doen knaagt aan me. Ik kan natuurlijk heel veel niet op het gebied van tekenen maar dit is toch wel iets dat ik wil kunnen. Dus waarschijnlijk ben ik nu de komende avond zoet met iets leren wat ik in de kleuterklas misschien had moeten kunnen en mijn frustratie uiten op een site waar ik net een account op heb.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Geen zorgen hoor.
    Ik kan ook geen mooie vijfpuntige ster tekenen, en ik ben ook best goed in tekenen (:

    Leer hoe je zonder je punt van het papier te halen een pentagram moet tekenen, dan snap je de verhoudingen van een vijfpuntige ster ook :Y). Zo heb ik het tenminste geleerd.


    i put the fun in funeral