• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 107!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • Serveerster • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Litch • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 15:26 ]


    -

    Mijn topics.

    Velnias schreef:
    Ik heb het al verteld. Ik verpest die hele zweer hier. Ik ga hier wel weg of zo. Wat heb ik hier überhaupt nog te zoeken. Fml. Screw myself.

    Ik kan beter weglopen van huis en me eigen wereld kweken, heb ik nergens last meer van.

    Bedoel je ons? Heb ik soms iets onaardigs gezegd? :c

    Nou, als je echt wilt, dan moet je gaan, maar ik ga je hard missen hier.


    Is er thuis soms iets gebeurd? ._.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 13:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Altijd. Hier gebeurt altijd. Doe moer van me is niet te genieten. Zeikwijf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Altijd. Hier gebeurt altijd. Doe moer van me is niet te genieten. Zeikwijf.

    Ik snap het niet helemaal. Kun je het me heel rustig uitleggen wat er aan de hand is? Misschien dat ik je dan kan helpen?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 13:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik snap het niet helemaal. Kun je het me heel rustig uitleggen wat er aan de hand is? Misschien dat ik je dan kan helpen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Misschien dat ze 'hier' bedoelt als thuis?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat ik zeg of doe wordt niet gewaardeerd. Als ik iets gwn vraag is het verdomme niet goed en als ik iets maar een beetje te laat doe wordt er meteen boos gedaan. Oh, maar als ik iets vraag en ik moet wachten mag ik niet boos worden hoor. Nee, dan moet ik lief lachen en normaal doen.
    Ik dek verdomme gewoon de tafel uit mezelf gaat ze zeggen dat ik niet hoef te dekken. Ik zeg dat me vader dacht dat we samen gingen eten en dan meteen gezeur omdat ik tegen me vader zeg dat ik het ook dacht. Wordt er door me moeder meteen geroepen dat ik chagrijnig uit me bed gekomen ben terwijl over ik super vrolijk was.
    Ach krijg toch wat. Ik doe NOOIT wat goed. Fml.

    Dat ze last heeft van der overgang moet ze niet op ons botvieren. Godverdomme

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 13:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Wat ik zeg of doe wordt niet gewaardeerd. Als ik iets gwn vraag is het verdomme niet goed en als ik iets maar een beetje te laat doe wordt er meteen boos gedaan. Oh, maar als ik iets vraag en ik moet wachten mag ik niet boos worden hoor. Nee, dan moet ik lief lachen en normaal doen.
    Ik dek verdomme gewoon de tafel uit mezelf gaat ze zeggen dat ik niet hoef te dekken. Ik zeg dat me vader dacht dat we samen gingen eten en dan meteen gezeur omdat ik tegen me vader zeg dat ik het ook dacht. Wordt er door me moeder meteen geroepen dat ik chagrijnig uit me bed gekomen ben terwijl over ik super vrolijk was.
    Ach krijg toch wat. Ik doe NOOIT wat goed. Fml.

    Dat ze last heeft van der overgang moet ze niet op ons botvieren. Godverdomme


    Is het misschien verstandig om het eens met ze erover te hebben hoe jij je voelt en hoe je alles beleefd? Misschien maken zij het namelijk anders mee. Zou kunnen, ieder mens kijkt op een andere manier naar situaties.
    En als je niet denkt dat er met ze te praten valt erover, omdat ze je misschien niet laten uitspreken of wat dan ook; Is het dan een idee om het op te schrijven en het ze dan te laten lezen? Zo kunnen ze je ook niet in de reden vallen en weten ze hoe jij je voelt en wat je er van vind. Dan kunnen jullie daarna even rustig om de tafel zitten en de dingen bespreken en proberen er goed uit te komen. (flower)


    Het komt echt wel goed hoor, aan het einde van iedere tunnel is licht. *hugs you*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, praten in dit huis kan niet. Het js altijd gevloek of geschreeuw. Elke suggestie die ik geef hier wordt niet naar geluisterd. Geloof me. Om de tafel zigten heeft geen nut. Doen we al vanaf mijn zesde. Ik zweer je ik ben dit gezeik zat. Ze moeten eens zien hoe verik kan gaan. Laat ze gwn normaal doen en dan met name me moeder. En ik zit niet in een tunnel maar in een diepe grot die alsmaar donkerder wordt.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 13:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Oh, praten in dit huis kan niet. Het js altijd gevloek of geschreeuw. Elke suggestie die ik geef hier wordt niet naar geluisterd. Geloof me. Om de tafel zigten heeft geen nut. Doen we al vanaf mijn zesde. Ik zweer je ik ben dit gezeik zat. Ze moeten eens zien hoe verik kan gaan. Laat ze gwn normaal doen en dan met name me moeder. En ik zit niet in een tunnel maar in een diepe grot die alsmaar donkerder wordt.


    Vandaar ook mijn suggestie om het op te schrijven. Dan kun je je mening wél overbrengen. Niet geschoten is altijd mis, lijkt me.

    En de dingen kunnen nu dan wel heel vreselijk eruit zien, maar geloof me; Betere tijden zullen echt wel komen. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, dat werkt ook niet want dan wordt er telkens gevraagd wat er staat of men leest weer verkeerd. Ook al geprobeerd. Maar laat maar. Ik apprecieer jullie hulp echt maar het is al te lang zo en ligt toch allemaal aan mij, zoals mijn ouders het zeggen.
    Ik ga nu offline en zie wel wanneer ik terug kom. Doeg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Nee, dat werkt ook niet want dan wordt er telkens gevraagd wat er staat of men leest weer verkeerd. Ook al geprobeerd. Maar laat maar. Ik apprecieer jullie hulp echt maar het is al te lang zo en ligt toch allemaal aan mij, zoals mijn ouders het zeggen.
    Ik ga nu offline en zie wel wanneer ik terug kom. Doeg


    Dan ga je het typen. ;)

    Maar goed, hopelijk tot snel, en laat je niet op je kop zitten! *hugs*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over een maand zit ik in Rome x___x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    Over een maand zit ik in Rome x___x


    Gaaf! ^^
    Met school of ga je gewoon op vakantie of zo?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leshley schreef:
    Over een maand zit ik in Rome x___x


    Leuk!
    Ik in Barcelona, maar eigenlijk lijkt Rome me leuker. Barcelona heb ik al een paar keer gezien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...