• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn zitten op een kleine kostschool net buiten York, ze zijn sinds ze geboren zijn al best gewelddadig. Daarom hebben hun ouders ze op de school gedumpt, maar dat is niet bepaald een goed idee geweest. Ze zijn allemaal rond de 17 jaar en kwamen op een zaterdagavond met een nieuw idee. De kinderen van de kostschool uitmoorden. Dit gaat een week lang goed, tot een paar meiden van ongeveer dezelfde leeftijden door hebben wie de moordenaars zijn. Deze meiden proberen daar een stokje voor te steken en ervoor te zorgen dat ze geen mensen meer gaat haten en vermoorden, maar van iedereen gaan houden. En daar hebben ze veel voor over.


    Rollen:
    Jongens
    - Harry Edward Styles - Dusky
    - Liam James Payne - Malcolm
    - Louis William Tomlinson - Lacey
    - Niall James Horan - LoVe1Dxo
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco

    Meisjes
    - Angelina Elisabetta Ginevra Maldini - SweetDemon
    - Félina Galilea Dawson - Lacey
    - Chandra Salomé Delgado - Malcolm
    - Elanore Noah Woodward - Pwettyness
    - Mirabelle Coco Beaumont - Mhysa

    Slachtoffers
    [Het kunnen er nog minder worden als er weinig vrijwilligers zijn, de mensen die dan vermoord worden worden gespeeld door Dusky]
    - Daniel Jake Williams - Dusky
    - Dae-Hyun Chan - Mhysa


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk, lijkt me.
    - Maximaal 2 personages (Max. één meisje, max één jongen, max. één slachtoffer).
    - Met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het realistisch!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of waarschuwing uit.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages).
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen.
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linea recta uit.
    - Alleen Dusky maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    - Naamsveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:10 ]

    Mijn topics c:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mon topico

    Mijn topics.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    mijn topic :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Bah, van dat ongeluk in Zonhoven krijg ik gewoon koude rillingen over mijn rug. Ik kende er niemand, maar het doet je toch wel weer realiseren hoe fragiel het leven is. Dat het in een klap gewoon van je weggenomen kan worden.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    Bah, van dat ongeluk in Zonhoven krijg ik gewoon koude rillingen over mijn rug. Ik kende er niemand, maar het doet je toch wel weer realiseren hoe fragiel het leven is. Dat het in een klap gewoon van je weggenomen kan worden.


    Het leven kan zo over zijn, dat heb ik wel gemerkt. Ikzelf ben niet zo gevoelig voor ongelukken en dergelijken, waarschijnlijk omdat mijn ouders allebei in de uitvaartverzorging werken en het hier elke dag over zelfdoding, ongelukken en ziektes gaat, maar het leven kan inderdaad erg snel om zijn. Je kan sneller sterven dan dat je knippert.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    OOC graag met haakjes; [] {} () - - in het speeltopic.

    Ik ga wanneer het uitkomt de mensen die de personages van de jongens spelen een bericht sturen met wie er vermoord kan worden.
    Mhysa en ik maken nieuwe slachtoffers als het nodig is. Deze zijn niet uitgebreid, waarschijnlijk alleen leeftijd, naam en een duidelijke foto.

    Aangezien ik dinsdag vrij ben, ga ik denk ik dan een paar slachtoffers verzinnen. Houd dus wel het Rollentopic in de gaten als je één van de jongens bent!

    Klein detail; welk seizoen heerst er in het RPG?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 16:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Klein detail; welk seizoen heerst er in het RPG?


    Omdat het na de meivakantie is denk ik Lente c:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    (...)

    Omdat het na de meivakantie is denk ik Lente c:


    Oh, ja. Daar heb ik overheen gelezen, mijn excuses. Vergeet wat ik vroeg. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien heb je dit zien staan in het speeltopic 'Bijgewerkt tot: Lacey's bericht van 9 maart 2014 - 21:18' en vroeg je je af wat het was.
    Dit is omdat ik alles opsla op mijn computer, zodat ik een duidelijker overzicht heb van het verhaal. Het heeft niets te maken met de rollen of iets anders, maar ik vond het gewoon even fijn het daar neer te zetten voor het geval ik het vergeet (:

    Er zijn al twee personages die een crush op Louis hebben, oeh. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Er zijn al twee personages die een crush op Louis hebben, oeh. :Y)


    Stiekem gaat Harry Elanore vermoorden en kruipt in het lichaam, omdat het anders niet uitkomt met de verhaallijn :Y)

    Dusky schreef:
    (...)

    Stiekem gaat Harry Elanore vermoorden en kruipt in het lichaam, omdat het anders niet uitkomt met de verhaallijn :Y)


    That would be mean, and disgusting. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    That would be mean, and disgusting. (cat)


    Hahahaha *Lachende Whatsapp-smiley*

    Yeaa.. Harry is nou eenmaal een moordlustig type.