• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 107!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • Serveerster • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Litch • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 15:26 ]


    -

    Usha schreef:


    Misschien is dit wat?

    En Kelly, het is al goed HAHAHA. (wbw)

    Da's een omweg, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Velnias schreef:
    (...)
    Da's een omweg, hahah

    Ik ben toch niet bekend met Samsung, dus weet ik niet hoe dat werkt. :c Ik heb een iPhone, dus vandaar hahaha.

    Usha schreef:
    (...)
    Ik ben toch niet bekend met Samsung, dus weet ik niet hoe dat werkt. :c Ik heb een iPhone, dus vandaar hahaha.


    Hahah, ik had al uitgelegd. Kijk maar terug ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:


    Mee eens. (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:


    Wauw, wat een interessante en belangrijke post. Iedereen zou dit moeten lezen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoi allemaal!

    Wat heb ik zoal gemist? Wie wil me bijpraten? :3 Hoeist verder hier? ^^ Wat een vragen allemaal joh, hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hooi!
    Weet ik niet. Geen zin in. En het gaat wel goed hier. :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    (...)

    Hahah, ik had al uitgelegd. Kijk maar terug ^-^

    Ahaaaaa.. Maar ze wilde toch specifiek voor haar internet? Ach, zo kan het inderdaad ook. :Y)

    Kaa schreef:
    Hoi allemaal!

    Wat heb ik zoal gemist? Wie wil me bijpraten? :3 Hoeist verder hier? ^^ Wat een vragen allemaal joh, hahaha


    Je hebt niet veel gemist. We hebben naar onze eigen naam op Q gezocht, waar wat interessante verhalen door naar boven kwamen (ik ben een zwangere TH fan en vier van de zes mensen vinden Inge geen mooie naam), en gekeken hoelang we al lid waren op Q. Iedereen denkt dat Lotta al veel langer dan acht maanden lid is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je hebt niet veel gemist. We hebben naar onze eigen naam op Q gezocht, waar wat interessante verhalen door naar boven kwamen (ik ben een zwangere TH fan en vier van de zes mensen vinden Inge geen mooie naam), en gekeken hoelang we al lid waren op Q. Iedereen denkt dat Lotta al veel langer dan acht maanden lid is. :'D


    Hahahha genius. x)


    En zelf ben ik 19 april 6 jaar lid. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kunnen jullie je nog de eerste story herinneren waar je gek op was hier op Q? Toen ik hier voor het eerst kwam heette dat zelfs nog een serie en bestond zo'n serie uit quizzen. Nu voel ik me oud.
    De mijne heette "Hogwarts Love". Ik kom zo 1, 2, 3 even niet op de naam van de user die het schreef.


    From these ashes, I will rise

    Kaa schreef:
    (...)

    Hahahha genius. x)


    En zelf ben ik 19 april 6 jaar lid. :3


    Wooh, dat is volgens mij het langste wat we tot nu toe in dit topic hebben gezien. Een stuk langer dan ik, in ieder geval. ^^
    Met dit account ben ik hier drie jaar en negen maanden, en mijn oudste account is zo'n vijf en een half jaar oud.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cantabile schreef:
    Kunnen jullie je nog de eerste story herinneren waar je gek op was hier op Q? Toen ik hier voor het eerst kwam heette dat zelfs nog een serie en bestond zo'n serie uit quizzen. Nu voel ik me oud.
    De mijne heette "Hogwarts Love". Ik kom zo 1, 2, 3 even niet op de naam van de user die het schreef.


    Nee, dat weet ik echt niet meer, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit een Cinema Bizarre story las die ik helemaal geweldig vond. Ik ben nooit echt fan geweest van een of andere artiest, maar om een of andere reden las ik dat dus wel. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wooh, dat is volgens mij het langste wat we tot nu toe in dit topic hebben gezien. Een stuk langer dan ik, in ieder geval. ^^
    Met dit account ben ik hier drie jaar en negen maanden, en mijn oudste account is zo'n vijf en een half jaar oud.


    Pff en toch heb ik de crew niet behaald. Slecht vna me hoor. :'D


    Maar yaaaaay ik ben het langste lid tot nu toe van hier! Whoopwhoop, hahaha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •